Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 09:22

Hier wil manlief een hond maar met 2 voltijdse banen is dat geen optie, dus 2 katten op vraag van mijn man en ze winden hem helemaal rond hun poezelige pootjes. Hilarisch om hem bezig te horen maar hey, mannen die van dieren houden deugen!

Onze 2 ondeugenden, Harley
Afbeelding

Panache
Afbeelding

Bah Josewoos, niet fijn! Knuffel :(:)
Laatst bijgewerkt door foxy80 op 18-09-24 09:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 09:22

Wij hebben altijd honden gehad, maar vorige week de laatste in laten slapen vanwege de ouderdom, nu omdat ik veel werk ook de keuze gemaakt geen nieuwe hond te nemen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 09:36

josewoos schreef:
Verder ben ik even minder blij en gezellig. Gisteren hebben we onze grote hond in laten slapen.
Dus veel verdriet hier

Ach, heel veel sterkte Y;(

En jij ook Charaz Y;(

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 09:51

Mijn boktnaam is edn combinatie van mijn bijnaam, bij vrienden, en mijn lievelingsgetal. Ben ook op de 23e geboren :)
Ooit was het ook mijn emailadres.

Sterkte voor iedereen die nu verdrietige dingen meemaakt!

Ik ben ook dol op honden maar vanwege veel werken is een kat praktischer.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 10:06

Mijn boktnaam is de naam van mijn favoriete manegepaard vroegah :+

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 11:01

Mijn boktnaam komt van onze kat Elmo. Die noem ik vaan Momo en daar reageerd hij ook op en 94 komt van mijn geboortejaar 1994. :D

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 11:53

Ik zou graag een hond willen maar heb geen tijd helaas en ik heb al 9 pony's. _O- Aan aandacht van honden kom ik niet tekort want ik heb een Hondentrimsalon, fulltime job dus zie er genoeg :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 11:59

Ik houd ook van honden! :D maar ik woon nog thuis en heb twee katten

Marjo

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 12:01

Ik ben echt meer een kattenmens dan hondenmens. Ik ben ook niet heel zelfverzekerd rond honden :=

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 12:59

Leuke vraag!

Mijn naam komt van mijn aller eerste rottweiler Candy stamboom naam candalisa. Sinds dien altijd de naam gebruikt voor msn, Hyves, bokt enz heb ook nooit last van “deze naam is al in gebruik”

Ik ben een honden liefhebber in hart en nieren. Neem ze ook overal mee naar toe

Afbeelding
_O-
Ze verharen gelukkig maar 2x per jaar van januari t/m juni en juli t/m december.
Mijn robo stofzuiger heeft daardoor ontslag genomen.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 13:04

Mijn naam komt van mijn eerste eigen paard! Gekocht van mijn allereerste salaris en veel van geleerd, nog meer plezier van gehad. En daarom ook nooit de naam veranderd!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 13:08

candalisa schreef:
Leuke vraag!

Mijn naam komt van mijn aller eerste rottweiler Candy stamboom naam candalisa. Sinds dien altijd de naam gebruikt voor msn, Hyves, bokt enz heb ook nooit last van “deze naam is al in gebruik”

Ik ben een honden liefhebber in hart en nieren. Neem ze ook overal mee naar toe

[ Afbeelding ]
_O-
Ze verharen gelukkig maar 2x per jaar van januari t/m juni en juli t/m december.
Mijn robo stofzuiger heeft daardoor ontslag genomen.

Lol, mijn katten gaan ook overal mee naartoe :')
Kan dan nog wel met zo'n plakroller over mijn kleding gaan, maar op de een of andere manier komen de haren altijd terug :')

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 13:13

Alweer een tijdje geleden aangemeld en tot nu toe enkel meegelezen maar nu even tijd gemaakt om te reageren.
Heb al heel veel voorbij zien komen dus zal proberen alle onderwerpen aan te snijden.

Mijn boktnaam én profielfoto zijn van mn allereerste pony die ik 31 jaar geleden op 9 jarige leeftijd kreeg, een droom die uitkwam na een paar jaar op de manege.
Dat maakt mij 40 jaar ( auw) :o
Geboren en getogen in Rotterdam en ruim 17 jaar geleden met een omweg in Brabant komen wonen omdat mijn (nu inmiddels ) man daar nou eenmaal een huis had :+
Hij is ook een ( inactieve) Bokker trouwens, zonder Bokt hadden we elkaar nooit ontmoet.
We hebben een zoontje van 4,5 jaar, een enthousiaste druktemaker die ook heel erg van paarden en andere beestjes houd.

Momenteel hebben we 6 paarden/ponys. Allemaal op zeer respectabele leeftijd dus het enige wat ik nog dagelijks doe is poepscheppen, knuffelen en voeren en proberen ze in leven te houden. Soort van mantelzorger dus.
Rijden doe ik al jaren niet meer.
Ook hebben we 3 honden, allemaal met een eigen rugzakje, die qua leeftijd ook al mee gaan tellen.
En een aquarium met visjes.
Ik ben absoluut geen kattenmens, sorry :') ik vind het over het algemeen maar arrogante beesten :o

Ik ben een echte Anglofiel, we gaan dan ook altijd naar Engeland op vakantie. Gelukkig zijn man en kind net zo besmet.
Vraag me niet waarom maar ik hou van alles wat met Engeland te maken heeft, een echte liefhebber begrijpt me wel <3 de natuur, cultuur, oude gebouwen. Steden en de kustplaatsen… heerlijk. Zelfs de supermarkten vind ik een uitje :')
Ik zeg altijd dat ik er ga wonen als ik later groot ben… blijven dromen mag toch?

Verder las ik chocola… das toch wel een lichtelijke verslaving :o
Alles is lekker, wit iets minder maar voorral Cadburys ( weer die UK) Lindt en cote d’or zijn favoriet.
Verder ben ik geen thee mens, geef mij maar een lekkere bak koffie.

Mijn favoriete seizoen is denk ik wel najaar ( mits niet te nat en stormachtig) winter en voorjaar. Hele hoge temperaturen is niks voor mij.

Ik vind het heerlijk om thuis kaarsjes aan te steken en gezellig te maken. Mijn man houd niet van geurkaarsen.

Qua inpakmateriaal a.u.b. niks wat ik na een jaar stofzuigen nog terugvind, dus geen glitters ed.

Dat was het geloof ik wel?
Zal vanaf nu proberen wat vaker te reageren :+

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 16:24

Ik heb me ook aangemeld! Ik wacht even met de introductie totdat ik zeker weet dat ik mee kan doen :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 17:54

Ik ben vanaf morgen even 4 dagen in Kopenhagen dus dan lees en reageer ik niet!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 19:18

Leuk, Kopenhagen!
Vergeet niet naar Christiana te gaan, een hippie vrijstaat. En naar de foodhallen! Kan de naam wel opzoeken als je wilt...

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 19:55

Ben nog op vakantie, maar eerste cadeautje al gekocht voor mijn lootje O:)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 20:34

Ik ga even 4 pagina's bijlezen, even zien of ik wat heb gemist tot nu :) toe

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 21:09

ik ga vanavond eens even terug lezen/ bijlezen. maar zal mij eerst even voorstellen:
Ik ben "robbie 88" eigenlijk marjon en geboren in 1982 wat mij dus 42 jaar maakt. trotse moeder van een zoon van 11 jaar en ik mag ook moederen over het allerleukste en liefste hondje van de wereld Molly.
ik rijd paard maar helaas niet meer zo fanatiek als vroeger. mijn hobby is fotograferen, en ben ook graag creatief bezig.
Afbeelding

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 21:53

Ik lees net dat ik de weekvraag heb gemist in afgelopen pagina's!

Mijn meest gebruikte bijnaam was al bezet, maar 1 paardrijvriendin noemde me altijd net wat anders en daar verkleinwoord van gemaakt en die was nog vrij :-)

Leuk, alvast de weekvragen beginnen. Goede keus vind ik!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 22:12

Toen ik me aanmeldde op Bokt, reed ik een paard dat Adamo heette, daarom deze naam. :)

Verder hou ik sowieso van dieren en weet ik niet of ik mezelf een typische katten- of hondenmens kan noemen. Omdat we veel werken, durven we niet aan een hond te beginnen dus ter compensatie hebben we nu drie katten, twee hagedissen (baardagamen) en twee vogelspinnen (mijn hobby)!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 22:59

Mijn Bokt naam komt van mijn nickname die ik al in games gebruikte. Het is een combinatie van voorletters van vriendinnen die ik had tijdens mijn vroege puberjaren.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 23:09

Mijn boktnaam is de naam van mijn hondje, Ziva :) . Ze is overigens de meest kieskeurige prinses met haar eten en speeltjes dus doe vooral geen moeite :')

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 00:37

Mijn boktnaam komt voort uit liefde voor disney. <3

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 07:02

Hier ook katten en honden liefhebber. Helaas mijn grote vriend vorige maand op 13 jarige leeftijd moeten laten gaan. Nu heb ik alleen Senna nog samen met de katten.

Mijn bokt naam is ook niet origineel :+
Ons eerste paard heet Prada en ik zelf heet Danielle, vrienden noemen mij altijd Daan. Dus pradadaan :=