Wedstrijden gezocht zonder startkaart in Noord Ned

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bonnelover

Berichten: 1535
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Wedstrijden gezocht zonder startkaart in Noord Ned

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 11:52

Verward Verward Hallo Bokkers. Ik ben op zoek naar wedstrijden in Noord Nederland waar ik kan starten zonder startkaart. Waar ik dus weer wat ervaring kan opdoen voor ik officieel ga starten.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 11:59

In het buitenseizoen kan je naar het kringconcours in Den Helder, in Wieringen/Hypolitushoef en Callantsoog.
Dit zijn gewone officiele wedstrijden die een baan hebben waar je ook niet federatie mag starten, wel je andere papieren bij je en in orde hebben.

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 13:02

In Vlagtwedde en Appingedam wordt ook regelmatig zoiets georganiseerd. Kijk anders even op de regiopagina's van de KNHS. Daar staat het vaak op vermeld.

Bonnelover

Berichten: 1535
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 00:19

nou nog erg weinig reactie. Wil heel graag starten. Maar moet wachten tot januari dan komt m'n startkaart. En ff oefenen lijkt me leuk. Vooral de sfeer op onderlinge wedstrijden is tof.

germie

Berichten: 25949
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 09:44

bij je eigen rijvereniging zijn geen onderlinge wedstrijden? En anders is 6 weken wachten tot januari toch ook niet veel?
Bij ons mag je onderling alleen meedoen als je lid bent en nog geen startkaart hebt (combinatie, dus wel als ruiter een startkaart hebben met een paard en onderling starten met een andergroen paard mag wel), wat ik ook logisch vind