Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maurits0407
Berichten: 28
Geregistreerd: 23-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 18:17

WenK schreef:
Ik heb net weer wat binnen gekregen, morgenochtend ga ik er voor zitten. M1 van 28-5 is het, dus voor wie nog wacht, het zit er aan te komen!



Oh ik wacht al meer dan een week op het M..... en maar refreshen haha!

LienC

Berichten: 984
Geregistreerd: 25-01-11

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 18:22

Hoorde net iemand op Qmusic, een bokker toevallig?

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 18:45

WenK schreef:
Fleury schreef:
Heb ik het zo goed opgelost voor de filmer die in de bak bij c moet staan om te filmen? De balken liggen op 1.5m en ik wil bij het echte filmen nog cavalettieblokken gebruiken in de hoeken en dat de balken net wat hoger liggen.

[ [url=m/crzYdQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dit is vanuit c de hoek gezien.


[ [url=m/NwGMlt.jpg]Afbeelding[/url] ]


Met die bingo kan ik ook wel meedoen. Er komt zoveel geks langs. Vera loopt in een andere bak ook echt veel fijner dan hier.


Ik zou het een keer testen. Sommige proeven hebben oefeningen op C, als je te dichtbij staat zijn die lastig te beoordelen. Ook als je achter een deur of wand gaat staan trouwens. In het achterwaarts kan ik dan alleen zien òf ie achteruit gaat, niet of het diagonaal gaat bijvoorbeeld.



Ik hoef alleen in de hoek bij c oefeningen te doen. Achterwaarts is op x.

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 19:10

Ik heb niet zo alle proeven in mn hoofd hoor, maar had vandaag bij de M1 en laatst ook bij t M2 onderdelen die moeilijk te beoordelen waren omdat ik dus bijvoorbeeld alleen het lichaam/bovenlijn van het paard zag of alleen de benen. Danwel omdat er te dichtbij gefilmd was, danwel vanwege een hoge, dichte bakrand waar de filmer achter stond. De hoeken (M/H) zijn dan eigenlijk altijd nog wel zichtbaar.

Eveline77

Berichten: 323
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Schoonhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 19:22

LienC schreef:
Hoorde net iemand op Qmusic, een bokker toevallig?


Hoorde ik ook :j

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 20:26

_Lorette_ schreef:
Pauzeren juryleden de film niet als het paspoort in beeld komt? Daar zijn wij toen wel vanuit gegaan. :=


Pauzeren heeft bij ons paspoort weinig zin, tenzij de jury Pools kan lezen :+ alle afrekeningen zijn in het Pools beschreven. Gelukkig heeft hij er niet zoveel. Alleen een smal blesje en achterop op beide hoefballen wat wit.

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 21:08

Ik vroeg me af of iemand misschien enig idee heeft tot wanneer je je klasse nog kan laten wijzijgen bij de KNHS. Ik heb nog geen uitslag van de proef van 4 juni (logisch), maar heb me voor de 11e ingeschreven in de L1. Ik heb nu 9 winstpunten en verwacht wel m'n laatste winstpunt te halen bij de proef van 4 juni. Nu vind ik het niet erg om de 11e nog een keer L1 te starten, maar ik heb me voor de 18e ook ingeschreven in de L1. Nu krijg je altijd een mailtje over dat annuleren of wijzigen van paard tot een week van tevoren kan, maar geldt dit ook voor het wijzigen van de klasse? Bij een beetje pech moet ik anders nog 2x L1 starten (stel ik heb de punten donderdag nog niet).

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 21:37

Je kunt wijzigen tot een week voor het event

chanelle14

Berichten: 1972
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:55

Hmmmm, vandaag mijn protocol binnen gekregen met als commentaar dat mijn video met 360p niet goed genoeg is, terwijl ik met een iPhone X op 4K gefilmd heb.
Iemand enig idee hoe ik dit in het vervolg het beste op kan lossen?

Queelens

Berichten: 8027
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 10:14

Chanelle, ik ben bang dat het door de app van de knhs komt. Ik zou er misschien wel even een melding van maken. Ze moeten daar echt iets aan kunnen doen namelijk in de app, als ze dat willen.. vind dat oprecht zo zonde.

Lottekuh, volgensmij kan je het tot een week vtv wijzigen. Maar een of twee keer nog L1 starten is helemaal niet zo erg toch zeker als je je punten ook nog niet zeker binnen hebt..

Liess__
Berichten: 2032
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: De Veluwe

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 10:25

Je kan tot op de dag van het inleveren de KNHS appen en vragen of ze je klasse wijzigen :)

Zelf ook gedaan nadat ik in dit topic las dat dit kan.

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 13:57

Bedankt voor de reacties :)

Dat is zeker waar Queelens. Als ik de punten nog niet voor die tijd terug heb rijd ik sowieso nog 2x L1. Ik wilde het meer weten zodat ik alvast weet waar ik rekening mee kan houden :)

Oh misschien dat ik dat dan ook ga proberen Liess_. Eerst even afwachten tot donderdag en dan kan ik altijd nog beslissen.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 17:30

Hier vandaag de proef gereden. Laten we zeggen dat ik veel geleerd heb :') Nu nog bedenken of ik het van de week nog eens probeer of het zo laat. Ik principe laat de proef wel een eerlijk beeld zien van hoe het nu gaat.
Zo reden wij rond:
Afbeelding

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 18:17

Ik heb vandaag gefilmd...in de modder. Helaas gister en vanmorgen dikke hoosbuien de bak was niet perfect maar paard liep fijn (te) braaf rond. B dus beetje braaf mag. En dit was meteen z’n proef debuut. Hier een Iers paspoort dus voor jury ook anders dan normaal. Irish Draught

Afbeelding
Foto is dus uit film

Na afgroeten trouwens maar waarom armen gestrekt zijn?

PSvanLot

Berichten: 10142
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 22:48

Hoe bedoel je arm gestrekt zijn?

Juryleden zullen van je paspoort niet echt opkijken, er zijn zo enorm veel verschillende paspoorten.

carika
Berichten: 1584
Geregistreerd: 02-04-10

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 22:51

In mijn paspoort staat als kleur Chestnut, paard is hartstikke wit ... ik ga ervan uit dat ze ook wel snappen dat hij als vos geboren is en uiteindelijk schimmel is geworden.
Ik ga morgen weer filmen. Vorige week voor het eerst mee gedaan, ons wedstrijddebuut, ik ben zo benieuwd naar onze punten. Proefje was zeker niet perfect ...

Lottegold

Berichten: 1358
Geregistreerd: 11-10-10
Woonplaats: den haag

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 23:51

Ik wacht nog op de punten van 4 juni. We gaan hartstikke lekker en sleep steeds kleine wptjes binnen.. wat ik helemaal prima vind voor mijn een asbakje in de M2.
Nu zag ik dat er niets meer in de knhs app staat om in te schrijven. Weet iemand wanneer er weer inschrijf momenten online komen?

_Anneruth

Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 07:41

Lottegold schreef:
Ik wacht nog op de punten van 4 juni. We gaan hartstikke lekker en sleep steeds kleine wptjes binnen.. wat ik helemaal prima vind voor mijn een asbakje in de M2.
Nu zag ik dat er niets meer in de knhs app staat om in te schrijven. Weet iemand wanneer er weer inschrijf momenten online komen?


Op de webpagina zie ik dat je je woensdag nog kan inschrijven voor 2 juli.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 10:56

Volgens mij hebben ze toegezegd tm september online events aan te bieden, dus ik neem aan dat ze er nog elke week komen. Dan zouden er nog een stuk of 12 online events komen, als ze tenminste nog steeds elke week doorgaan. Ik hoop zelf van wel, ik merk dat ik weer echt fanatiek aan het rijden ben nu ook weer een doel heb. Om echt op pad te gaan, dat zie ik nog niet zitten.

Queelens

Berichten: 8027
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 11:07

carika schreef:
In mijn paspoort staat als kleur Chestnut, paard is hartstikke wit ... ik ga ervan uit dat ze ook wel snappen dat hij als vos geboren is en uiteindelijk schimmel is geworden.
Ik ga morgen weer filmen. Vorige week voor het eerst mee gedaan, ons wedstrijddebuut, ik ben zo benieuwd naar onze punten. Proefje was zeker niet perfect ...

Ik heb ook een vosgeboren schimmel, maar wij hebben het wel moeten veranderen in het paspoort. Bij ons stond er namelijk ook vos in en dat hebben we veranderd naar schimmel, vosgeboren.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 14:17

Ik zou het wel leuk vinden als ze deze on-line wedstrijden zo aan blijven bieden tot september. Misschien 1 keer in de 2 weken omdat er nu ook meetmomenten zijn.
Maar voor mij zonder trailer en een startkaart tot 31/8 is het wel heel fijn. Heb ik er toch nog wat mee kunnen doen. En het stimuleert de training.

carika
Berichten: 1584
Geregistreerd: 02-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 14:50

Queelens schreef:
carika schreef:
In mijn paspoort staat als kleur Chestnut, paard is hartstikke wit ... ik ga ervan uit dat ze ook wel snappen dat hij als vos geboren is en uiteindelijk schimmel is geworden.
Ik ga morgen weer filmen. Vorige week voor het eerst mee gedaan, ons wedstrijddebuut, ik ben zo benieuwd naar onze punten. Proefje was zeker niet perfect ...

Ik heb ook een vosgeboren schimmel, maar wij hebben het wel moeten veranderen in het paspoort. Bij ons stond er namelijk ook vos in en dat hebben we veranderd naar schimmel, vosgeboren.


Oké. Nou dan hoop ik dat de jury de proef nu alsnog beoordeelt. Ik zal eens kijken hoe ik dat kan wijzigen. Weet iemand dat toevallig? Is een zangersheide paspoort.

kimmetje26

Berichten: 479
Geregistreerd: 15-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 15:08

[/quote]
Ik heb ook een vosgeboren schimmel, maar wij hebben het wel moeten veranderen in het paspoort. Bij ons stond er namelijk ook vos in en dat hebben we veranderd naar schimmel, vosgeboren.[/quote]

Oké. Nou dan hoop ik dat de jury de proef nu alsnog beoordeelt. Ik zal eens kijken hoe ik dat kan wijzigen. Weet iemand dat toevallig? Is een zangersheide paspoort.[/quote]


Ik heb ook een schimmel en staat in paspoort donkerbruin.
De KNHS zei dat als ik op ging nemen ik het erbij moest zeggen. Schimmel donkerbruin geboren.

Ik wil het nog wel veranderen, maar dan moet ik paspoort opsturen met foto’s erbij. Moet ik wel even tijd voor gaan maken

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 15:23

Ik heb vandaag gefilmd voor de L2, uploaden via de app ging ook soepel gelukkig. Dit is mijn eerste online event! Ben benieuwd. Had wat meer impuls gemogen en heb een hakkel in de middendraf maar ging ook genoeg netjes! Dus kan alle kanten op haha. Was gelijk mijn debuut met dit paard :D

Buxy

Berichten: 2309
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 16:24

Wij gaan vanavond filmen! Wel veel wind momenteel hier :+