Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eventueel

Berichten: 308
Geregistreerd: 24-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 08:47

linda2008 schreef:
Julhan, maar die houden toch alleen zichzelf voor de gek? Als er bijvoorbeeld een regeling komt dat je 5 wp per klasse online mag halen en minimaal 5 op reguliere wedstrijden moet behalen, dan ondervang je dat toch al? Want dan moeten ze ook op reguliere wedstrijd en daar zullen ze dan door de mand vallen als ze niet in 1x een proefje kunnen neerzetten...

(Persoonlijk deed ik nooit meerdere keren opnemen, ik snap ook niet hoe je je paard na 5 keer nog prima aan het lopen hebt... mijn pony is echt wel op na 2 proefjes := maar dat terzijde)


Je hebt er een week voor, ik denk dat vijf keer in de week best moet lukken!

Maar het gaat mij ook niet om de mensen die lekker rondrijden en hun puntjes halen. Als die het 5 keer over doen hojden ze inderdaad alleen zichzelf voor de gek. Maar ik zie mogelijkheden! Ik koop voor weinig een groen paard, rij hem in korte tijd wat rubriekjes omhoog (wat ik bij ons op stal gewoon zie gebeuren, maar die houden het paard zelf dus ga je goddelijke gang), gooi de prijs omhoog en verkoop het dier weer. Daar zit mijn bezwaar.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6644
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 08:51

Ik zie jou nu twee keer het woord competitie gebruiken Julhan99, maar dat is toch helemaal niet aan de orde? Het online wedstrijd rijden is helemaal geen competitie.

Ik kan er nog steeds moeilijk bij dat mensen het lastig vinden om een ander dit te gunnen als zij daar veel plezier uit halen. Je hebt er als tegenstander namelijk volgens mij 0,0 last van als iemand een online proef rijdt. Bij een eventuele aankoop van een paard kun je de resultaten opvragen bij de KNHS en daar staat gewoon bij welke winstpunten online zijn behaald. Daarnaast zegt de klassering nog altijd iets over 'africhtingsniveau', want je rijdt online geen andere proeven. Je zult dus echt wel in zekere zin het niveau en de oefeningen moeten beheersen, want anders komen ze er ook op film niet spontaan uit bij mijn weten.

eventueel

Berichten: 308
Geregistreerd: 24-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 08:59

NadjaNadja schreef:
Ik zie jou nu twee keer het woord competitie gebruiken Julhan99, maar dat is toch helemaal niet aan de orde? Het online wedstrijd rijden is helemaal geen competitie.

Ik kan er nog steeds moeilijk bij dat mensen het lastig vinden om een ander dit te gunnen als zij daar veel plezier uit halen. Je hebt er als tegenstander namelijk volgens mij 0,0 last van als iemand een online proef rijdt. Bij een eventuele aankoop van een paard kun je de resultaten opvragen bij de KNHS en daar staat gewoon bij welke winstpunten online zijn behaald. Daarnaast zegt de klassering nog altijd iets over 'africhtingsniveau', want je rijdt online geen andere proeven. Je zult dus echt wel in zekere zin het niveau en de oefeningen moeten beheersen, want anders komen ze er ook op film niet spontaan uit bij mijn weten.


Dat heb ik in mijn eerste bericht gezegd, ik gun jullie van harte jullie plezier in online proeven. En ja, je rijdt dezelfde proef maar op een wezenlijk andere manier. En ja, ik heb er wel last van als mensen een online proef rijden, want dat betekent dat ik op dat moment niet in de bak kan, maar dat geheel terzijde.

julhan99
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 09:03

NadjaNadja schreef:
Ik zie jou nu twee keer het woord competitie gebruiken Julhan99, maar dat is toch helemaal niet aan de orde? Het online wedstrijd rijden is helemaal geen competitie.

Ik kan er nog steeds moeilijk bij dat mensen het lastig vinden om een ander dit te gunnen als zij daar veel plezier uit halen. Je hebt er als tegenstander namelijk volgens mij 0,0 last van als iemand een online proef rijdt. Bij een eventuele aankoop van een paard kun je de resultaten opvragen bij de KNHS en daar staat gewoon bij welke winstpunten online zijn behaald. Daarnaast zegt de klassering nog altijd iets over 'africhtingsniveau', want je rijdt online geen andere proeven. Je zult dus echt wel in zekere zin het niveau en de oefeningen moeten beheersen, want anders komen ze er ook op film niet spontaan uit bij mijn weten.


Het is wel degelijk een competitie. Kunt er winst punten mee halen en daarmee kun je in een andere rubriek rijden. Vervolgens kun je weer op het buitenterrein gaan rijden en doe je dus weer mee in de directe competitie. Dus ja, competitie. Nu heb ik dat woord op drie keer gebruikt.

De klassering zegt inderdaad iets over het af richtingsniveau. Daar zitten precies de crux. Jammer dat je dat niet ziet. Een paard dat alleen online punten haalt is dus alleen afgericht op eigen terrein. Kan niet op een trailer, kan niet omgaan met wisselende omstandigheden ik kan ook niet omgaan met andere paarden, wedstrijd druk, juryhokjes, omwaaiende planten en noem maar op. Althans niet bewezen via de wedstrijdpunten. Een heel ander af richtingsniveau dus.

En vervolgens worden ze wel stilzwijgend verkocht als L2 niveau of zo. Dat heb ik al zien gebeuren. Niet iedereen checkt bij de KNHS of het online punten zijn.

Ik gun iedereen zijn lolletje. Er zijn bij ons ook ruiters die alleen onderlinge wedstrijd rijden. Dat is ook echt anders hoor. Maar als die “winst punten” hebben gereden ben ik super blij voor ze. Dan vieren we een feestje. Maar die staan niet geregistreerd en zo hoort het ook.

Niwla

Berichten: 4116
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 09:09

Maar dat is niet anders dan wanneer je op een grote stal staat waar iedere maand wedstrijden zijn? Een paard dat M2 loopt hoeft in theorie echt het terrein niet af geweest te zijn.

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 09:16

Het komt al dichterbij als je op een stal staat waar je veel kan starten, maar dan nog heb je soms wel te maken met andere omstandigheden (juryhokjes, bloemstukken) én iig met zaken als in- en uitloop van een rubriek. Ik bedoel, mijn paard is echt klaar voor de klasse waarin ie loopt, maar na 20 tot 30 minuten uitloop, wat helaas geen uitzondering meer is, worden die proeven er niet veel beter van. Dan is online starten, direct op het moment dat ie top aanvoelt, toch echt anders... Sterker nog, los van in- of uitloop, ook dat is al anders, je begint je proef wanneer je klaar bent en niet wanneer je moet starten, ongeacht hoe je paard dan voelt..

Een mix van online en op locatie lijkt me daarom ook mooi. Ik snap echt dat het een uitkomst is voor mensen die idd geen vervoer oid hebben en daardoor minder makkelijk op pad kunnen, maar ik zou het dan mooi vinden als er ook minimaal de helft van de punten wel op locatie gereden moet worden.

edit: overigens ken ik zat wedstrijd locaties die rustiger en minder kijkerig zijn dan onze buitenbaan, dus in die zin is het niet altijd makkelijker om thuis de proef te rijden :D
Laatst bijgewerkt door Noukie op 16-09-20 09:18, in het totaal 1 keer bewerkt

eventueel

Berichten: 308
Geregistreerd: 24-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 09:17

Niwla schreef:
Maar dat is niet anders dan wanneer je op een grote stal staat waar iedere maand wedstrijden zijn? Een paard dat M2 loopt hoeft in theorie echt het terrein niet af geweest te zijn.


Klopt, maar die moet wel zijn proef in een keer rijden met de sfeer van een wedstrijd erbij. Met tijdsdruk en gedoe van vreemde paarden en wedstrijdspanning eromheen. Ik zag hier iemand een keer schrijven, geen idee wie, dat ze om uitstel vroeg omdat het warm was, en dat uiteindelijk volgens mij nog kreeg ook. Top, paardenwelzijn enzo. Ik ga dan ook niet, maar moet wel mijn 30 euro betalen aan de organisatie (en zelfs dat snap ik). Maar ja! Er is wel degelijk verschil tussen online proeven rijden (oei, het waait vandaag wel heel hard, hopelijk wordt mijn paard niet te onrustig van die rammelende dakplaten! Of: oei, het waait vandaag wel heel hard, even op weeronline kijken. Oh, overmorgen is het voorbij, nou, dan rij ik dan toch!). En ja, ik gun jullie echt het plezier, maar ik snap niet dat sommigen het verschil niet zien.

eventueel

Berichten: 308
Geregistreerd: 24-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 09:20

Noukie schreef:
Het komt al dichterbij als je op een stal staat waar je veel kan starten, maar dan nog heb je soms wel te maken met andere omstandigheden (juryhokjes, bloemstukken) én iig met zaken als in- en uitloop van een rubriek.


En mijn ervaring is dat juryhokjes en bloemstukken in je eigen bak véél enger zijn dan die in een vreemde bak. Daar horen ze gewoon ;)

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 09:27

Jeetje wat een negativiteit zeg. Ik vind het combineren juist super mooi en guess what mijn proeven op ‘echte’ wedstrijd zijn er alleen maar beter van geworden. Ik denk dat je het probleem al kan ondervangen door te zeggen dat je 5 wp niet online mag behalen. Als het niet meer meetelt voor winstpunten heeft het ook minder waarde. En wat is iedereen bezig met wat een ander mogelijk kan ‘frauderen’. Echt who cares je ziet nu toch vaak zat mensen in L M Z waarvan je je afvraagt hoe ze er ooit zijn gekomen. Lekker zelf weten. De paardenwedstrijdsport is niet toegankelijk qua tijd en geld. Online rijden maakt het een stuk toegankelijker dat is in deze tijd alleen maar te prijzen.

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 09:31

Laten we niet vergeten dat dat nu ook gewoon op reguliere wedstrijden gebeurd. Paard word “even” door een goede ruiter een keer in het Z uitgebracht, zodra het een puntje haalt, is het dus Z! Al is het dier pas 1x (of helemaal nooit) op de trailer geweest. Dus wat dat betreft verschilt dat niet van online starten en zo op (te) vlugge manier waarde laten stijgen van het dier...

De uitstel met warm weer ging mij ook te ver... je hebt al een hele week. Ik moest ook mijn wekker om 6u zetten om te kunnen rijden, en als ik dat niet red, heb ik pech! Net als op een normale wedstrijd...

Maar zo zijn er ook reguliere wedstrijden die af lassen, en je dus niet hoeft te betalen. Of wedstrijden die gewoon doorgaan, je zelf af moet melden en dus wel je geld kwijt... die “oneerlijkheid” blijft altijd!

julhan99
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 09:34

dell_1 schreef:
Jeetje wat een negativiteit zeg. Ik vind het combineren juist super mooi en guess what mijn proeven op ‘echte’ wedstrijd zijn er alleen maar beter van geworden. Ik denk dat je het probleem al kan ondervangen door te zeggen dat je 5 wp niet online mag behalen. Als het niet meer meetelt voor winstpunten heeft het ook minder waarde. En wat is iedereen bezig met wat een ander mogelijk kan ‘frauderen’. Echt who cares je ziet nu toch vaak zat mensen in L M Z waarvan je je afvraagt hoe ze er ooit zijn gekomen. Lekker zelf weten. De paardenwedstrijdsport is niet toegankelijk qua tijd en geld. Online rijden maakt het een stuk toegankelijker dat is in deze tijd alleen maar te prijzen.


Fijn dat je er even over begint. Frauderen.

Het is mij 1 keer al opgevallen dat ik mensen een proefje heb zien opnemen, op een paard wat niet van hun is en waar ze ook geen startkaart voor hebben. De proef werd opgenomen door de eigenaar en houder van de startkaart. Rara hoe kan dat. Oja de ruiter was 10 keer beter dan de eigenaar.

Gewoon lekker twee competities van maken en allemaal genieten in je eigen competitie.

eventueel

Berichten: 308
Geregistreerd: 24-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 09:40

[quote="dell_1" Echt who cares je ziet nu toch vaak zat mensen in L M Z waarvan je je afvraagt hoe ze er ooit zijn gekomen.[/quote]

Ja, dat had ik bij de laaatste dressuurwedstrijd waar ik ging kijken ook: mensen in de L2 waarvan je je werkelijk afvraagt hoe ze ooit door de eerdere rubrieken gekomen zijn! Nu had ik een vermoeden ;) .

En mijn negativiteit komt niet door de mensen die de proeven rijden, de mogelijkheid is er dus ik snap dat er gebruik van gemaakt wordt. Mijn negativiteit komt door de manier waarop het mogelijk is (waarbij ik niet zeg dat iedereen dat ook zo doet). En zolang er geen wedstrijden waren ivm met corona, top! Helemaal leuk dat je dan toch proeven kunt rijden (jammer voor de springers en de menners dat dat niet kon maar hé, zo is het leven). En toen vond ik er ook het mijne van, maar toen hield ik mijn mond. Maar nu er weer fysieke wedstrijden zijn, heb ik bezwaar tegen de vorm. En het is al beter als je maar 5 winstpunten online kunt halen, maar daarmee ondervang je het vervoersprobleem niet. Ik ben daarom voor twee competities naast elkaar ( want ja, zolang deze twee manieren van rijden op deze manier met elkaar verweven zijn, is er weldegelijk sprake van competitievervalsing, zal ik het woord ook eens gebruiken), zodat mensen zonder vervoer ook de mogelijkheid hebben tot wedstrijdrijden. Blijft het probleem dat ik dan de bak niet in kan, maar dat dan weer geheel terzijde

xRoossie95

Berichten: 1374
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 09:44

julhan99 schreef:
dell_1 schreef:
Jeetje wat een negativiteit zeg. Ik vind het combineren juist super mooi en guess what mijn proeven op ‘echte’ wedstrijd zijn er alleen maar beter van geworden. Ik denk dat je het probleem al kan ondervangen door te zeggen dat je 5 wp niet online mag behalen. Als het niet meer meetelt voor winstpunten heeft het ook minder waarde. En wat is iedereen bezig met wat een ander mogelijk kan ‘frauderen’. Echt who cares je ziet nu toch vaak zat mensen in L M Z waarvan je je afvraagt hoe ze er ooit zijn gekomen. Lekker zelf weten. De paardenwedstrijdsport is niet toegankelijk qua tijd en geld. Online rijden maakt het een stuk toegankelijker dat is in deze tijd alleen maar te prijzen.


Fijn dat je er even over begint. Frauderen.

Het is mij 1 keer al opgevallen dat ik mensen een proefje heb zien opnemen, op een paard wat niet van hun is en waar ze ook geen startkaart voor hebben. De proef werd opgenomen door de eigenaar en houder van de startkaart. Rara hoe kan dat. Oja de ruiter was 10 keer beter dan de eigenaar.

Gewoon lekker twee competities van maken en allemaal genieten in je eigen competitie.


En met reguliere wedstrijden wordt wel om je ID-kaart gevraagd zodat ze zeker weten dat jij de ruiter bent die staat ingeschreven? :')

CharleyT
Berichten: 3992
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 09:49

dell_1 schreef:
Jeetje wat een negativiteit zeg. Ik vind het combineren juist super mooi en guess what mijn proeven op ‘echte’ wedstrijd zijn er alleen maar beter van geworden. Ik denk dat je het probleem al kan ondervangen door te zeggen dat je 5 wp niet online mag behalen. Als het niet meer meetelt voor winstpunten heeft het ook minder waarde. En wat is iedereen bezig met wat een ander mogelijk kan ‘frauderen’. Echt who cares je ziet nu toch vaak zat mensen in L M Z waarvan je je afvraagt hoe ze er ooit zijn gekomen. Lekker zelf weten. De paardenwedstrijdsport is niet toegankelijk qua tijd en geld. Online rijden maakt het een stuk toegankelijker dat is in deze tijd alleen maar te prijzen.


Toegankelijkheid is er wel degelijk , afgelopen weekend zijn er weer veel combinaties op pad geweest voor hun wedstrijd. Natuurlijk heeft het ook te maken met geld, het is geen goedkope sport.
Maar waar trek je een grens om paardensport ''voor iedereen mogelijk'' te maken. Geld zal altijd een rol spelen in de mogelijkheden die je hebt in het leven.
Online proeven rijden is gewoon een heel andere tak van sport in vergelijking met de reguliere wedstrijden.
Van ''ik heb een vervoerprobleem'' door naar ''ik heb geen paardprobleem'' ?

Dee_Es

Berichten: 3664
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 09:51

Maar eerlijk, dit kan op een gewone wedstrijd toch ook? Je moet misschien even je eigen kring uit maar dan checkt toch geen hond wie er nou op dat paard zit. Ik heb in 3 jaar tijd 1x het paspoort van mijn paard moeten laten zien en dat was op de regiokampioenschappen.

Ik vind het triest dat mensen frauderen maar ik zou me er in de basissport ook niet te druk om maken eerlijk gezegd. Zoals al werd gezegd, ik zie genoeg paarden in de Z rondlopen die daar niks te zoeken hebben dus ik hecht sowieso niet zoveel waarde aan klasseringen.

eventueel

Berichten: 308
Geregistreerd: 24-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 09:58

En met reguliere wedstrijden wordt wel om je ID-kaart gevraagd zodat ze zeker weten dat jij de ruiter bent die staat ingeschreven? :')[/quote]

Wij zijn in onze regio verwend met redelijk wat goede wedstrijdlocaties, maar ons kent ons toch wel aardig moet ik zeggen.

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 09:59

Wat maken mensen zich hier druk om andere mensen zeg :') ik rijd wedstrijden voor mezelf. Het maakt mij allemaal niet uit, mensen die een professionele ruiter inhuren, mensen die alleen op stal locatie starten, mensen die online meedoen 6 proefjes rijden en de beste insturen. Allemaal veel succes.

En als ik een paard koop ga ik af van het gevoel qua proef rijden. Anders zou je ook nog met de verkoper overleggen of je de tweede keer op een andere locatie zou mogen proefrijden. Zou ook zonde zijn als men om een principe een mogelijk heel leuk en passend paard laat staan.

Met andere woorden, ik maak me niet druk maar ben wel heel benieuwd naar nieuws.

julhan99
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 10:01

XRoosie95 zeker wel. En mijn paard werd ook nog gecontroleerd op zijn paspoort én chip. Dus id, paspoort en chip. En dat is niet voor het eerst.

Mss loopt er bij ons een over ijverige official rond maar hier in de buurt zijn regelmatig controles.

Maar het grootste bezwaar wat ik heb zit hem in het feit dat je een week de tijd hebt om je proefje op te nemen. Ik heb echt al stal genoten wel 20 keer een proefje opnemen voor ze er eentje in sturen. Ik vond de eerdere suggestie een goeie.

Ik ga binnenkort halverwege mijn proef naar het jury hokje en vragen of ik overnieuw mag beginnen. Online ruiters mogen dat immers ook en die worden nu gelijk getrokken met reguliere wedstrijdruiters.

QueelensJarig

Berichten: 8027
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 10:05

julhan99 schreef:
XRoosie95 zeker wel. En mijn paard werd ook nog gecontroleerd op zijn paspoort én chip. Dus id, paspoort en chip. En dat is niet voor het eerst.

Mss loopt er bij ons een over ijverige official rond maar hier in de buurt zijn regelmatig controles.

Maar het grootste bezwaar wat ik heb zit hem in het feit dat je een week de tijd hebt om je proefje op te nemen. Ik heb echt al stal genoten wel 20 keer een proefje opnemen voor ze er eentje in sturen. Ik vond de eerdere suggestie een goeie.

Ik ga binnenkort halverwege mijn proef naar het jury hokje en vragen of ik overnieuw mag beginnen. Online ruiters mogen dat immers ook en die worden nu gelijk getrokken met reguliere wedstrijdruiters.


Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand 20 keer zijn proef opneemt? :+ daar wordt het denk ik ook niet beter van haha.

Als de knhs slim is bouwen ze iets in de app waardoor je per event maar 1x op de opname knop kan drukken binnen de app. Dan hebben ze dit gezeik ook niet meer want ik begrijp wel dat mensen daar wat van vinden.

Nibbit

Berichten: 10413
Geregistreerd: 03-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 10:19

Hoe de waard is vertrouwt hij zijn gasten :D

asjemenou

Berichten: 9002
Geregistreerd: 02-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 10:25

julhan99 schreef:
Ik ga binnenkort halverwege mijn proef naar het jury hokje en vragen of ik overnieuw mag beginnen. Online ruiters mogen dat immers ook en die worden nu gelijk getrokken met reguliere wedstrijdruiters.

Want die jury kan er ook echt iets aan doen dat de KNHS met online proeven is begonnen?

Je moet bij de KNHS gaan zitten zeiken, en niet de jury's er mee gaan lastig vallen die je een plezier willen doen door in hun vrije tijd in dat hokje te gaan zitten.

eventueel

Berichten: 308
Geregistreerd: 24-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 10:30

Je moet bij de KNHS gaan zitten zeiken, en niet de jury's er mee gaan lastig vallen die je een plezier willen doen door in hun vrije tijd in dat hokje te gaan zitten.[/quote]


"...gaan zitten zeiken..."? Dus als je je bezwaar uit over iets, zit je te zeiken. Wonderlijke manier van uitdrukken in een dicussie.

MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 10:45

Nee, als je naar de jury toegaat tijdens je proef dat je opnieuw wilt beginnen, omdat dat online ook kan. Dan betrek je er iemand bij die daar niks mee te maken heeft ipv bij de KNHS aankaarten. Je moet wel lezen, er wordt gesproken over gaan zitten zeiken tegen het jurylid.

Ik heb bij mij regio de enquete ingevuld (die hier ook gedeeld is en waar dus heel veel mensen van buiten onze regio ook hun mening gegeven hebben) en daar heb ik inderdaad wel een aantal maren aangegeven. Ik vind dat het best mag blijven bestaan, maar wel in een andere vorm. Bijvoorbeeld ook niet maar 1 proef van de 4, niet alle winst online enzovoorts. Ben benieuwd wat de uitkomst is.

Want eerlijk gezegd om het nu af te kappen terwijl we geen idee hebben hoe deze winter eruit gaat zien qua Corona, dat vind ik wat lastig. En nee, ik heb niet mee gedaan, geen behoefte aan, maar kan er wel inkomen dat sommige mensen dat wel hebben.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 16-09-20 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt

julhan99
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 10:45

asjemenou schreef:
julhan99 schreef:
Ik ga binnenkort halverwege mijn proef naar het jury hokje en vragen of ik overnieuw mag beginnen. Online ruiters mogen dat immers ook en die worden nu gelijk getrokken met reguliere wedstrijdruiters.

Want die jury kan er ook echt iets aan doen dat de KNHS met online proeven is begonnen?

Je moet bij de KNHS gaan zitten zeiken, en niet de jury's er mee gaan lastig vallen die je een plezier willen doen door in hun vrije tijd in dat hokje te gaan zitten.


De jury is op dat moment de formele vertegenwoordiging van de KNHS als er geen official aanwezig is.

Als ik iets vraag doe ik dat beleefd dus spreek voor jezelf als het gezeik is wanneer je je mond opendoet. Het is blijkbaar jouw maatstaf maar zeker niet de mijne.

MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 10:47

Maar dat jurylid heeft echt niks te maken met de KNHS qua beslissingen over het online rijden. Die kan daar echt niks aan doen. Dus waarom je ongenoegen uiten tegen iemand die er niks tegen of mee kan doen? Neem dan nu contact op met de KNHS.