Kerst pakketten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce_eddy

Kerst pakketten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-24 21:40

Het is nog vroeg maar hebben jullie al wat gekregen??

Ik van cliënt haar ouders ( gehandicapten zorg) een JANZEN pakket! Super lief! Lag er voor het hele team

Komende donderdag kerstmarkt met muntjes

Renske_W

Re: Kerst pakketten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 21:54

Ik krijg ieder jaar een vvv cadeaubon. Zal dit jaar vast niet anders zijn.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 22:10

Ik krijg normaal een kerstpakket vd woonvorm die me begeleidt.
Vorig jaar was het een Primera cadeaukaart die ik heb omgewisseld op hun site voor een Intratuin cadeaukaart en wat verzorgingsproducten enzo:
Afbeelding
Ik heb de verzorgingsproducten gedoneerd aan de buurtdeelkast omdat ik 1: allergisch ben voor spuitdeo en 2: een gruwelijke hekel heb aan lavendel. :o
Wel blij met het gebaar, kan dat altijd waarderen. :)

Jaar ervoor kregen we oa een cadeaukaart van Almelo kado, het idee was leuk maar je kon hem bijna nergens besteden en nergens omruilen. -O-
Wederom blij met het gebaar maar wel voorzichtig aangegeven dat een VVV-bon of iets anders wat breder besteedbaar is fijner is.

Het jaar daarvoor dit:
Afbeelding

Oh ja, er zit ook elk jaar een omslag kalender bij, maar die geef ik gelijk terug voor een medebewoner die ze verzameld.
Ik gebruik ze niet en zo maak ik er weer iemand blij mee én hij beland niet ongebruikt bij het oud papier.

edit:
Ik heb vorig jaar nog een kerstpakket vd buurtdeelkast gekregen met de standaard toastjes, alcoholvrije champagne of cider, smeerkaaspuntjes, kaaskoekjes, pakje thee, een party spel, foto accessoires (masker, hoedjes etc op stokjes) en een paninigrill etc erin.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 22:38

ik mag volgende week donderdag mijn pakket gaan ophalen, ben reuzebenieuwd.

ook heel dankbaar dat we er 1 krijgen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 23:13

Ik heb van de teamleider een pakket gehad samengesteld door mensen van een zorgboerderij met een kaartje en daar stond een persoonlijk verhaal in hoe mijn leidinggevende mij het afgelopen jaar heeft ervaren.

Van het bedrijf zelf krijg ik een ontbijtpakket samengesteld door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

Wij kunnen altijd uit 3 dingen kiezen.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 23:16

Hier gekozen voor de kadobon, we kunnen ook naar de muntjesmarkt, maar is elk jaar dezelfde meuk, en op m'n vrije dag :+

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 00:03

Ik heb ontslag genomen dus geen idee of ik een pakket krijg haha!

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 08:35

Wij kregen altijd een bol of vvv bon maar dit jaar gaan ze met muntjes werken waar je eigen kado kan uit gaan kiezen.

Ik heb persoonlijk liever een bon.

Wij mogen a.s Vrijdag ons pakket uitkiezen.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 09:20

Poeh die krijgen wij echt pas met kerst denk ik haha. :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 10:26

Ik lees mee, even meegenieten van de pakketten van anderen. Helaas krijg ik nooit wat, nadeel van ziek thuis zitten al jaren :')
Ik ben zo'n gek die echt weg is van kerstpakketten. Ooit, toen we nog kerstcadeaus deden gaf mijn moeder ons ook kerstpakket erbij en dat vond ik echt geweldig haha

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 12:18

Ik kreeg dit jaar voor het eerst in jaren een ouderwets kneuterige doos, dat blijft voor mij toch het leukst, ook al zit er natuurlijk wel eens iets in wat je niet lust. Dat komt alsnog wel op, aan bezoek of door weggeven aan een kennis of de voedselbank.

Het thema was "rood", dus allerlei producten met rode verpakkingen, maar niet echt dat je er een complete borrelplank van kan maken of zo. We hebben echt lol gehad met uitpakken. Het was ook echt een tot de rand gevulde mega doos, er bleven maar dingen uit komen.

Helaas ben ik vergeten er een foto van te maken.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 23:52

Hier een waterbestendig JBL boxje, geurkaars, Tonys chocolade reep en een kerstbal.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 10:12

Ik krijg volgende week mijn pakket, en weet dat het iig een cadeaubon gaat zijn met een leuk bedrag erop :).

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 10:16

Ik zag hier de kerstpakketten geleverd worden 2 dagen terug. Kon ik zien vanuit mijn raam. :=
Ik zag iets wat leek op donkerblauwe tassen maar wat daarin zat kon ik niet zien. Wij krijgen het pakket volgende week vrijdag bij de kerstlunch. Meestal zitten daar ook VVV bonnen bij ter waarde van €200. We gaan het zien.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 10:23

wij hebben een eigen bedrijf dus hier ook geen kerstpakketten. Dan zou ik die voor mezelf moeten gaan uitzoeken haha... kan uiteraard wel, maar dan is het verrassingseffect wel weg. We krijgen wel relatiegeschenken. Tot nu toe de score:
1 doosje met houten kerstornamenten voor in de kerstboom. Best grappig, dus die heb ik wel gebruikt.
1 grote knaloranje handdoek en een paar pennen en notitieblokjes. altijd handig.

En een doos met 2 mokken van het bedrijf waarmee we een ernstig conflict hebben. We stonden daar dus kennelijk nog in het kerstgeschenkenbestand. Ik twijfel of ik het ga terugsturen.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 10:43

Wij krijgen ieder jaar een kerstpakket via good2give. Ik vind het mooi dat mijn werkgever een maatschappelijk verantwoord cadeau wil geven. Het klinkt misschien heel erg ondankbaar. Maar het zijn vaak geen leuke pakketten waarvan bij heel veel collega's er veel in de container beland. En dan ga je je doel wel een beetje voorbij denk ik.

Dit jaar kregen we een pakket met 6 energie repen. We hebben een proeverij gedaan met collega's, ze zijn allemaal niet te eten en bij iedereen belanden ze dus in de container. Echt zonde!

Daarnaast mogen we kiezen uit een powebank, setje vitaminepillen, een ketting, een set van 3 kaarsen of ventilatoren die je aan je radiator kan bevestigen zodat de warmte beter verspreid wordt. Dan zie je op de site dat de waarde van de producten tussen de 50 en 60 euro is en dan denk ik, voor dat geld zou je mensen echt wel iets kunnen geven waar ze echt wat aan hebben.

Nogmaals, ik realiseer me dat het super ondankbaar over komt. Meestal doneer ik mijn kerstpakket aan een goed doel, want dat is ook nog een optie. Maar ik zie het toch als een beloning en waardering voor mijn harde werken. Ook met de feestdagen sta ik namelijk op de werkvloer terwijl anderen bij hun gezin/familie kunnen zijn.

Afbeelding

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 10:57

Die ventilator voor radiator is wel echt fantastisch! Ik zou die ooit krijgen, maar nooit meer wat van gehoord. Maar dat verspreidt de warmte echt goed en bespaart je dus gas/energie

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 11:02

Oewwwwww ik ga dit topic volgen :D
Ik vind het altijd leuk om te zien wat andere mensen krijgen!

Ik krijg hem volgende week donderdag via mijn werkgever tijdens het kerstdiner en vrijdag van mijn vrijwilligerswerk (ook met een hapje eten en borrel). Altijd leuk om er 2 te krijgen := Vrijwilligerswerk (kinderboerderij) deden ze voorheen altijd zelf maken maar nu sinds 2 jaar krijgen we vanuit de gemeente omdat het onder de gemeente valt. Wel echt leuk want dan krijgen we een serieus kerstpakket wat de ambtenaren ook allemaal krijgen :D Al was het pakket als de betaalde krachten het zelf samenstelde ook altijd super leuk. Ze staken er echt moeite in en maakte er budget voor vrij! Je voelt je dan wel echt extra gewaardeerd <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 11:20

MyWishMax schreef:
Die ventilator voor radiator is wel echt fantastisch! Ik zou die ooit krijgen, maar nooit meer wat van gehoord. Maar dat verspreidt de warmte echt goed en bespaart je dus gas/energie

Klopt, wij hebben ze ook. Daar zou ik echt heel blij mee zijn als ik ze kreeg.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 12:11

_San87_ schreef:
MyWishMax schreef:

Klopt, wij hebben ze ook. Daar zou ik echt heel blij mee zijn als ik ze kreeg.

Alleen overbodig bij een houtkachel :o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 12:14

Mja, de meeste mensen hebben radiatoren, dus op zich niet raar dat als standaard te nemen.

Ik snap je punt verder wel, hoor. Het is leuker om dat geld in een bon oid te geven, dan kan iedereen iets uitzoeken waar hij/zij echt blij van wordt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 12:21

wij krijgen volgende week donderdag ons pakket.
het wordt altijd met veel zorg uitgezocht door onze baas dus ik ben benieuwd....

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 13:07

Gaat het dan om zoiets?
Of zoek ik verkeerd?

Afbeelding

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 14:31

Bij ons is het een pakket met een paar lekkernijen en een cadeaubon. Ik vind dat een mooie balans, leuk om zo'n doos te ontvangen en uit te pakken, maar ook de ruimte om zelf te kiezen wat je met de cadeaubon doet.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 14:35

Wij krijgen een code voor een online shop. Ze hebben van alles (goede doelen, ouderwets pakket, handdoeken, planten, armband).