Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:41

Een vraag die wellicht al eerder is gesteld:
als ik mij wil afmelden, hoe doe ik dit dan? Via de mijnknhs lukt het mij niet..

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:42

EdkingEnzo schreef:
daffodil schreef:
Nee, alleen B!


Oh super benieuwd of je ons er tussen had zitten!


Ja :D

Maar ik ga mooi nog even de jacuzzi in en je ontvangt ongetwijfeld van de KNHS de uitslag eerdaags :D :D :D

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:49

bobje26 schreef:
Een vraag die wellicht al eerder is gesteld:
als ik mij wil afmelden, hoe doe ik dit dan? Via de mijnknhs lukt het mij niet..



Ik durf er niet op te klikken, want stel je voor dat ik echt annuleer :+ Maar het zou toch echt via MijnKNHS moeten kunnen. Bij mijn kalender kan je per wedstrijd op Details of op Annuleren klikken. Dat zou gewoon moeten werken. Werk dat niet?
Wel krijg je alleen je inschrijfgeld terug als je voor de sluitingsdatum annuleert, dat is een week van te voren geloof ik?

DWensink
Berichten: 500
Geregistreerd: 08-01-14
Woonplaats: Groenlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:58

DoretteK schreef:
bobje26 schreef:
Een vraag die wellicht al eerder is gesteld:
als ik mij wil afmelden, hoe doe ik dit dan? Via de mijnknhs lukt het mij niet..



Ik durf er niet op te klikken, want stel je voor dat ik echt annuleer :+ Maar het zou toch echt via MijnKNHS moeten kunnen. Bij mijn kalender kan je per wedstrijd op Details of op Annuleren klikken. Dat zou gewoon moeten werken. Werk dat niet?
Wel krijg je alleen je inschrijfgeld terug als je voor de sluitingsdatum annuleert, dat is een week van te voren geloof ik?


Ik denk dat je even moet mailen. Ik kon mij laatst ook niet afmelden via mijnknhs en ben er vanuit gegaan dat dit kwam omdat het na sluitingsdatum was. Met een dag stond mijn inschrijving op geannuleerd!

Tierania_
Berichten: 4509
Geregistreerd: 29-11-05

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 06:06

Ik heb gister gewoon kunnen annuleren via mijn knhs geen probleem dit was voor 11 juni.

PSvanLot

Berichten: 10142
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 07:33

lshannah schreef:
PSvanLot schreef:
Ik had dit weekend een enorm grote groep L1.


Ik denk niet dat je hierop antwoord mag geven, maar hoop stiekem dat ik er tussen zat. Had proefje de vrijdag voor het event van 28/05 ingestuurd en ben retenieuwsgierig naar de feedback.


Dat zou heel goed kunnen. Ze waren idd van 28-05!

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 08:36

De punten van mijn proef die voortijdig afgekapt werd zijn geüpdate, protocol ook. Dus dat is fijn :j

Nu nog wachten op het protocol van 21 mei. Filmpje voor 4 juni is geüpload, eens kijken of dat nu in 1x goed gaat. Dan zie ik daarvan hooelijk volgende week de punten wel. Morgen inschrijven voor eind juni :):)

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 08:47

Denk dat wij voorlopig ook maar bij online blijven. Real life evenementen zijn er hier in de buurt eigenlijk nog niet echt te vinden. Wel eentje op tamelijk verre afstand en ook nog eens heel duur. Misschien wordt het wel iets rustiger met inschrijven nu.

estell__

Berichten: 952
Geregistreerd: 31-07-09

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:03

Succes met wachten of de punten vandaag komen allemaal!!!

Ik blijf ook even online. Kan ik in de tussentijd mooi proberen te werken aan minder stress tijdens het op de vrachtwagen/trailer staan!

Mag vanaf vrijdag weer filmen voor 11 juni. Paard loopt fijn op het moment! Dus hebben er zin in!

SweetVanille
Berichten: 1772
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:30

Hier ook nog aan het wachten op protocol van 21e.....

Morgen proef voor 4 juni rijden :) Hopelijk zijn die punten er wat sneller en niet weer 8 dagen wachten |o -O-

Buxy

Berichten: 2309
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:07

Wij hebben gister de video voor de 4e opgestuurd :Y) duurde weer 55 minuten
Niet onze beste proef maar goed we wachten de uitslag af :o

CharleyT
Berichten: 3992
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:19

wythlove schreef:
Leuk, ik denk zelf dat het aantal deelnames nu wel zal gaan teruglopen nu men weer op pad mag.

Iemand enig idee hoe dat op locatie gedaan gaat worden met jury en schrijver?


Ja, twee auto's naast elkaar, raampjes open, iets harder praten tegen mijn schrijver en gaan met die banaan :):)

PSvanLot

Berichten: 10142
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:23

CharleyT schreef:
wythlove schreef:
Leuk, ik denk zelf dat het aantal deelnames nu wel zal gaan teruglopen nu men weer op pad mag.

Iemand enig idee hoe dat op locatie gedaan gaat worden met jury en schrijver?


Ja, twee auto's naast elkaar, raampjes open, iets harder praten tegen mijn schrijver en gaan met die banaan :):)


Die kunnen toch gewoon met zijn 2en in een auto? Dat mag altijd al.

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:24

Als jury en schrijver dan hard genoeg praten, dan heb je als ruiter ook direct je punten :))

Uploaden gaat hier wel vlot, duurt denk niet meer dan een minuut (of 2).

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 10:31

Maandag ga ik ook weer filmen, eerste keer nieuwe klasse, dus spannend. Ook hier nog weinig real life wedstrijden, ik hoop nog op pad te kunnen eind juni of in juli.

Geeft mooi even de tijd om de proef te filmen, te analyseren en van daaruit weer goed voorbereid op pad te gaan!

Jelle1236
Berichten: 707
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:02

Net voor de Corona hebben wij onze bak opnieuw gevuld met zand. Dus loeizwaar. >;) Nu stamp ik het wel aan, sproei ik het maar het is voor een proef niet helemaal top. Hoe hebben jullie de hoeken aangeven bij bordjes in het land? Voor de jury best moeilijk op de hoeken goed te kunnen zien of valt dat mee??

Queelens

Berichten: 8027
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:06

famkeY schreef:
Net voor de Corona hebben wij onze bak opnieuw gevuld met zand. Dus loeizwaar. >;) Nu stamp ik het wel aan, sproei ik het maar het is voor een proef niet helemaal top. Hoe hebben jullie de hoeken aangeven bij bordjes in het land? Voor de jury best moeilijk op de hoeken goed te kunnen zien of valt dat mee??


Met springbalkjes lijkt me het makkelijkste

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:06

famkeY schreef:
Net voor de Corona hebben wij onze bak opnieuw gevuld met zand. Dus loeizwaar. >;) Nu stamp ik het wel aan, sproei ik het maar het is voor een proef niet helemaal top. Hoe hebben jullie de hoeken aangeven bij bordjes in het land? Voor de jury best moeilijk op de hoeken goed te kunnen zien of valt dat mee??


Afgezet met springbalken.

Hier zijn dit weekend al 2 meet-momenten in de buurt, en alle weekenden daarop zie ik ook al dingen op de kalender staan, voor zowel dressuur als springen. Straal van 30 km rondom huis.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:09

Waar zijn die meetmomenten Patty? Ik kon alleen Someren vinden, die vragen wel 12,50.

PSvanLot

Berichten: 10142
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:11

Scum schreef:
Waar zijn die meetmomenten Patty? Ik kon alleen Someren vinden, die vragen wel 12,50.


In Moergestel ook, maar dat is misschien heel ver voor je?

Jelle1236
Berichten: 707
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:13

Queelens schreef:
famkeY schreef:
Net voor de Corona hebben wij onze bak opnieuw gevuld met zand. Dus loeizwaar. >;) Nu stamp ik het wel aan, sproei ik het maar het is voor een proef niet helemaal top. Hoe hebben jullie de hoeken aangeven bij bordjes in het land? Voor de jury best moeilijk op de hoeken goed te kunnen zien of valt dat mee??


Met springbalkjes lijkt me het makkelijkste


Bedankt voor je snelle reactie! Top.

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:14

Wat is je regio Scum? Ik woon in Noord-Oost Brabant en zie er in een straal van 30km ook verschillende.

€12.50 vind ik trouwens wel een redelijke prijs O:)

Jelle1236
Berichten: 707
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:14

Pattypaard schreef:
famkeY schreef:
Net voor de Corona hebben wij onze bak opnieuw gevuld met zand. Dus loeizwaar. >;) Nu stamp ik het wel aan, sproei ik het maar het is voor een proef niet helemaal top. Hoe hebben jullie de hoeken aangeven bij bordjes in het land? Voor de jury best moeilijk op de hoeken goed te kunnen zien of valt dat mee??


Afgezet met springbalken.


Bedankt voor je snelle reactie. Ga ik dat ook doen!

Hier zijn dit weekend al 2 meet-momenten in de buurt, en alle weekenden daarop zie ik ook al dingen op de kalender staan, voor zowel dressuur als springen. Straal van 30 km rondom huis.

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:16

Voor dressuur;
Keelven op 06-06-2020 (Someren)
Molenhorst op 05-06+06-06 (Someren)
Zwarte water op 12-06-2020 (De Mortel)
Molenhorst op 12-06-2020 (Someren)
Op 20+21-06 Eindhoven
Op 21-06 Venray

Keelven is nu 10,- voor een proef(normaal 12,50), Molenhorst 12,50 inderdaad (hetzelfde bedrag als met prijzen, hun krijgen de prijzen meestal gesponsord bij mijn weten)

roosje78

Berichten: 2255
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:21

Lees al een tijdje mee en gisteren mocht ik jureren op een meetmoment wat was georganiseerd. Ik, als jury, zat op mijn eigen plek en de schrijfster zat schuin achter mij. De protocollen kreeg ik na een proef van haar overhandigd via een hard board. Elke combinatie kreeg 10 minuten, waardoor wij voldoende tijd hadden om zelf te tellen. Eten en drinken had ik zelf meegenomen, maar kreeg alles aangeboden via plastic zakjes (voorverpakt) en met hanschoenen aan. Geld zat al in een envelop.
Ik heb echt genoten om weer combinaties in de ring te hebben en de sfeer was ook super goed. Daarbij was er door de vereniging alles aan gedaan om het te stroomlijnen en er was totaal geen onduidelijkheid hoe alles liep en waar je moest zijn. De reglementen waren bij de startlijsten kenbaar gemaakt en iedereen wist waar hij aan toe was.
De protocollen werden na elke combinatie opgehaald en kon ik op mijn eigen hard board overhandigen aan de ophaalster. Dus nergens was er een moment van fysiek contact.