Wedstrijd in Hagestein

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TARALOVER
Berichten: 247
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Wedstrijd in Hagestein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 10:15

hoi allemaal!! Knipoog

gisteren wedstrijd in hagestein gehad. het was een dressuurwedstrijd. ik reed voor het eerst in de L1-pony's. om 11.40 uur moest ik rijden. 't ging best lekker, alleen op de rechterhand wijkte tara iets slechter als op de linkerhand. middendraf ging super; ze liep lekker uitgestrekt!! OK dan! ze liep ook lekker aan de teugel Lovers de jury zei dat ik iets meer door de hoeken moest rijden. je kon niet de hele bak gebruiken, er stonden bordjes dus het is nogal moeilijk om in te schatten wanneer je een bocht moet maken. verder vond de jury tara een leuke pony!! is ze ook!!! Lovers Lovers Lovers bij elk jurycommentaar wat ik tot nu toe gehad heb zeiden ze dat het een leuke pony is!! Haha! Tong uitsteken
om ongeveer half 1 's middags moesten we de parade rijden. we moest opstellen op de middenlijn, daar werden de prijzen uitgereikt. als je een prijs had moest je naar voren komen. de mensen die in de prijzen waren gevallen mochten een ereronde rijden. Tong uitsteken toen kwam de uitslag van de L1-pony's....,,En eerste in de L1 dressuur bij de pony's is geworden..Michelle Goulooze met Tara"!!! Haha! Lachen Knipoog ik had het echt niet verwacht. ik schrok toen ze dat zeiden!!! en tsja, toen moesten we de ereronde rijden. ze ging klappen en toen begon tara te dansen echt zo van: ,, Kijk mij eens!!" Lovers een dansende pony zit ook best lekker!!! Haha!

ik heb geen foto's van het proefje rijden maar wel andere: Cheese!

Afbeelding
dit was na de parade met mijn beker en lintje

Afbeelding
dit was nog voor de parade toen lagen we te wachten toen we weer op konden zadelen (kijk aub niet naar mij Bloos Bloos )

groetjes michelle en tara Knipoog

Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 11:28

Gefeliciteerd hoor! Nooit geweten dat die crosspony het nog zo ver zou schoppen Haha!
Ga zo door!!

TARALOVER
Berichten: 247
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 11:57

Amanda schreef:
Gefeliciteerd hoor! Nooit geweten dat die crosspony het nog zo ver zou schoppen Haha!
Ga zo door!!

crossen kan ze nog steeds goed, hoor!!! Haha! Haha! Haha!