levensnummer???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Galja

Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

levensnummer???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 22:50

Ik zit met een probleempje....
A.s zondag heb ik mn eerste Endurance wedstrijd van dit seizoen in Austerlitz. OK dan!
Weken geleden alles al op de bus gedaan ( inschrijformulieren), werd ik gister gebeld door iemand van het KNHS dat ik nog geen startkaart had aangevraagt Verward
((Ik dacht dat dat alleen voor dressuur en spring wedstrijden was??))
Volgens haar was het dit jaar ook voor het eerst bij Endurance. Frusty
Maarja, ik heb geen startkaart... en die heb ik natuurlijk never nooit niet binnen voor zondag... Stoom uit je oren
Dus ze zei dat ze me de formulieren toe zou zenden die ik dan weer voor vrijdag terug moest sturen ( of faxen) zodat ze bij de start wel konden zien dat de startkaart is aangevraagd.
Dus zo gezegt zo gedaan.... Vandaag kreeg ik de inschrijf formulieren binnen voor me startkaart.De helft wat er op staat kan ik niet eens in vullen omdat mn pony gaan papieren heeft en eerlijk gezegt weet ik niet eens zn precieze geboortedatum! Schijnheilig
Maar waar ik nog het meest mee zit is dat ik een levensnummer moet invullen die dus te vinden moest zijn op het paardepaspoort. Maar aangezien ik die ook niet heb schiet het niet op.
Bij de vorige eigenarese is hij gechipt en ze heeft alleen zo'n pasje voor hem aangevraagt en dus geen paspoort.
Met andere woorden, Ik kan dus geen levensnummer in vullen die dus noodzakelijk is voor het aanvragen van de startkaart.
Weet iemand hoe ik dit moet oplossen, ( en wel zo snel mogelijk het MOET voor dit weekend rond zijn) Of hoe ik in contact kan komen met iemand van het KNHS ( geen mailadres want dan weet je nooit hoelang het duurt) dus een telnr ofzo?

Alvast bedankt!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:57

Levensnummer hoeft toch alleen als ze papieren hebben Verward

En als hij gechipt is heeft hij toch ook een paspoort(in de meeste gevallen iig) Verward
Anders vul je gewoon geen levensnummer in Knipoog

Bij geboortedatum gewoon 1-1 van het geboortejaar invullen

Galja

Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 23:04

Daar heb ik ook al aan zitten denken om gewoon niks in te vullen maar er staat HEEL duidelijk op het formulier: "altijd invullen, Zonder dit nummer kan de aanvraag niet in behandeling worden genomen"
Dus ja, ik weet het niet. Dalijk sta ik daar zondag ochtend ken ik niet starten! Ken ik weer terug.....
Geb datum heb ik wel ingevuld beetje gokken;)
Normaal gesproken als ze gechipt worden krijg je ten alle tijden een pasje/kaartje. Als je verder niks met je pony doet ken je het hierbij laten, als je van plan bent om wedstrijden te gaan rijden wordt dus aangeraden om een paspoort aan te vragen...... En dat had zij dus niet gedaan, ben trouwens benieuwt of ik dat alsnog ken doen?

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:12

Morgen even bellen met de KNHS
Dat durf ik zo ook niet te zeggen Ik heb de laatste jaren alleen paarden met papier gehad en daar staat altijd een levensnummer op

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:18

Linda Peeters van de KNHS gaat hierover. Als je kennismakingsklasse start hoef je overigens geen echte startkaart te hebben, dan kan je een dag-startkaart nemen. Hoewel het niet geheel duidelijk is hoe dat werkt, maar heb het daar wel over - het is vor hun wel lekker om je gelijk een hele startkaart aan te smeren. Maar gewoon even bellen morgen:
Haar telefoonnummer is 0577-408254

Galja

Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 23:20

Heb je toevallig het telnr van het KNHS??

Galja

Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 23:26

ArwenLune schreef:
Linda Peeters van de KNHS gaat hierover. Als je kennismakingsklasse start hoef je overigens geen echte startkaart te hebben, dan kan je een dag-startkaart nemen. Hoewel het niet geheel duidelijk is hoe dat werkt, maar heb het daar wel over - het is vor hun wel lekker om je gelijk een hele startkaart aan te smeren. Maar gewoon even bellen morgen:
Haar telefoonnummer is 0577-408254


Ik doe niet mee in de kennismakingsklasse. Ik doe gewoon mee in Klasse1 Ik ben sinds December lid en volgens die vrouw van het KNHS stond het uitgebreid beschreven in het Decembernummer van de DER dat je vanaf 2004 ook met Endurance een startkaart nodig heb, maar die heb ik volgens mij niet gehad.
Bedankt voor het telefoonnummer, ik ga morgen gelijk bellen!!