Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 10:58

Zooo Nala, jij was er goed op tijd bij! Wat een mooi pakket hebben jullie ontvangen.

Odin ook helemaal blij zo te zien, heerlijk koppie heeft hij en wat een leuke speeltjes in jullie pakket!

Luna, wat ontzettend zuur! Ik sluit mij aan bij de rest: als we wat kunnen doen..

Roos, hahah leuk verslag ook. Super leuk pakket en dat truitje staat de kat fantastisch:)

Tigress, ooooh die speeltjes met hun naam erop, zo leuk! Super pakket ook zeg

Wij hoorden ook bij degene die echt niet meer konden wachten ☺️

Het pakket zag er echt super mooi uit toen we het open maakte:

Afbeelding

Het eerste wat we tegen kwamen was een brief waarin stond dat de cadeautjes die bovenop lagen voor mij waren: heerlijke thee en chocolaatjes!
Hierna mocht Marlo het pakket overnemen en dat hoefde ik geen 2x te zeggen haha

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij was helemaal gelukkig toen we deze dennenappel tegen kwamen

Afbeelding

Elke keer toch even terug naar het ‘hooi’ om daar lekker doorheen te gaan en alles door de kamer te gooien

Afbeelding

Om vervolgens de dennenappel in de doos te gooien (ik was inmiddels zelf verder gegaan met uitpakken haha)

Afbeelding

De rest van de cadeautjes ook even bekijken

Afbeelding

Om vervolgens met je dennenappel te verdwijnen in je mand

Afbeelding

Wat een super tof pakket Santa! Marlo is super blij met de speeltjes en ik ben heel blij met de rest (Marlo vast ook als het in z’n voerbak zit straks)

Hier een overzichtsfoto van alles wat we hebben gekregen, wat een groot pakket!!

Afbeelding

De puzzel bestond uit allemaal losse kaartjes die in het pakket zaten. Deze woorden moest ik zoeken in een woordzoeker.

Afbeelding

Gewapend met een kop thee en een paar van de chocolaatjes ben ik aan de slag gegaan met dit als resultaat;

Afbeelding

Ollie en winnie mag ik jullie (uiteraard samen met jullie baasje deniseee96) bedanken voor dit leuke pakket!

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 11:19

Oh jongens wat een heerlijkheid om met dit topic de dag te beginnen! Prachtige pakketten zeg!! Die mushroom voor Odin omg geweldig en de gepersonaliseerde speeltjes van de Corgi's <3 Gim en andere hondjes die zelf gaan uitpakken, te cute gewoon!

Uiteraard kon Ves niet achter blijven dus we hebben hier ook de doos tevoorschijn getoverd en overhandigd :))

Afbeelding
Doos open en direct een brief! Is dat een varken-emoticon op het einde??

Afbeelding
Zelluf doen!

Afbeelding
Onderdeel van de hints. Friesland. Waar ik woon? Waar mn Santa woont? Een Friese Stabij?

Afbeelding
This one please!

Afbeelding

Afbeelding
Ooohhhh
(Je kunt het niet op de fotos zien maar die staart van haar ging tekeer joh toen ze mocht uitpakken en scheuren :') )

Afbeelding
Trots! <3

Inmiddels gingen we haar maar helpen want ze begon met de pakketjes te gooien :')

Afbeelding

Haar hele pakket!! :wow: *\o/* Echt fantastisch! Heel heel erg bedankt lieve Santa!!! Echt alles is te gebruiken en zelfs wat voor mij! <3

De slowfeeder direct ook maar gebruikt! Even in een spoiler want Vesper eet rauw vlees (Barf, geen kvv)
Spoiler:
Afbeelding

Spoiler:
Afbeelding

En nu ligt ze zo: <3

Afbeelding

Uiteraard direct gepuzzeld en poeh vond het lastig want dacht dat ik opzoek was naar kleine hondjes maar kon niemand koppelen aan het Friese Varken-thema :)) Toen maar eens gekeken of ik een hond kon herkennen van de websites van de merken die Vesper gekregen heeft. En jawel, een aus bij Ydolo viel me erg op!!

Bo_Y Zijn jij, je Friese meisje die van Ikea knuffels houdt en je aussie varkentje die ook model is onze Santa's?? <3

RoosDeG

Re: Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 11:22

Oh wat leuk al die uitgepakte pakketten *\o/*

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 11:25

Oh Struikeltje heeft ook zo’n geweldig pakket gekregen!!
We hebben het rustig op de bank samen uitgepakt. Een heel mooi kaartje met hints naar heer Secret Santa zat bovenop.
Alles was super mooi verpakt en een hele doos vol!
Struikeltje had meteen door dat er snoepjes in zaten en koos meteen iets lekkers uit om op te eten. Als het aan haar had gelegen had ze alles in 1 keer opgegeten.
Toen maar even de doos opzij en de cadeautjes 1 voor 1 uitgepakt. Ze werd steeds doller, ál die nieuwe speeltjes! Alles moest meteen in haar mandje (op de bank :o ) gelegd worden en dan kwam ze meteen weer kijken of er wat nieuws was.
Het schattige kerstkleedje is ook meteen goedgekeurd! Ze heeft op de puppycursus geleerd om op een kleedje te gaan liggen en deed dat meteen (in de hoop op een snoepje uit de doos natuurlijk, dus die heeft ze meteen op haar nieuwe kleed opgesmikkeld)
Ook de snuffelmat is een schot in de roos!
Zelf vind ik de hagedis ook echt geweldig! En die flamingo met kerstmuts **\O/**
Het paarse speeltje is net zo zwaar als Struikeltje zelf, geweldig!
Volgens mij is Diesel van Jess_Ashlinn onze Secret Santa. Als Diesel ooit in de buurt is moet hij maar een keer met het paarse speeltje komen spelen :))

Afbeelding
Dat pootje “ja, mogen we iets uit de dood halen?” :):)

Afbeelding
Snoepjes zoeken

Afbeelding
Helemaal hyper met alle speeltjes :):)

Afbeelding
Feestelijk nieuw kleedje

Afbeelding
Tussen al haar schatten **\O/**
Ze kijkt of de kat niet komt want die zat ook op het nieuwe speelgoed te azen.

Afbeelding
En al het lekkers! De komende dagen heeft ze heerlijk wat te snoepen.

Onwijs bedankt voor dit prachtige pakket!! Wat is dit leuk zeg!

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 11:37

Flux schreef:
Oh jongens wat een heerlijkheid om met dit topic de dag te beginnen! Prachtige pakketten zeg!! Die mushroom voor Odin omg geweldig en de gepersonaliseerde speeltjes van de Corgi's <3 Gim en andere hondjes die zelf gaan uitpakken, te cute gewoon!

Uiteraard kon Ves niet achter blijven dus we hebben hier ook de doos tevoorschijn getoverd en overhandigd :))

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
Zelluf doen!

[ Afbeelding ]
Onderdeel van de hints. Friesland. Waar ik woon? Waar mn Santa woont? Een Friese Stabij?

[ Afbeelding ]
This one please!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
Ooohhhh
(Je kunt het niet op de fotos zien maar die staart van haar ging tekeer joh toen ze mocht uitpakken en scheuren :') )

[ Afbeelding ]
Trots! <3

Inmiddels gingen we haar maar helpen want ze begon met de pakketjes te gooien :')

[ Afbeelding ]

Haar hele pakket!! :wow: *\o/* Echt fantastisch! Heel heel erg bedankt lieve Santa!!! Echt alles is te gebruiken en zelfs wat voor mij! <3

De slowfeeder direct ook maar gebruikt! Even in een spoiler want Vesper eet rauw vlees (Barf, geen kvv)
Spoiler:
[ Afbeelding ]

Spoiler:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Uiteraard direct gepuzzeld en poeh vond het lastig want dacht dat ik opzoek was naar kleine hondjes maar kon niemand koppelen aan het Friese Varken-thema :)) Toen maar eens gekeken of ik een hond kon herkennen van de websites van de merken die Vesper gekregen heeft. En jawel, een aus bij Ydolo viel me erg op!!

Bo_Y Zijn jij, je Friese meisje die van Ikea knuffels houdt en je aussie varkentje die ook model is onze Santa's?? <3

Ja!!! Goed geraden! En inderdaad aan het einde van de brief is een varkens emoticon.

Fijn dat Vesper er zo blij mee is!

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 11:44

Bo_Y schreef:
Flux schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
Zelluf doen!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
This one please!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
Ooohhhh

[ Afbeelding ]
Trots! <3

[ Afbeelding ]

Spoiler:
[ Afbeelding ]

Spoiler:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ja!!! Goed geraden! En inderdaad aan het einde van de brief is een varkens emoticon.

Fijn dat Vesper er zo blij mee is!

Echt heeeel erg bedankt hoor!!! *\o/* Ze sleept de varkens nu overal mee heen haha :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 12:12

Tigress schreef:
Wat een leuke pakketten al! :D
Je was er lekker op tijd bij, Nala :D Wat een smulpakket :~

Leuk pakket ook voor Odin <3 En die paddestoel :') super leuk!

Zo jammer voor je, Luna :(:) Ik hoop dat je ondanks dat alsnog fijne feestdagen krijgt. En inderdaad, als we alsnog iets kunnen betekenen, let us know :j

Wat een tof pakket ook bij Roos! :oo
Heerlijk hoe 'ie er vandoor rende met z'n cadeau _O-

Nou, komt ie :)) Jarv en Park hun ogen werden groot :wow: toen ik het pakket naar voren schoof en toestemming gaf voor het slopen :D
"Mag het echt?"
[ Afbeelding ]

Na het zorgvuldig slopen van zowel het pakpapier als de doos zelf (overenthousiaste Jarvis _O-) gingen de neuzen de doos in om te ontdekken wat erin zit.
[ Afbeelding ]

Daar kwamen we dit kaartje tegen
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Er zat een zakje in met hints. Die hebben we even bewaard voor na het openen :))
[ Afbeelding ]

De doos zat vol met lekkers en leuks <3 De speeltjes vielen in de smaak, en alle zakjes met lekkers werden al even in de mond genomen door Parker. En de gepersonaliseerde speeltjes, zó schattig <3
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ongeduld :')
[ Afbeelding ]

En een puzzel, ook zo leuk! Daar zijn beide heren dol op, en Jarvis heeft dat momenteel ook weer ontdekt dus echt een schot in de roos :D
[ Afbeelding ]

En voor mij ook lekkers, nomnom :D
[ Afbeelding ]

Als ik de tips volg, mag ik denk ik Mandarijn bedanken voor het pakket *\o/* Je vierde hint hielp er wel aan mee, toen mijn moeder ineens opmerkte wat "appeltjes van oranje" waren. Daar was ik met m'n ochtendhoofd nog niet op gekomen, maar daarna vielen de tips wel op z'n plek :D
[ Afbeelding ]

Jaaa *\o/* zo blij dat het pakket in de smaak valt! :D
Ik vind die hints altijd zo lastig, niet te moeilijk niet te makkelijk. Fijn dat het te doen was uiteindelijk. :))

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 12:13

Afbeelding
Inmiddels is het truitje gewisseld van kat :')
De andere was niet zo blij en deze wilt hem niet meer uit :')

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 12:22

Ah lekker warm :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 12:35

Wat een mooie pakketten komen er voorbij {:) <3

Deniseee96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 13:32

kanjerroos schreef:
Zooo Nala, jij was er goed op tijd bij! Wat een mooi pakket hebben jullie ontvangen.

Odin ook helemaal blij zo te zien, heerlijk koppie heeft hij en wat een leuke speeltjes in jullie pakket!

Luna, wat ontzettend zuur! Ik sluit mij aan bij de rest: als we wat kunnen doen..

Roos, hahah leuk verslag ook. Super leuk pakket en dat truitje staat de kat fantastisch:)

Tigress, ooooh die speeltjes met hun naam erop, zo leuk! Super pakket ook zeg

Wij hoorden ook bij degene die echt niet meer konden wachten ☺️

Het pakket zag er echt super mooi uit toen we het open maakte:

[ Afbeelding ]

Het eerste wat we tegen kwamen was een brief waarin stond dat de cadeautjes die bovenop lagen voor mij waren: heerlijke thee en chocolaatjes!
Hierna mocht Marlo het pakket overnemen en dat hoefde ik geen 2x te zeggen haha

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Hij was helemaal gelukkig toen we deze dennenappel tegen kwamen

[ Afbeelding ]

Elke keer toch even terug naar het ‘hooi’ om daar lekker doorheen te gaan en alles door de kamer te gooien

[ Afbeelding ]

Om vervolgens de dennenappel in de doos te gooien (ik was inmiddels zelf verder gegaan met uitpakken haha)

[ Afbeelding ]

De rest van de cadeautjes ook even bekijken

[ Afbeelding ]

Om vervolgens met je dennenappel te verdwijnen in je mand

[ Afbeelding ]

Wat een super tof pakket Santa! Marlo is super blij met de speeltjes en ik ben heel blij met de rest (Marlo vast ook als het in z’n voerbak zit straks)

Hier een overzichtsfoto van alles wat we hebben gekregen, wat een groot pakket!!

[ Afbeelding ]

De puzzel bestond uit allemaal losse kaartjes die in het pakket zaten. Deze woorden moest ik zoeken in een woordzoeker.

[ Afbeelding ]

Gewapend met een kop thee en een paar van de chocolaatjes ben ik aan de slag gegaan met dit als resultaat;

[ Afbeelding ]

Ollie en winnie mag ik jullie (uiteraard samen met jullie baasje deniseee96) bedanken voor dit leuke pakket!

Jaaaaaa wat heerlijk om te zien! We hebben met heel veel liefde alles uitgezocht, zo leuk dat het in de smaak valt! Beide speeltjes kun je ook nog als zoekspelletje gebruiken, volgens de website was de dennenappel ook te gebruiken als slowfeeder, maar toen ik 'm in m'n handen had leek me dat nog behoorlijk ingewikkeld. Heel veel plezier ermee in ieder geval!

Ik zal straks ook op de andere pakketen reageren want er komt zoveel moois voorbij!

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 14:44

Wij gaan zometeen starten met uitpakken. Op bed denk ik want drukke ochtend gehad.

Ik wil graag weten van Bo_Y waar die mooie slowfeeder vandaan komt :'). Zal nog wel meer tevoorschijn komen in de pakketten wat ik wil weten voor onze wishlist dit jaar haha.

Maar wat een mooie pakketten al zeg! Tof!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 15:28

Lieve santa,

Ik ben er nog niet aan toe gekomen je te raden. Ik heb gister avond het mooie pakket open gemaakt samen met rinoka en gintora. Iedere keer als de deur van de honden kamer open stond wilde rinoka perse in de doos kijken en aangezien ze maar 2 keer kerst en 2 keer secret Santa heeft mogen meemaken kon ik haar niet laten gaan zonder een mini derde kerst te vieren met hapjes en de secret Santa doos.

Afbeelding
Daar mocht de doos dan eindelijk uitgepakt worden

Afbeelding

Afbeelding
Langzaam open knabbelen

Afbeelding
En samen open maken :knuffel:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Alle mooie cadeautjes samen
Afbeelding
Vanochtend is ze ingeslapen, 2 jaar en 11 maanden oud

Santa dankjewel voor het mooie pakket. Ze hebben er van gesmuld. Normaal koop ik kerst cadeaus voor de honden in zuid Frankrijk, dus het was heel fijn om iets te hebben om kerst te vieren,

Jess_Ashlinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 15:33

draaakje schreef:
Oh Struikeltje heeft ook zo’n geweldig pakket gekregen!!
We hebben het rustig op de bank samen uitgepakt. Een heel mooi kaartje met hints naar heer Secret Santa zat bovenop.
Alles was super mooi verpakt en een hele doos vol!
Struikeltje had meteen door dat er snoepjes in zaten en koos meteen iets lekkers uit om op te eten. Als het aan haar had gelegen had ze alles in 1 keer opgegeten.
Toen maar even de doos opzij en de cadeautjes 1 voor 1 uitgepakt. Ze werd steeds doller, ál die nieuwe speeltjes! Alles moest meteen in haar mandje (op de bank :o ) gelegd worden en dan kwam ze meteen weer kijken of er wat nieuws was.
Het schattige kerstkleedje is ook meteen goedgekeurd! Ze heeft op de puppycursus geleerd om op een kleedje te gaan liggen en deed dat meteen (in de hoop op een snoepje uit de doos natuurlijk, dus die heeft ze meteen op haar nieuwe kleed opgesmikkeld)
Ook de snuffelmat is een schot in de roos!
Zelf vind ik de hagedis ook echt geweldig! En die flamingo met kerstmuts **\O/**
Het paarse speeltje is net zo zwaar als Struikeltje zelf, geweldig!
Volgens mij is Diesel van Jess_Ashlinn onze Secret Santa. Als Diesel ooit in de buurt is moet hij maar een keer met het paarse speeltje komen spelen :))

[ Afbeelding ]
Dat pootje “ja, mogen we iets uit de dood halen?” :):)

[ Afbeelding ]
Snoepjes zoeken

[ Afbeelding ]
Helemaal hyper met alle speeltjes :):)

[ Afbeelding ]
Feestelijk nieuw kleedje

[ Afbeelding ]
Tussen al haar schatten **\O/**
Ze kijkt of de kat niet komt want die zat ook op het nieuwe speelgoed te azen.

[ Afbeelding ]
En al het lekkers! De komende dagen heeft ze heerlijk wat te snoepen.

Onwijs bedankt voor dit prachtige pakket!! Wat is dit leuk zeg!

Wij waren inderdaad jullie secret santa, wat leuk dat Struikeltje en jij het leuk vinden :D

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 16:09

RoosDeG schreef:
Eigenlijk was de planning om pas na alle bezigheden te gaan uitpakken :')
Maar de kinderen waren helemaal hyper dus besloten om het maar gelijk te doen *\o/*

Baas schiet op!!
[ Afbeelding ]

Na het openen een bomvolle doos! :oo
[ Afbeelding ]

Gim zijn geduld was op, meneer pakt gelijk een cadeau en rent ermee weg en begint te scheuren *\%/*
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wat een cadeaus! :oo
[ Afbeelding ]

En de hints!
[ Afbeelding ]

Wilde het truitje gelijk passen, maar die was helaas te klein, maar daar zijn andere opties voor :')
[ Afbeelding ]

Met alle hints bij elkaar denk ik dat _xDyan onze santa is {:)

Heel erg bedankt lieve santa, we zijn enorm blij met het pakket *\%/*

Jaaa ik was inderdaad jullie Secret Santa! Wat leuk dat jullie het leuk vinden!!! Ik vond het enorm leuk om samen te stellen, nu had ik ook het gelukt dat ik op mijn werk veel kon regelen :p
Jammer dat Gimli het truitje niet past… het was een gokje. Toch leuk dat de katten er nu ook wat aan hebben! :')

Ik heb mijn pakket ook uitgepakt! Ben nog op zoek naar mijn SS, en ik moet nog gaan zitten voor een verslagje dus dat komt zo :)

Jess_Ashlinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 16:24

Hierbij ons verslag :D

Afbeelding
Eerst even snuffelen aan de doos

Afbeelding

Afbeelding

Daar vonden we al snel een blikje met lekkers wat uiteraard even geproefd moest worden :D

Afbeelding
Na vele cadeautjes bleek de doos ook nog eens een dubbele bodem te hebben **\O/**

En daar lag nog een mooi cadeau waar Diesel gelijk mee wilde spelen :D

Afbeelding
Alle cadeautjes even uitgestald, Diesel was te druk om te poseren :=

Gelijk ook al wat uitgeprobeerd:D

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

En onze hints

Afbeelding

Mag ik jou bedanken Tigres voor dit te gekke pakket? :D

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 16:28

_xDyan schreef:
RoosDeG schreef:
Eigenlijk was de planning om pas na alle bezigheden te gaan uitpakken :')
Maar de kinderen waren helemaal hyper dus besloten om het maar gelijk te doen *\o/*

Baas schiet op!!
[ Afbeelding ]

Na het openen een bomvolle doos! :oo
[ Afbeelding ]

Gim zijn geduld was op, meneer pakt gelijk een cadeau en rent ermee weg en begint te scheuren *\%/*
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wat een cadeaus! :oo
[ Afbeelding ]

En de hints!
[ Afbeelding ]

Wilde het truitje gelijk passen, maar die was helaas te klein, maar daar zijn andere opties voor :')
[ Afbeelding ]

Met alle hints bij elkaar denk ik dat _xDyan onze santa is {:)

Heel erg bedankt lieve santa, we zijn enorm blij met het pakket *\%/*

Jaaa ik was inderdaad jullie Secret Santa! Wat leuk dat jullie het leuk vinden!!! Ik vond het enorm leuk om samen te stellen, nu had ik ook het gelukt dat ik op mijn werk veel kon regelen :p
Jammer dat Gimli het truitje niet past… het was een gokje. Toch leuk dat de katten er nu ook wat aan hebben! :')

Ik heb mijn pakket ook uitgepakt! Ben nog op zoek naar mijn SS, en ik moet nog gaan zitten voor een verslagje dus dat komt zo :)

Wij zijn er echt heel blij mee! Dank je wel *\o/*
Gimli heeft ook wel een rare maat vaak, lang in z'n rug maar wel relatief brede borst en nek :')
Maar de katten zijn er heel blij mee :D

Heel veel sterkte stonedRomy

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 16:39

Heel veel sterkte Romy!

Wat een gave pakketten komen er verder voorbij. Zo leuk allemaal <3

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 16:47

Zometeen uitgebreidere reactie, wij zijn ontzettend aan het genieten en inmiddels ligt Fitz tussen zijn chaos & disaster te kluiven op een snackie en ben ik druk aan het puzzelen. :D
Santa, je bent geweldig! :D

Afbeelding

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 17:31

Verslagje van het openmaken!

Het was maar goed dat de doos boven stond, want Senna lag/stond er meteen op en maakte de doos open. Chaos..

Maar wat een boel cadeaus! En allemaal leuk en goed over nagedacht.

En de zelfgemaakte bakken, wat super gaaf. Heel blij mee..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nu puzzelen met de hints!!
Afbeelding

Lijstje met kado’s:

- snacks voor Saar
- frambozen voor Senna, zo lief! Die mag ze eten!
- dic snoepjes en brokjes
- div speeltjes
- puzzel
- sprong en band om mee te oefenen
- een handdoek voor het varkentje
- handgemaakt bakken met naam
- tasje voor op reis
Laatst bijgewerkt door Bo_Y op 20-12-24 18:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 17:37

Mandarijn schreef:
Jaaa *\o/* zo blij dat het pakket in de smaak valt! :D
Ik vind die hints altijd zo lastig, niet te moeilijk niet te makkelijk. Fijn dat het te doen was uiteindelijk. :))

Haha jaaaa, zo herkenbaar met de hints :')
Ik denk dat dit goed weergeeft hoe het in de smaak valt. We hebben vanmiddag even voor het hersenwerkje gezeten en ze hebben beide lol gehad ermee. Parker ligt inmiddels in een diepe slaap _O-
Afbeelding

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 17:46

Wat een gave pakketten en heerlijke foto's al zeg! En ook al veel die direct de juiste Santa weten te raden heel knap.

Hier nog geen tijd om uit te pakken helaas, was nog erg druk met werk en ga zo hapje uit eten met een vriendin. Sorry Santa nog even geduld, maar dit weekend gaan we echt uitpakken en raden en foto's plaatsen. *\o/*

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 17:51

Verslagje! *\o/*

Fitz werd meteen dolenthousiast toen ik zijn doos onder de boom vandaag haalde en hij begon hem meteen, zeer beschaafd nog, uit te pakken :D

Afbeelding

Doos open, hij wilde meteen door maar ik wist de brief te redden :D

Afbeelding

Afbeelding

Alle cadeaus uit de doos:

Afbeelding

Fitz-veilig-garantie dus uitpakken maar! *\o/*

Afbeelding

Yummy!
Afbeelding

Afbeelding

Uitpakken vol overgave, inclusief poten:
Afbeelding

Alle cadeautjes bij elkaar:

Afbeelding
2 tugtoys, een ZP crusher, een hoop super lekkere snackjes, waaronder een ultieme favoriet: wildstaafjes! Gevriesdroogde cranberries, een super leuk strategiespel en E&C energy bars. Oh en Smoofl als hint :))

En ik kon lekker puzzelen, ondertussen Fitz een snackie uit de tas laten kiezen :D

Afbeelding

Echt super leuk ook die puzzels! Ik was best trots op mezelf dat ik aardig wat antwoorden uit mn hoofd wist te geven, ik heb het topic blijkbaar goed gelezen _O-
Met de woordzoeker was ik best even zoet, goed gedaan! :D

Kanjerroos onwijs bedankt voor dit geweldige pakket! Een schot in de roos, Fitz heeft een topmiddag gehad en ligt nu heerlijk te spelen met zijn eggnog crusher <3
Ik heb ook ontzettend genoten van het uitpakken en puzzelen! Alle cadeaus vallen enorm in de smaak!

En heb je nou mijn wishlist van Kwispel gekregen van Susan? :))
Laatst bijgewerkt door Leo op 20-12-24 18:10, in het totaal 2 keer bewerkt

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 17:52

}:0 Leuke verslagen komen er voorbij. <3 *\o/*

Ik heb de doos geopend voor de hint maar kom er nog niet uit. :')
Heb iig wat te doen de komende dagen. :))
Maandagochtend gaan we uitpakken, wel zo leuk om te wachten tot Joep erbij is natuurlijk. :D

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 17:53

Bo_Y schreef:
Verslagje van het openmaken!

Het was maar goed dat de doos boven stond, want Senna lag/stond er meteen op en maakte de doos open. Chaos..

Maar wat een boel cadeaus! En allemaal leuk en goed over nagedacht.

En de zelfgemaakte bakken, wat super gaaf. Heel blij mee..

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

En nu puzzelen met de hints!!
[ Afbeelding ]

Ben dus slecht in puzzelen en hints raden ect..

Maar Draakje, ben jij mijn SS??