Onze vereniging wordt steeds moderner

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Onze vereniging wordt steeds moderner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 21:30

Onze vereniging PSV De Barrage wordt steeds moderner. *LOL* Wij organiseren iedere maand KNHS dressuurwedstrijden en worden daardoor platgebeld of ze nog kunnen inschrijven en dat is wat minder Scheve mond sinds december hebben wij daarom een website en dat werk al echt een stuk beter, scheelt ook een stuk uitleg aan de telefoon. Nu sinds vandaag is er weer een onderdeeltje internet bij, messenger OK dan! zo kunnen wij een keer in de week iedereen te woord staan die graag wat meer over onze dressuurwedstrijden wil weten. Ook gaan wij menwedstrijden organiseren. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 21:42

Kei sjiek!!!! Lachen

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 21:57

gaaf dat jullie zo'n moderne verening hebben, onze club is zo klein dat we eigenlijk nooit wedstrijden organiseren, maar dat willen we volgend jaar wel een keer doen en een website is ook al in de maak.
oftewel we worden ook moderner, haha!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 22:25

Haha nou de onze is wat dat betreft niet modern.Geen internetsite.Wedstrijden zat worden er georganiseerd maar vooral springen Haha! (En ik spring niet Schijnheilig )

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 16:56

confetti schreef:
Wij organiseren iedere maand KNHS dressuurwedstrijden en worden daardoor platgebeld of ze nog kunnen inschrijven en dat is wat minder Scheve mond


Bij die mensen hoor ik dus, heb maandag naar jullie gebeld, was al vol helaas.
Wat is de site van jullie club? Dan kijk ik daat in het vervolg!

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 22:27

www.psvdebarrage.tk er is nu nog plaats voor maart, als je dan wil starten, moet je eerst maar even een mailtje sturen of er nog plaats is, het loopt namelijk een beetje storm.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 22:43

Da's wel hip ! *LOL*
Fijn dat het je (wat) werk scheelt, voor de deelnemers lijkt het me ook fijn als ze even op de site kunnen spieken