Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noukie schreef:Fijn dat je weer kan rijden NF!
En Leuk Roulette, veel plezier alvast!
Ik baal nu wel een beetje voor morgen. Mijn starttijd is van half 2 naar 4u gegaan. Morgen maar zien hoe warm het echt wordt, maar 'minder ideaal' is het wel zeg maar. Anders wordt het alsnog afmelden.
NorwayFjord schreef:Dank jullie wel allemaal
Roulette ja je hebt ook gelijk hoor, het zit vooral in m'n hoofd. Ben wel al afgevallen tov vorig jaar dus ik denk dat het nu inderdaad prima gewoon kan met een mooi wedstrijdshirtLeuk dat je hebt besloten om voor de regio te gaan, is al een super toffe ervaring!
Noisy wat rot van de koliek, is je paard inmiddels weer wat opgeknapt?
Noukie pfoeh dat is wel een rot tijd ja, echt op het warmste van de dag. Vanochtend was het bij ons nog wel redelijk te doen, stond een lekker briesje maar die is nu ook weg.
Ik wilde vanochtend vroeg weer even rijden maar er was sinds gisteravond een flinke brand vlakbij stal dus we hebben vanochtend eerst alle weides, paddocks en de bak gecheckt op glasdeeltjes etc. Viel gelukkig heel erg mee maar tegen de tijd dat we klaar waren met 5 hectare doorlopen was het al warm en hadden we geen zin meer om te rijden hahaPlus dat we nog wel wat last hadden van de rook dus dan ga je de paarden ook niet aan het werk zetten...
Charmaine schreef:NorwayFjord schreef:Dank jullie wel allemaal
Roulette ja je hebt ook gelijk hoor, het zit vooral in m'n hoofd. Ben wel al afgevallen tov vorig jaar dus ik denk dat het nu inderdaad prima gewoon kan met een mooi wedstrijdshirtLeuk dat je hebt besloten om voor de regio te gaan, is al een super toffe ervaring!
Noisy wat rot van de koliek, is je paard inmiddels weer wat opgeknapt?
Noukie pfoeh dat is wel een rot tijd ja, echt op het warmste van de dag. Vanochtend was het bij ons nog wel redelijk te doen, stond een lekker briesje maar die is nu ook weg.
Ik wilde vanochtend vroeg weer even rijden maar er was sinds gisteravond een flinke brand vlakbij stal dus we hebben vanochtend eerst alle weides, paddocks en de bak gecheckt op glasdeeltjes etc. Viel gelukkig heel erg mee maar tegen de tijd dat we klaar waren met 5 hectare doorlopen was het al warm en hadden we geen zin meer om te rijden hahaPlus dat we nog wel wat last hadden van de rook dus dan ga je de paarden ook niet aan het werk zetten...
Dat klinkt alsof je heel dicht bij mij in de buurt zitWas een hele fikse brand idd. Hier moesten ramen en deuren dicht. Gelukkig staat mijn paard aan de andere kant tegenwoordig. Moest wel even denken aan mijn voormalige pensionstal waar de rook volgens mij aardig overheen lag...
Edit: even in je profiel gekeken. Ja, wij kennen elkaar. Vorig jaar was je bij ons op de club
Citaat:2. Uit het hoofd rijden:
a. Het uit het hoofd rijden van een proef waarvoor het niet is voorgeschreven is toegestaan. Wanneer een deelnemer het besluit heeft genomen om het programma uit het hoofd te rijden, moet deze daarbij blijven.
b. Het is - op straffe van uitsluiting - niet toegestaan dat de deelnemer vanaf een bepaald onderdeel het programma alsnog verder laat voorlezen.
Noukie schreef:Briesje scheelt een hoop idd! En dat er water beschikbaar is, maakt het ook altijd weer fijner vind ik. Water wat je zelf meeneemt koelt na een tijdje in de auto ook minder goed
Heb je fijn gesprongen?
Noisy, was jou vergeten,naar koliek! Hopelijk is ie weer opgeknapt?
miss_lizje schreef:Noukie schreef:Briesje scheelt een hoop idd! En dat er water beschikbaar is, maakt het ook altijd weer fijner vind ik. Water wat je zelf meeneemt koelt na een tijdje in de auto ook minder goed
Heb je fijn gesprongen?
Noisy, was jou vergeten,naar koliek! Hopelijk is ie weer opgeknapt?
Oefenspringen heel fijn gesprongen. Moet nog even de filmpjes op youtube gooien en dan maak ik weer eens een topic aan.
Wedstrijd vandaag zelf niet zo best. Parcours was iets aangepast waar paard het niet mee eens was. Op 60 cm mag er geen A/B sprong zijn en die was er met oefenspringen wel.
Paard snapte niet helemaal dat de staanders er nog stonden maar er geen hindernis was. Eerste parcours 3 weigeringen vanwege spanning (zowel van mij als alles er omheen, die versieringsboompjes waren er gister niet).
Gelukkig mocht ik het parcours wel even uitrijden wat ik echt heel lief vond. 2de rondje 2 balken maar geen weigeringen en nog een 6 voor stijl.
Ben super trots op mijn paard voor ons 2de springwedstrijdje. Vorige keer lag ik al in de kreukels op het losrijterrein.
@NorwayFjord jeetje wat een nare wond! beterschap voor je paard.