Dee Es dat is inderdaad jammer op zon wedstrijd!
Ik zou in eerste instantie morgenmiddag kampioenschap hebben, ze hadden het verplaatst naar morgenochtend, 07.00 uur eerste start en 10.30 de laatste voor de grootste warmte uit. Ik had om 08.03 moeten starten maar vanmiddag is toch besloten dat ze het niet door laten gaan. Heel begrijpelijk maar wel logisch natuurlijk.
Al vind ik het wel jammer, had er veel zin in. 08.00 uur proef rijden en dan direct naar huis was wel te doen geweest. Nu hopen dat ze het gaan verplaatsen, maar denk wel dat dat moet ivm hippiade.
. Als ik dan aan kom lopen met mijn Spanjaardje heb je vaak op voorhand al minder punten gescoord dan de rest. Is dat in Nederland ook zo? Lijkt ook of ze in België in de B een stuk strenger zijn dan in Nederland. Filmpje zal ik zsm ook even plaatsen
.
. En onderaan worden er dan wel wat punten afgetrokken, dat snap ik helemaal, maar dat is maar één keer een punt op tien.
ik vind het zelf ook altijd wel imponerend zoveel ringen. Ik rijd nu alleen op zand in de zomer en dan is er vaak alleen B/L dat dagdeel. Merk wel een veel ontspannener sfeer!
Ik heb ook geen idee wat hij er van gaat vinden en we starten in een ring met lage witte hekjes
maar ik wil me nu dan toch graag hier aanmelden! Ik heb 8 jaar lang op een manege gereden waarvan ik 6 jaar onderling heb gestart t/m het L2, maar nu heb ik sinds kort een verzorgpaardje waarmee ik een startpas mag gaan aanvragen! Ik hoop eind september/begin oktober ons debuut te maken.
Zo nuchter, echt geweldig