Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
D_akota schreef:Ben nog op vakantie, maar eerste cadeautje al gekocht voor mijn lootje
Wellicht een stiekeme hint ook al voor het lootje straks
. Geniet er in ieder geval van! Ik wil in oktober lekker de stad in om te shoppen voor de winter en ga dan waarschijnlijk ook even los met leuke items kopen voor mijn lootje/ inspiratie opdoen. 
Wij gaan volgend jaar trouwen en hebben besloten even door te sparen en gaan dus niet op vakantie. We zijn in de zomer wel even kort weg geweest en verder staan er nog genoeg leuke dingen op de planning de komende tijd, maar ik vind het toch jammer
Wel heel veel plezier aan iedereen die nog gaat
Tanya schreef:Nu iedereen het over vakantie heeft bedenk ik me dat ik de eerste 3 weken van november in Japan zit. Super leuk, weet alleen niet hoe handig het is om dan hieraan mee te doen. Maar ik vind het altijd wel super leuk dus ik ga het proberen. Enne; ik heb nu al een idee voor een kadootje
Yonker schreef:Tanya schreef:Nu iedereen het over vakantie heeft bedenk ik me dat ik de eerste 3 weken van november in Japan zit. Super leuk, weet alleen niet hoe handig het is om dan hieraan mee te doen. Maar ik vind het altijd wel super leuk dus ik ga het proberen. Enne; ik heb nu al een idee voor een kadootje
Japanse cadeautjes ook leuk

Tanya schreef:Nu iedereen het over vakantie heeft bedenk ik me dat ik de eerste 3 weken van november in Japan zit. Super leuk, weet alleen niet hoe handig het is om dan hieraan mee te doen. Maar ik vind het altijd wel super leuk dus ik ga het proberen. Enne; ik heb nu al een idee voor een kadootje