ziek, toch rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

ziek, toch rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 07:45

Ik heb vanmiddag wedstrijd met Oki (en nu echt voor het echie!! Vorige was thuiswedstrijd) en ben nu eigenlijk ziek. Ben al de hele week verkouden en sinds vannoacht heb ik zo'n koppijn, heb bijna niet geslapen.
Maar ga direct toch op wedstrijd, loop al weken te roepen dat ik wil rijden en vandaag is de dag! Ben gisteren 2 uur bezig geweest met poetsen en vlechten omdat ie het helemaal niet leuk vond (praam) en vrijdag had Oki zich met manen trekken met zo'n kracht losgerokken dat het halster sneuvelde en Oki achterover sloeg. Lag op zijn rug op een fiets en heeft nu dus allemaal wondjes, de fiets is total loss. Nu heb ik dus zoveel zin in concours maar voel me helemaal niet goed, zouden jullie rijden?? (ik rijd wel)

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 07:57

haike schreef:
Ben gisteren 2 uur bezig geweest met poetsen en vlechten omdat ie het helemaal niet leuk vond (praam) en vrijdag had Oki zich met manen trekken met zo'n kracht losgerokken dat het halster sneuvelde en Oki achterover sloeg . Lag op zijn rug op een fiets en heeft nu dus allemaal wondjes, de fiets is total loss. Nu heb ik dus zoveel zin in concours maar voel me helemaal niet goed, zouden jullie rijden?? (ik rijd wel)


Stoom uit je oren

En dit allemaal voor jouw lol?

Huilen

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 08:47

Ik kan me ook niet voorstellen dat je er nog zin in hebt Haha! Vertel je ons nog ff hoe het ging?

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 09:17

Botervlieg... wat een fijne reactie! Alsof ze haar paard expres heeft laten hangen en laten vallen! Ze heeft hem vast getackeld.

Denk dat het voor haar en Oki al erg genoeg is zonder zulke berichten! Ongelukjes zitten in kleine hoekjes. Of ben ik nu gek???

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 09:19



Haha!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 09:21

Ga maar lekker op wedstrijd!Ik denk dat je een beetje last hebt van wedstrijdspanning en dat slaat dan over op je paard.Misschien dat je het manentrekken gewoon in gedeeltes kunt doen de volgende keer.Er zijn maar weinig paarden die het prettig vinden Scheve mond Je zult zien dat als je geweest bent ,je hoofdpijn weg is!Veel succes

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 09:25

Inderdaad, ik sluit met bij FlairS aan.
Veel succes... en ondanks alle stress en spanningen vooraf... ook heel veel plezier!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 09:29

Ik denk ook dat t een beetje door de spanningen komt, vooral omdat ie gister dan achterover sloeg enzo.Dat neem je (onbewust) toch wel n btje mee denk ik.Als ik me niet lekker voel dan rijd ik wel altijd de wedstrijd, zolang ik t kleine beetje puf er maar voor heb.
Veel succes iig!

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 11:09

Dankje voor alle 'positieve' reacties.

Heb gewoon gereden en ging goed, alleen de rechtergalop mislukte in de eerste proef. Verder was ik, en de eigenaar, erg tevreden en hoopten op punten rond de 156. Na mijn proef Oki en wij naar huis. Mijn vader en ik gingen 's middags nog terug voor de punten, tussendoor heb ik geslapen.
Mijn punten vielen heel erg tegen: 136 en 145. Wel waren er van de 22 starts maar 2 wp, nr 3 154, nr 4 151 en nr 5 149, dit was de tweede ring, eerste ring heb ik niet gehoord. Maar stond wel als commentaar bij mijn proef: pony heeft heel erg veel in huis! Dat is dan wel weer leuk om te lezen. Ben toe ik thuis kwam weer meteen naar bed gegaan en heb tot net toe geslapen, vandaag ook niet naar school, griep.
Volgende week beter.

FlairS: ik was al een week bezig met het proberen van manen trekken dus steeds kleine stukjes gedaan.