Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Anneruth

Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 10:12

Lielle schreef:
DoretteK schreef:
Ik heb zo'n vermoeden dat iedereen die de laatste weken een proef heeft ingeleverd dat mailtje heeft gehad? Voor de enquete? 8-)

die indruk heb ik ook. Op zich zou een standaardnotificatie dat je uitslag en protocol er is een prima aanvulling zijn. Vermoed dat belasting van de server ook afneemt :-) (en die op de mailservers stijgt)


Ik heb de enquete zojuist ook ingevuld. Vind het wel slim dat ze dat doen. Als suggestie heb ik meegegeven dat het heel fijn zijn zou zijn als er een soort track and trace voor je proef zou komen. Proef ontvangen > Film akkoord bevonden > ontvangen door jury > beoordeeld en staat klaar in mijnknhs. Dat zal ongetwijfeld wat kosten maar het lijkt me ideaal.

Rosanna1990
Berichten: 702
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 10:19

Ik had ook een mailtje gehad, hoopvol dat ik de punten van het event van 21 mei had, maar helaas :(

Capriootje

Berichten: 6751
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 10:21

Rosanna1990 schreef:
Ik had ook een mailtje gehad, hoopvol dat ik de punten van het event van 21 mei had, maar helaas :(


Dacht ik ook maar denk dus zoals eerder gezegd dat het van een vorig event is. :Y)

tessie98xx

Berichten: 79
Geregistreerd: 12-03-17
Woonplaats: Amsterdam

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 10:24

Ik kom er ook niet doorheen :')
Wel in winkelwagentje, maar daarna inderdaad het mooie youtube filmpje haha

Danique07

Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 10:26

Nou, volgens mij is de inschrijving gesloten?

Rosanna1990
Berichten: 702
Geregistreerd: 29-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 10:36

Capriootje schreef:
Rosanna1990 schreef:
Ik had ook een mailtje gehad, hoopvol dat ik de punten van het event van 21 mei had, maar helaas :(


Dacht ik ook maar denk dus zoals eerder gezegd dat het van een vorig event is. :Y)


Hihi, ja inderdaad. Ach, morgen zitten we pas op de 5 werkdagen, dus we blijven rustig wachten :)

Queelens

Berichten: 8027
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 10:40

Krijg zojuist op de mail een melding dat mijn beoordeling binnen is op mijn knhs voor 28 mei al.
Beetje jammer alleen dat de servers overbelast zijn en ik ze dus niet kan bekijken haha..

Edit: kom er net in maar er staat nog helemaal niks bij :?

linn1502

Berichten: 735
Geregistreerd: 28-05-13
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 10:44

is gesloten indd,

Vorige week kwamen er in de loop van de dag nog wat plekjes vrij. Hopelijk vandaag weer.

Het is een lastig probleem voor iedereen. Knhs zit natuurlijk met een x aantal jury's die hier bevoegd genoeg voor zijn en dat resulteert in een totaal aantal starters. Maar nu grijpt er altijd een deel mis wat dus moet werken of gewoon niet eens doorheen komt.

Vind alleen wel het bericht van KNHS frustrerend, dat je niet om 09:00 klaar hoef te zitten. Maar gezien de storm loop word je wel een beetje daar toe verplicht. Dit bericht gooide ze vorige week al online, toen bleek de praktijk al anders. En nu wederom dezelfde melding, en binnen 1.5 uur al weer vol.

tammiebels

Berichten: 973
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 10:45

veertje99 schreef:
Ik heb zojuist een mailtje gekregen met een bevestiging dat mijn proef beoordeeld is en de uitslag in de app staat :) Nu had ik de 22e al de uitslag, maar wel fijn dat ze een mailtje sturen


wij ook maar de uitslag staat er niet haha. Zal wel van een vorige keer zijn dan?

estell__

Berichten: 952
Geregistreerd: 31-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 10:47

linn1502 schreef:
is gesloten indd,

Vorige week kwamen er in de loop van de dag nog wat plekjes vrij. Hopelijk vandaag weer.

Het is een lastig probleem voor iedereen. Knhs zit natuurlijk met een x aantal jury's die hier bevoegd genoeg voor zijn en dat resulteert in een totaal aantal starters. Maar nu grijpt er altijd een deel mis wat dus moet werken of gewoon niet eens doorheen komt.

Vind alleen wel het bericht van KNHS frustrerend, dat je niet om 09:00 klaar hoef te zitten. Maar gezien de storm loop word je wel een beetje daar toe verplicht. Dit bericht gooide ze vorige week al online, toen bleek de praktijk al anders. En nu wederom dezelfde melding, en binnen 1.5 uur al weer vol.

Ja dat is zeker balen. Vorige week zat ik dus niet om 9 uur klaar en heb ik t dus gemist. Vandaar dat ik daar van geleerd had en vandaag voor t eerst maar wel gewoon om 9 uur klaar zat. Maar wat een gedoe joh. Heb ook al vaak gehad dat het voor mij gewoon niet haalbaar was omdat ik moest werken. Ik vraag me soms af of half Nederland niet werkt dat ze elke keer een half uur eerder klaar kunnen zitten :)) .

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 10:48

@Queelens, is hoogstwaarschijnlijk een standaard mailtje naar iedereen die de laatste tijd een keer heeft meegedaan voor het invullen van de enquete.

Een tijdje geleden werd er gemeld dat er niet meer jury's nodig worden toch? Er was hier geloof ik wel iemand die zich had aangeboden om te jureren, maar dat dat niet hoefde. Ik gok wel dat er een capaciteit is mbt het verwerken van de proeven. Ik heb zelf in de enquete aangegeven dat het inschrijven verbeterd kan worden bijvoorbeeld door tijdsvakken. Maar neem toch aan dat ze zelf ook wel door hebben dat dit zo niet optimaal is.

Ik kom trouwens nog steeds niet op de site :')

Queelens

Berichten: 8027
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 10:50

Zo misleidend dat mailtje haha.. daar gaan de servers het niet beter van doen :+

Imaginaerum
Berichten: 3711
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 10:51

Wat, nu al vol? Niet dat ik op de website kan komen, ik word steeds naar een Youtubefilmpje gestuurd.
Er was advies op Facebook geplaatst om een paar uur later aan te melden dan 9 uur en nu is het event dus binnen 1,5 uur al vol?

M_arjolein

Berichten: 1431
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 10:51

Hier nu de punten van de 21e binnen. 183 dus weer een punt er bij in de L1 :))

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 10:53

Imaginaerum schreef:
Wat, nu al vol? Niet dat ik op de website kan komen, ik word steeds naar een Youtubefilmpje gestuurd.
Er was advies op Facebook geplaatst om een paar uur later aan te melden dan 9 uur en nu is het event dus binnen 1,5 uur al vol?



Precies hetzelfde als vorige week, toen was het nog sneller vol. Toen heb ik ook de fout gemaakt om pas rond 10 te kijken, maar dat doe ik niet nog een keer :Y)

Imaginaerum
Berichten: 3711
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 10:56

Vorige week zat ik inderdaad ook om 9 uur klaar, maar dacht nu maar even te luisteren omdat de servers het toen zo slecht trokken en dat ze zo'n communicatiefout niet een tweede keer zouden maken..

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 10:57

linn1502 schreef:
is gesloten indd,

Vorige week kwamen er in de loop van de dag nog wat plekjes vrij. Hopelijk vandaag weer.

Het is een lastig probleem voor iedereen. Knhs zit natuurlijk met een x aantal jury's die hier bevoegd genoeg voor zijn en dat resulteert in een totaal aantal starters. Maar nu grijpt er altijd een deel mis wat dus moet werken of gewoon niet eens doorheen komt.

Vind alleen wel het bericht van KNHS frustrerend, dat je niet om 09:00 klaar hoef te zitten. Maar gezien de storm loop word je wel een beetje daar toe verplicht. Dit bericht gooide ze vorige week al online, toen bleek de praktijk al anders. En nu wederom dezelfde melding, en binnen 1.5 uur al weer vol.

Half uur zelfs want ik keek om 09:30 en toen was het al gesloten.

linn1502

Berichten: 735
Geregistreerd: 28-05-13
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 10:58

DoretteK schreef:
@Queelens, is hoogstwaarschijnlijk een standaard mailtje naar iedereen die de laatste tijd een keer heeft meegedaan voor het invullen van de enquete.

Een tijdje geleden werd er gemeld dat er niet meer jury's nodig worden toch? Er was hier geloof ik wel iemand die zich had aangeboden om te jureren, maar dat dat niet hoefde. Ik gok wel dat er een capaciteit is mbt het verwerken van de proeven. Ik heb zelf in de enquete aangegeven dat het inschrijven verbeterd kan worden bijvoorbeeld door tijdsvakken. Maar neem toch aan dat ze zelf ook wel door hebben dat dit zo niet optimaal is.

Ik kom trouwens nog steeds niet op de site :')



Ik weet ook niet precies hoe het werkt hoor met de Jury's, vanaf welk niveau ze wel mee mogen doen of niet. Maar iets anders kan ik niet bedenken.


oohh >> en ik kom ook niet meer op de site of app

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 11:07

Vlgens mij hebben ze zat juryleden hoor, daar ligt het niet aan maar alles moet wel verwerkt kunnen worden bij hen op kantoor. Ik denk dat dat meer werk is, dan je denkt en inschat.

Geen idee of B/L jury's hier ook aan meedoen maar vanaf M in ieder geval wel.

Tilmar

Berichten: 3316
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 11:11

Ik heb nog steeds niks gehoord, ik had aangegeven dat ik het ook graag wilde doen.

linn1502

Berichten: 735
Geregistreerd: 28-05-13
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 11:14

daffodil schreef:
Vlgens mij hebben ze zat juryleden hoor, daar ligt het niet aan maar alles moet wel verwerkt kunnen worden bij hen op kantoor. Ik denk dat dat meer werk is, dan je denkt en inschat.

Geen idee of B/L jury's hier ook aan meedoen maar vanaf M in ieder geval wel.



Ja geloof graag dat het veel werk is. Vandaar ook mijn bericht, dat het niet alleen voor de ruiters een probleem is. Voor de KNHS zelf is het ook zoeken naar een weg die voor iedereen werkt.

lshannah
Berichten: 417
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: 075

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 11:43

Geen idee of het weer het geval zal zijn, maar vorige week was ik door m'n werk vergeten om klaar te zitten voor de stormloop en is het me in de middag probleemloos gelukt en stond alles weer open. Dus misschien toch een tip om het in de gaten te houden gedurende de dag? Ik ga voor jullie duimen!

swatch
Berichten: 1384
Geregistreerd: 08-08-07

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 11:48

Ik zie zo een vacature voor vakantiewerk administratief bij de KNHS ontstaan <<)

Ze kunnen deze pilot in ieder geval niet afschieten op dat er te weinig draagvlak is vanuit de leden oid.

QueenE

Berichten: 5056
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Burgum

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 11:51

Kunnen ze het dan niet zo maken dat de juryleden het direct in het systeem van de KNHS kunnen invoeren, scheelt een hoop werk en tijd denk ik!
Die mail heeft idd volgens mij iedereen gehad die een keer heeft meegedaan, ik zat ook al in de stress maar stonden nog geen punten bij haha. Nu wel en heel erg blij met 201.5 in de M2, had nog 1 nodig dus ga nu trainen voor het Z en hopen dat er gauw zulke meetmomenten gaan komen.

swatch
Berichten: 1384
Geregistreerd: 08-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 11:51

In bijna elke branche buiten de zorg is het rustiger geweest, de KNHS heeft denk ik niet kunnen vermoeden dat het zo storm zou lopen.
En ik vind het ook sympathiek dat een gedeelte van het inschrijfgeld naar een goed doel gaat.