Gister eerste keer buiten gestart (B)! Winstpunt!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Gister eerste keer buiten gestart (B)! Winstpunt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 10:26

Ik heb gister wedstrijd in Nijkerk gehad. Het zou de eerste wedstrijd zijn die ik buiten zou starten, zowel voor mij als het paard.
Het waren twee proeven. De eerste proef was op gras en de tweede proef op zand. Ik reed ook voor het eerst met kalkoenen en dat ging erg goed!

Ik had hem extra goed ingereden omdat hij vorige keer niet langs de jury auto durfte. Nu keek hij er echter niet eens naar in beiden proeven. De eerste proef ging best goed had ik het idee. Alleen vond ik hem wel erg sloom en moest ik flink drijven. Hij gleed met zijn achterbenen uit in de galop (geen ijzers dus geen kalkoenen achter) waardoor hij op de volte erg naar binnen viel (letterlijk viel dus Haha! ). Maar verder was ik erg tevreden. Ik was dus ook best teleurgesteld met de 152 punten die ik daarvoor had. Met commentaar dat het paard de tweede helfd van de proef te diep gaat lopen, achter de loodlijn. Dat gebeurd dus heel gauw, vooral als die wat sloom is dus eigenlijk zijn die punten wel terecht als je het zo bekijkt. Gelukkig had ik dat zelf ook door na de eerste proef en heb ik hem de tweede proef wat extra voorwaards gereden.

Maar alsnog ging de tweede proef naar mijn idee slechter (ging een keer naar links ipv naar rechts Bloos! ) dus toen ik de punten van de eerste proef zag was ik goed sagerijnig en wou ik gelijk naar huis (arme vriend van mij) Ach gut .
Maar voor de tweede proef had ik 164 punten en een tweede prijs!!!! Ik viel zowat stijl achterover, had ik echt niet verwacht!

En het commentaar dat op de tweede coupon stond was:
Zeer goed paard, succes! *trots*

Ik had bij elke proef een andere jury. Zo zie je maar weer, echt een jury sport, wat de een wil zien wil de ander juist niet zien.

Ik ben 2 maanden geleden voor het eerst gestart en ben nu B met 4 winstpunten in 8 proeven. Ben dus erg tevreden!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 10:29

Gefeliciteerd zeg! En wat een punten de laatste proef! Daar wordt je wel vrolijk van Haha!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 10:36

LuvdaTossa schreef:
Gefeliciteerd zeg! En wat een punten de laatste proef! Daar wordt je wel vrolijk van Haha!


Zeker, alleen jammer dat ik zo'n sagerijn was bij voorbaat al, was nergens voor nodig, voel me dus eerder schuldig als vrolijk Knipoog