Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DWensink
Berichten: 500
Geregistreerd: 08-01-14
Woonplaats: Groenlo

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:26

Bedankt allemaal!

@Vera, ik heb het filmpje ook 5 dagen voor het Event opgestuurd en moest gewoon wachten. :=

veertje99

Berichten: 1184
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:29

Wat een mooie punten komen hier voorbij zeg! Gefeliciteerd!

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:33

DWensink schreef:
Bedankt allemaal!

@Vera, ik heb het filmpje ook 5 dagen voor het Event opgestuurd en moest gewoon wachten. :=


Ah ja logisch ook, had al zo'n vermoeden dat ze gewoon in 1x opgestuurd werden naar jurys zodra alles binnen is :j, maar dan weet ik in ieder geval dat ik voorlopig nog niet hoef te kijken naar eventuele punten :=

DWensink
Berichten: 500
Geregistreerd: 08-01-14
Woonplaats: Groenlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:34

xVerax schreef:
DWensink schreef:
Bedankt allemaal!

@Vera, ik heb het filmpje ook 5 dagen voor het Event opgestuurd en moest gewoon wachten. :=


Ah ja logisch ook, had al zo'n vermoeden dat ze gewoon in 1x opgestuurd werden naar jurys zodra alles binnen is :j, maar dan weet ik in ieder geval dat ik voorlopig nog niet hoef te kijken naar eventuele punten :=



En toch heb ik het gedaan :')

elin2412
Berichten: 59
Geregistreerd: 14-07-14

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:37

Is het ong 3 werkdagen na sluiten. Dus voor 14 mei rond 19 mei de punten?

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:55

Het wisselt, omdat er meerdere jury's zijn die elk een stapeltje proeven beoordelen. Sommigen van 7 mei hadden op 8 mei hun punten al. Ik had ze gisteren, en weer anderen hebben ze nu nog niet.

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:59

Klopt, hoewel het bij mij nu twee keer al eerder was. Maar anderen dan weer na drie werkdagen nog niet. Dus het is echt een richtlijn :)

Mijn protocol staat er op (Klasse B 7 mei). Vorige keer niet echt feedback (alleen op 3 onvoldoende gescoorde onderdelen). Nu wat meer dus daar gaan we mee aan de slag :) Volgende proef is pas 21 juni dus kunnen we mooi nog wat sleutelen :Y)

Wel een mooie 4 voor de schrikreactie met als opmerking 'verzet'. Vind ik wat dubieus, want de overgang van galop naar draf was al gemaakt en je ziet nog de mountainbiker voorbij fietsen :+ Maar goed, aan de andere kant ook hartstikke logisch. Heb bewust hem er in gelaten, dus anders had ik hem maar opnieuw moeten filmen :=

pol013

Berichten: 8997
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:00

Ik ben ook nieuwsgierig naar de uitslag. Maar eigenlijk vooral of mijn video goed was.
Ik ga woensdag weer een video opnemen en dan zou het fijn zijn als ik weet dat de vorige goed was of niet.
Ik had me half per ongeluk voor 2 weken achter elkaar ingeschreven. Was zo lastig door te komen dat ik geen wijziging meer durfde door te voeren toen er eenmaal 2 evenementen in mijn winkelmandje zaten het toen maar zo gelaten B-)
Met nu als gevolg dat ik extra benieuwd ben. Ach, aan de andere kant: in het ergste geval ben ik 2x 7,50 kwijt.

En inderdaad: mijn grootste winst zit hem ook al in het gerichter trainen. Ik krijg het voor elkaar om heerlijk rondjes te rijden en te genieten op onze 40-60 ring op de club als ik al aan dressuur rijden toe kom tussen de bos-spring-cross trainingen. Kei fijn, maar daar kom je niet altijd verder mee

LadyUrsy

Berichten: 679
Geregistreerd: 20-10-13

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:06

wij wachten ook nog op de uitslag van 7-5, pony's M2. Ik hoop ook vooral dat het filmpje oke was. Las ergens om het zo helder mogelijk te filmen, maar met het witte zand werd dat allemaal best flets. Maar we wachten af....

En veel mensen al gefeliciteerd met de mooie punten!!!

Queelens

Berichten: 8027
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:06

DWensink schreef:
Waaaah *\o/* ik heb m'n punten ook binnen. 212,5 voor onze 2e keer in het L1 :):)

Helemaal blij en ontzettend benieuwd naar het protocol!


Wow lekkere punten zeg!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:15

Misschien is dit wel het juiste topic om deze vraag te stellen? Weet iemand zo of het inderdaad zo is dat de Knhs ook een proef draait met online proeven voor de klasse Z2? En mag een proef ook op een 20x60m rijbaan op het gras worden gereden? Of is de proef juist ook aangepast voor een 20x40m rijbaan op het zand?

Had mij na een blessure en zwangerschap zoo verheugd op wedstrijden ergens in de zomer -O- Door Corona komt een streep door zo ongeveer al mijn doelstellingen voor 2020. En de tijd tikt weer door nu mijn merrie ook wordt gedekt.

veertje99

Berichten: 1184
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:16

Ik hoop eventueel voor vrijdag mijn punten + protocol te hebben zodat ik er iets mee kan als we weer gaan filmen :D

Getty_Maan

Berichten: 2593
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:16

Gefeliciteerd met de behaalde punten!

Hier met de merrie ook een klein winstpuntje 181,5. Blij mee, want had zeker niet meer verdient. Event van 7 mei.

Nu nog even verder trainen om een betere proef te laten zien, want er valt nog heel veel winst te behalen.

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:17

Mosh schreef:
Misschien is dit wel het juiste topic om deze vraag te stellen? Weet iemand zo of het inderdaad zo is dat de Knhs ook een proef draait met online proeven voor de klasse Z2? En mag een proef ook op een 20x60m rijbaan op het gras worden gereden? Of is de proef juist ook aangepast voor een 20x40m rijbaan op het zand?

Had mij na een blessure en zwangerschap zoo verheugd op wedstrijden ergens in de zomer -O- Door Corona komt een streep door zo ongeveer al mijn doelstellingen voor 2020. En de tijd tikt weer door nu mijn merrie ook wordt gedekt.



Z2 wordt voorlopig alleen HC uitgeschreven als test. Mag in een weiland, maar wel met duidelijke markeringen van de hoeken. Alle bepalingen en uitleg is te vinden op www.paardrijden.nl :D

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:40

Gefeliciteerd allemaal met de behaalde punten en winstpunten *\o/*
Zeker Dwensink super goed *\o/*

Jelle1236
Berichten: 707
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:44

Punten van mijn dochter (L1) ook binnen 191,5! Dit was haar 3e event. Punten liggen allemaal rond de 190 - 195,5 dus helemaal blij misschien wel gejureerde door iemand van hier... super bedankt! we zijn zo blij met deze mogelijkheid. Is onze “project” pony die nu zo goed zijn best doet. Extra trots op dit stel ❤️ Gun het vooral de pony.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:51

xVerax schreef:
Mosh schreef:
Misschien is dit wel het juiste topic om deze vraag te stellen? Weet iemand zo of het inderdaad zo is dat de Knhs ook een proef draait met online proeven voor de klasse Z2? En mag een proef ook op een 20x60m rijbaan op het gras worden gereden? Of is de proef juist ook aangepast voor een 20x40m rijbaan op het zand?

Had mij na een blessure en zwangerschap zoo verheugd op wedstrijden ergens in de zomer -O- Door Corona komt een streep door zo ongeveer al mijn doelstellingen voor 2020. En de tijd tikt weer door nu mijn merrie ook wordt gedekt.



Z2 wordt voorlopig alleen HC uitgeschreven als test. Mag in een weiland, maar wel met duidelijke markeringen van de hoeken. Alle bepalingen en uitleg is te vinden op https://www.paardrijden.nl :D


Bedankt! Dan houden we het maar op oefenen. Al is dat op eigen terrein ook niet zo interessant met haar :P Wie weet dan met het jonge paard.

Twilight1

Berichten: 1427
Geregistreerd: 02-03-09

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 13:28

Vandaag de uitslag van 7 mei mogen ontvangen en ik heb mijn doel bereikt! 218,5 dus met 3 winst in 1 proef het L2 uit *\o/*

Protocol was verder niet zo veel aan alleen dat de jury genoten had dus wel een groot compliment maar geen enkele rijtechnische commentaar.

Nu nog wachten op het protocol van 5 mei.

GiGi_90

Berichten: 657
Geregistreerd: 14-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 13:32

Wow dat zijn nog eens punten! Iedereen gefeliciteerd met de behaalde punten :)

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 13:36

Wow, gefeliciteerd iedereen.

kara
Berichten: 973
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Borculo

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 13:57

Prachtige punten!

veertje99

Berichten: 1184
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 13:58

Als ik kijk bij mijn wedstrijdhistorie staat er Do- 7-5-2020. Daarachter Ermelo en daarachter Dressuur pony, ik heb me wel ingeschreven bij paard. Kijk ik bij details staat er wel paard.

Protocol kan ik ook zien en daar staat gewoon 198,5 punten *\o/* Dat had ik niet verwacht, ook een enorm fijn protocol

linn1502

Berichten: 735
Geregistreerd: 28-05-13
Woonplaats: Veluwe

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:03

Vraagje aan de juryleden onder ons, mijn stalgenoot heeft bij haar L1 protocol, 1 onderdeel wat niet gepunt is maar er staat ook geen opmerking bij. Weet iemand waarom dat dat eventueel is of?

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:04

Dat lijkt me een foutje. Anders had er een 0 oid moeten staan als het niet getoond was.
Laatst bijgewerkt door xx_Irisje op 12-05-20 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:04

Nette punten zeg! 218.5?! Halleluja :):)

Gek linn... Echt gewoon een leeg vakje? Missen er dan ook redelijk wat punten onderaan de streep?