Odin ook helemaal blij zo te zien, heerlijk koppie heeft hij en wat een leuke speeltjes in jullie pakket!
Luna, wat ontzettend zuur! Ik sluit mij aan bij de rest: als we wat kunnen doen..
Roos, hahah leuk verslag ook. Super leuk pakket en dat truitje staat de kat fantastisch:)
Tigress, ooooh die speeltjes met hun naam erop, zo leuk! Super pakket ook zeg
Wij hoorden ook bij degene die echt niet meer konden wachten ☺️
Het pakket zag er echt super mooi uit toen we het open maakte:

Het eerste wat we tegen kwamen was een brief waarin stond dat de cadeautjes die bovenop lagen voor mij waren: heerlijke thee en chocolaatjes!
Hierna mocht Marlo het pakket overnemen en dat hoefde ik geen 2x te zeggen haha

Hij was helemaal gelukkig toen we deze dennenappel tegen kwamen

Elke keer toch even terug naar het ‘hooi’ om daar lekker doorheen te gaan en alles door de kamer te gooien

Om vervolgens de dennenappel in de doos te gooien (ik was inmiddels zelf verder gegaan met uitpakken haha)

De rest van de cadeautjes ook even bekijken

Om vervolgens met je dennenappel te verdwijnen in je mand

Wat een super tof pakket Santa! Marlo is super blij met de speeltjes en ik ben heel blij met de rest (Marlo vast ook als het in z’n voerbak zit straks)
Hier een overzichtsfoto van alles wat we hebben gekregen, wat een groot pakket!!

De puzzel bestond uit allemaal losse kaartjes die in het pakket zaten. Deze woorden moest ik zoeken in een woordzoeker.

Gewapend met een kop thee en een paar van de chocolaatjes ben ik aan de slag gegaan met dit als resultaat;

Ollie en winnie mag ik jullie (uiteraard samen met jullie baasje deniseee96) bedanken voor dit leuke pakket!