Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 09:02

Die staat wel goed... Ik wacht wel even af en anders ga ik even vragen

MarryAnneR
Berichten: 695
Geregistreerd: 14-11-06
Woonplaats: Brabant

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 09:09

Hmmm wij hoeven nu pas weer 2 juli online te rijden. Ben ik nu de enige die het mist om heel de tijd de uitslagen te checken of het er al is :-)

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 09:18

Gisteren het filmpje opgenomen en opgestuurd voor vandaag. Nu alleen nog het event van 2 juli rijden en dan 19 juli weer op pad voor een 'echte' wedstrijd. Vind dat toch wel een stuk fijner heb ik gemerkt.

bruine

Berichten: 1037
Geregistreerd: 28-03-05

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 09:28

Ik heb 25 juni en 2 juli nog staan , voor mij is het een ideale oplossing om voorlopig zo toch te kunnen starten . Ik ervaar geen problemen met opgeven of lang wachten op de uitslag ....tot nog toe dan :) het enige vervelende is het uploaden van het filmpje :O dat duurt en duurt ...maar dat ligt aan ons eigen internet.

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 09:36

Ik had gisteren op m'n protocol dat de video heel onscherp was en ze daarom achterin de bak niet kon beoordelen. Echt balen, want alle proeven zijn met dezelfde telefoon gefilmd en ook onder dezelfde omstandigheden. Tot nu toe geen enkele reactie gehad over de kwaliteit en weet ook niet hoe ik dit kan veranderen.

PSvanLot

Berichten: 10144
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 09:47

minka schreef:
Ik had gisteren op m'n protocol dat de video heel onscherp was en ze daarom achterin de bak niet kon beoordelen. Echt balen, want alle proeven zijn met dezelfde telefoon gefilmd en ook onder dezelfde omstandigheden. Tot nu toe geen enkele reactie gehad over de kwaliteit en weet ook niet hoe ik dit kan veranderen.


Is de proef wel beoordeeld? Eigenlijk hadden ze het terug moeten sturen. Ik krijg regelmatig filmpjes via Wetransfer, die zijn dan echt kraakhelder.

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 09:52

Minka, kun je hem misschien nog aanleveren via Wetransfer of YouTube?

Snap wel dat veel mensen een meetmoment fijner vinden. Ik zie dit als een mooie kans om snel winstpunten te vergaren, maar als ik meer op niveau was geweest had ik ook niet elke week gestart.

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 09:57

urosa schreef:
Minka, kun je hem misschien nog aanleveren via Wetransfer of YouTube?

Snap wel dat veel mensen een meetmoment fijner vinden. Ik zie dit als een mooie kans om snel winstpunten te vergaren, maar als ik meer op niveau was geweest had ik ook niet elke week gestart.


Hij is gelukkig gewoon beoordeeld en mag verder niet klagen over de punten. Vind het alleen een beetje lastig hoe ik dit de volgende keer ga doen. Heb nu geen inschrijvingen meer, maar moet als ik weer mee wil doen wel iets aanpassen. Film met een iPhone 7, dus misschien tijd voor een ander toestel ;)

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 10:07

minka schreef:
urosa schreef:
Minka, kun je hem misschien nog aanleveren via Wetransfer of YouTube?

Snap wel dat veel mensen een meetmoment fijner vinden. Ik zie dit als een mooie kans om snel winstpunten te vergaren, maar als ik meer op niveau was geweest had ik ook niet elke week gestart.


Hij is gelukkig gewoon beoordeeld en mag verder niet klagen over de punten. Vind het alleen een beetje lastig hoe ik dit de volgende keer ga doen. Heb nu geen inschrijvingen meer, maar moet als ik weer mee wil doen wel iets aanpassen. Film met een iPhone 7, dus misschien tijd voor een ander toestel ;)

Als je verder nog niet eerder klachten hebt gekregen dan zou ik het gewoon lekker zo houden.
Voor 2 en 9 juli kun je je nog inschrijven hoor.

bruine

Berichten: 1037
Geregistreerd: 28-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 10:45

PSvanLot schreef:
minka schreef:
Ik had gisteren op m'n protocol dat de video heel onscherp was en ze daarom achterin de bak niet kon beoordelen. Echt balen, want alle proeven zijn met dezelfde telefoon gefilmd en ook onder dezelfde omstandigheden. Tot nu toe geen enkele reactie gehad over de kwaliteit en weet ook niet hoe ik dit kan veranderen.


Is de proef wel beoordeeld? Eigenlijk hadden ze het terug moeten sturen. Ik krijg regelmatig filmpjes via Wetransfer, die zijn dan echt kraakhelder.

Ik had eigenlijk begrepen van de knhs dat je je filmpje niet via wetranfer mag inleveren ? Als het wel zou mogen is dat idd veel praktischer , zowel qua kwaliteit als verzenden .

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 10:49

Filmkwaliteit op het scherm van de jury heeft echt niet te maken met de leeftijd van je mobieltje (waarschijnlijk wel met de mate waarin het filmpje gecomprimeerd wordt door de app).

PSvanLot

Berichten: 10144
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 11:05

bruine schreef:
PSvanLot schreef:


Is de proef wel beoordeeld? Eigenlijk hadden ze het terug moeten sturen. Ik krijg regelmatig filmpjes via Wetransfer, die zijn dan echt kraakhelder.

Ik had eigenlijk begrepen van de knhs dat je je filmpje niet via wetranfer mag inleveren ? Als het wel zou mogen is dat idd veel praktischer , zowel qua kwaliteit als verzenden .


Ik heb er al velen via wetransfer gehad.

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 11:08

Flicka12 schreef:
Huuuh gister stonden mijn punten en protocol erop... en nu zijn ze opeens weer weg -O-

Ah terug gevonden! Ik had een dagstartpas die inmiddels verlopen is, en het vinkje alleen actieve paarden stond aan. Hij is niet weg dus :Y)

Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 11:10

MerleSimone schreef:
Mijn proefje is gisteren met spoed verzonden naar de jury en ze hopen hem vandaag of morgen in te kunnen voeren. Einde is in zicht hoop ik! En anders hang ik vrijdag weer aan de lijn :') Verwacht zeker geen winst want het ging niet zo lekker, maar wil graag wat met het commentaar kunnen.

Morgen filmen voor nog 1 evenement.

Wat een mooie punten komen hier voorbij! En wat fijn voor jullie dat het gewoon vlotjes gaat :j


Heb jij al iets gehoord over je punten/proefje? :)

Zephyr
Berichten: 955
Geregistreerd: 21-03-08
Woonplaats: Eck en Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 11:13

Yes!!!! *\o/* *\o/* Winst in de M2! Score tussen de 2 en 8. Fijne beoordeling en veel commentaar! Ik ga vandaag weer filmen. Commentaar was duidelijk en kunnen we ook echt al wel beter, maar de M2 is voor ons nog nieuw, dus het moet er nog wat beter uit gaan komen!

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 12:20

Pff de website van de KNHS gaat weer goed hoor. Ik wil me inschrijven voor een meetmoment maar de site loopt de hele tijd vast :(

tessie98xx

Berichten: 79
Geregistreerd: 12-03-17
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 12:44

PSvanLot schreef:
minka schreef:
Ik had gisteren op m'n protocol dat de video heel onscherp was en ze daarom achterin de bak niet kon beoordelen. Echt balen, want alle proeven zijn met dezelfde telefoon gefilmd en ook onder dezelfde omstandigheden. Tot nu toe geen enkele reactie gehad over de kwaliteit en weet ook niet hoe ik dit kan veranderen.


Is de proef wel beoordeeld? Eigenlijk hadden ze het terug moeten sturen. Ik krijg regelmatig filmpjes via Wetransfer, die zijn dan echt kraakhelder.


Ik heb mijn proefje van 4juni ook terug gekregen met commentaar dat de kwaliteit te slecht was. Ook heel gek omdat ik met dezelfde telefoon al 3x een proefje had ingestuurd. Uiteindelijk heb ik zelf het proefje gemaild naar de KNHS via WeTransfer, toen was hij wel goed binnengekomen

Viennanova

Berichten: 1605
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 13:25

Ook ik had dat op mijn protocol staan. Maar vond het zelf op de film ook al lastig beoordelen, achter in de bak!

Ik ga voor 2 juli mijn Z debuut insturen.

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 13:32

Ben benieuwd of er al mensen hun scores in de Z klassen hebben gehad?
Die pilot is nu toch al even bezig?

vienna2

Berichten: 161
Geregistreerd: 04-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 13:46

Dispar_Vulgo schreef:
Ben benieuwd of er al mensen hun scores in de Z klassen hebben gehad?
Die pilot is nu toch al even bezig?


Mijn dochter heeft 4 juni meegedaan en haar punten al binnen gekregen. Leuk commentaar en fijne punten : 65 , 64 %.

Wij hebben een keer meegedaan omdat er toen nog niet bekend was bij opgave dat er meetmomenten zouden komen, maar nu die er zijn (en wel tellen voor winstpunten) rijden wij alleen die nog maar.

FriesWytske
Berichten: 9899
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 13:53

Nope. Heb de eerste keer dat de z mee mocht doen, mee gedaan. En nog steeds niets van een uitslag gezien. Wel al regelmatig contact met ze gehad. En dan krijg je steeds hetzelfde riedeltje te horen. Morgen er maar weer achter aan

Liefsyv

Berichten: 208
Geregistreerd: 14-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 14:16

Dispar_Vulgo schreef:
Ben benieuwd of er al mensen hun scores in de Z klassen hebben gehad?
Die pilot is nu toch al even bezig?


Heb jij je punten al van 11 juni?

saltshaker23
Berichten: 176
Geregistreerd: 22-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 15:05

Ik zit ook te wachten op mijn 11 Juni punten...
Heb in de ochtend toch geapt en ze zeide: "De video voor 11 juni is goed binnen gekomen. Er word keihard gewerkt zodat jij je punten zsm krijgt. Door een technische storing, duurt het gemiddeld langer voordat je jouw punten hebt."

Ik hoop hem nog vandaag te ontvangen, of zoiezo voor het weekend
Laatst bijgewerkt door saltshaker23 op 18-06-20 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

FriesWytske
Berichten: 9899
Geregistreerd: 05-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 15:10

sott schreef:
Ik zit ook op te wachten op mijn 11 Juni punten...
Heb in de ochtend toch geapt en ze zeide: "De video voor 11 juni is goed binnen gekomen. Er word keihard gewerkt zodat jij je punten zsm krijgt. Door een technische storing, duurt het gemiddeld langer voordat je jouw punten hebt."

Ik hoop hem nog vandaag te ontvangen, of zoizo voor de weekend


Dat is dus het standaard riedeltje wat ze steeds opsturen.

Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 15:28

Ik heb ook nog maar een appje gestuurd, ik wacht nog steeds op 28 mei... :(