Ja hoor...de eerste wintspunt is binnen :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Ja hoor...de eerste wintspunt is binnen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 19:28

Vandaag startte Jildau en ik voor het eerst L1. Stralend zonnetje, goed geoefend, kortom: er kon niets meer mis gaan. Nou ja, toch wel....ik besloot de 2e proef van hand te veranderen in middendraf terwijl ik op de lange zijde in middendraf moest *argh* Gelukkig was de jury erg aardig en mocht ik vanaf het middendraf gedeelte overnieuw beginnen. Maar ja, toen was de concentratie eventjes minder en sprong madame in galop aan. 4 tje.....en uiteindelijk helaas het zeer frustrerende puntenaantal van 155 op de eindteller. Gelukkig de eerste proef wel winst gereden met 161 punten OK dan! Dus nu voel ik me pas officieel L1 en nou ja, we gaan gewoon vol goede moed op naar het volgende wedstrijdweekend, waarin we even gaan bikkelen met 2 dagen op wedstrijd en in totaal 4 proeven dus ik ben benieuwd hoe we het er daar vanaf gaan brengen

tam20
Berichten: 1281
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:38

Haha volgens mij is het dit weekend, nationale ik rij verkeerd weekend.
Ik had er gister ook al last van ik moest naar rechts en ging heel overtuigend naar links, hoorde vandaag dat stalgenoten ook verkeerd waren gereden.

Wel jammer van je 155 punten, maar die andere proef maakt natuurlijk een hoop goed, lekker hoor OK dan!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 22:53

Ja, hoe bestaat het hè! Nou ja, deze fout zal ik niet nog een keer maken, maar wel erg achteraf. En hoewel het geen zin heeft, blijf ik dan denken: als ik daar niet verkeerd was gereden, had ik nu vast winst gehad in die proef...nou ja, volgende keer beter Lachen