Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spaansepony schreef:Ziet er goed uit Sophie!
Hier ook zo trots op poownie. 3e keer l1, en super punten gereden in de eerste proef wat ik niet verwacht had. 201 puntennormaal komen we niet hoger als 190. Tweede proef heel slordig en hij was weer rennerig maar dat dat was terug te zien aan de punten 176 punten.
MISTRAL94 schreef:Wat fijn is dat he als ze zo'n goed gevoel geven Sophie?!Spaansepony schreef:Ziet er goed uit Sophie!
Hier ook zo trots op poownie. 3e keer l1, en super punten gereden in de eerste proef wat ik niet verwacht had. 201 puntennormaal komen we niet hoger als 190. Tweede proef heel slordig en hij was weer rennerig maar dat dat was terug te zien aan de punten 176 punten.
Jij bedoelt Gerrit, nee niet met hem. Deze staat stil ben weer even terug gestapt naar de andere pony. Gerrit was vrij snel de B en L uit dus hadden we vrij gegeven en uiteindelijk staat hij al hele winter in de kudde gewoon paard te zijn. En nu gaan ze volgende maand de wei in dus hij heeft even lekker vrij af met z’n vriendinnen. Is ook goed voor zijn lijf hij is pas 6.
Wauw gefeliciteerd. Is dat met die leuke die je toen had? Ben zijn naam even kwijt. Of een andere?
SpikkelFire schreef:Wij mogen 2 april weer! Door de online proefjes staan we nu op L1 + 5![]()
Ik zat proef 24 door te lezen, alleen ik kom niet uit bij het volgende onderdeel:
A-C Binnenkomen
C slangenvolte 3 bogen
Maar dan kun je de wending bij C toch nooit netjes door de hoek rijden? Want daar moet je de eerste boog al inzetten. Help.