Er was eens....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:19

Eleonoor schreef:
ff serieus:

Mijn droom is: om ooit een proef in de Z te mogen neerzetten die mijzelf kippevel gaat bezorgen. Dat alles zo vanzelfsprekend gaat, zo makkelijk en soepel, dat is mijn droom.....

er was eens....

punten maken mij dan niet eens uit, gaat mij om het gevoel.


En dat dan ook je handtekening wordt gevraagd? Haha!
Of dat je minsten afscheid mag nemen op Indoor Brabant........ Cool

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:20

jaa, ik wil ook witte zakdoekjes met "Justin bedankt" erop Cool

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:21

CGJ12 schreef:
Ik ben benieuwd wie me zo gek krijgt dat ik ga zwaaien naar die 3 toeschouwers..............


En je hoedje in het "publiek"gooien Haha!

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 11:21

Ctal schreef:
Ik zal t op de gelderse even uitproberen, en dan doe ik ook mn witte anky pad onder, dat versterkt t effect toch wel vind ik.


.... of juist niet.... rijdt ze zelf ook niet mee... moet je een dekje hebben met een grote G erop.... da's pas stoer Haha!

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:21

mijn droom is dat ik gp rijd en aky kon verslaan Bloos dat komt vast niet uit dus blijf een droom Haha!

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:24

youngster schreef:
Ik kan het wel mijn eerste wedstrijd doen.. Clown En dan zo om d'r hals vallen na een B proef.. Haha!

Ja doen kom ik naar je zwaaien...

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:26

Maar om toch serieus te blijven ... sluit me bij Eleonoor aan. Lijkt me heerlijk om zonder stress een fantastische proef neer te zetten.

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 11:26

Th0mas schreef:
mijn droom is dat ik gp rijd en aky kon verslaan Bloos dat komt vast niet uit dus blijf een droom Haha!


Is Aky misschien een nieuwe nick voor .... hoe heetten ze ook alweer: de dames uit ons "slotje-topic "debuut ZZL met > 70%....

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:26

Gooi ik mijn bloemen naar je toe .. Moet je wel een spandoek hebben anders gooi ik misschien naar de verkeerde fan..Haha!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:28

amondi schreef:
En dan nog een jury treffen die dat ook vindt


Heel eerlijk gezegd, dat interesseert me geen reet!!! Het gaat erom wat IK ervan vind, en daarbij komt ben ik vreselijk kritisch, dus als ik het gevoel heb dat het goed gaat, zal dat ook wel in de punten terugkomen. Maar, echt, ik rij voor mijzelf, niet voor wat de jury ervan vindt, wat de punten zijn en of ik wel/niet prijs heb.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:28

GeJe schreef:
de dames uit ons "slotje-topic "debuut ZZL met > 70%....


Wat een saamhorigheid toch weer op bokt.nl Lovers

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:28

youngster schreef:
Gooi ik mijn bloemen naar je toe .. Moet je wel een spandoek hebben anders gooi ik misschien naar de verkeerde fan..Haha!

Doen we... schrikt íe niet van een spandoek dan? Hebben we wel bekijks tja al die dromen hé.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:28

Uhm, meedoen aan de O.S. Haha!
Maar mijn huidige droom/doel is om net als fitzroy een keer een stressvrije proef te rijden.

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 11:30

Eleonoor schreef:
Heel eerlijk gezegd, dat interesseert me geen reet!!! Het gaat erom wat IK ervan vind, en daarbij komt ben ik vreselijk kritisch, dus als ik het gevoel heb dat het goed gaat, zal dat ook wel in de punten terugkomen. Maar, echt, ik rij voor mijzelf, niet voor wat de jury ervan vindt, wat de punten zijn en of ik wel/niet prijs heb.


zucht... gaan we weer jury/punten/eigen gevoel.....

Nee, hier gewoon wat JOUW DROOM is.... wat wil je ooooooooit bereiken?

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:30

Grinnik, maar mijn korte termijn doel is om een goede fatsoenlijke L proef neer te zetten.... maar dromen mag toch?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:32

Tazz schreef:
Doen we... schrikt íe niet van een spandoek dan? Hebben we wel bekijks tja al die dromen hé.


Nee joh, mijn paard is vreselijk goed opgevoed en nergens bang voor Nagelbijten / Gniffelen

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:33

GeJe schreef:
:n zucht... gaan we weer jury/punten/eigen gevoel.....

Nee, hier gewoon wat JOUW DROOM is.... wat wil je ooooooooit bereiken?


Nou, dat ik ooit dus die Z proef kan neerzetten dat ik er zelf kippevel van krijg!!! Dat is mijn droom, dat wil ik ooit bereiken.

Je moet wel weten, jaar geleden durfde ik nog niet eens op mijn eigen paard te galoperen!!! En toch al afgelopen winter regio kamp B gereden. Tja, tis misschien niet het niveau waarover jij wilt hebben, maar dit is wel mijn realiteit. Ben pas op mijn 28ste begonnen met rijden, veel pech gehad met vorige en huidige paard, dan ook nog de angst die ik heb gehad. Nu gaat het heerlijk, geniet van elke les, fantastische instructeur gevonden en die ene Z proef met kippevel is mijn droom....

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 11:33

Mijn eigen droom...?

T.z.t. weer eens het (wed)strijdtoneel betreden met een leuk en lekker paard wat thuis goed is opgeleid. Van westrijdstress heb ik geen last.
En dan vanuit het niets ineens de Drentse Kampioenschappen winnen ofzo *LOL*

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:35

Yess, maar dan wel(ikke) bij de senioren.

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:36

Eleonoor schreef:
Nou, dat ik ooit dus die Z proef kan neerzetten dat ik er zelf kippevel van krijg!!! Dat is mijn droom, dat wil ik ooit bereiken.

Je moet wel weten, jaar geleden durfde ik nog niet eens op mijn eigen paard te galoperen!!! En toch al afgelopen winter regio kamp B gereden. Tja, tis misschien niet het niveau waarover jij wilt hebben, maar dit is wel mijn realiteit. Ben pas op mijn 28ste begonnen met rijden, veel pech gehad met vorige en huidige paard, dan ook nog de angst die ik heb gehad. Nu gaat het heerlijk, geniet van elke les, fantastische instructeur gevonden en die ene Z proef met kippevel is mijn droom....

Dit herken ik maar al te goed. Ben daarom ook zo trots op wat ik bereikt heb. Een Z proef rijden en dan 8-ten voor uitgestrekte draf en galop is dus ook een droom. Trouwens hard bezig om het ooit werkelijkheid te laten worden.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:36

Eleonoor schreef:
Het gaat erom wat IK ervan vind, en daarbij komt ben ik vreselijk kritisch, dus als ik het gevoel heb dat het goed gaat, zal dat ook wel in de punten terugkomen. Maar, echt, ik rij voor mijzelf, niet voor wat de jury ervan vindt, wat de punten zijn en of ik wel/niet prijs heb.

OK dan! OK dan! OK dan!

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:50

eleonoor, je hebt volledig gelijk! zo gebeurt hier ook 999 van de 1000 keer. Maar uitzonderingen bevestigen de regel, en dat weet cgj12 ook!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:22

Tja, wensen mag je niet hardop uit spreken, anders komen ze niet uit. Dus maak ik van mijn wens maar een droom, alhoewel ik niet gek ben op het vertellen van mijn droom. Een droom is toch iets waar je voor oefent en traint, dat zijn toch een beetje je doelen, en ik houd er niet van om doelen te stellen. Maar goed...

Mijn grote droom is toch wel ooit een keer met mijn Mirkje een Z proef te rijden mét stang en trens en mét een hoedje op... Lovers Maar dat zal denk ik wel nooit uitkomen *LOL*

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:32

Tazz schreef:
Dat er mensen langs de lijn gaan klappen als ik afgegroet heb en dan net als Anky naar m'n paard wijzen. Tja....


Dat Anky dat weer van Sven afgekeken heeft wist je nog niet?
Hij is er in Atlanta mee begonnen

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:43

Klopt wist ik niet.