Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 20:54

lor1_1984 schreef:
Heb je al eens aan iets ondersteunends gedacht, er zijn nl kalmerende producten die de hond niet verdoven maar wel de scherpe randjes vd stress afhalen waardoor de hond net wat makkelijker bereikbaar blijft. :)

Zelf zweer ik bij de Beaphar No Stress band voor Dívka en met heftige dagen een thundershirt.
Maar ik hoor ook wel dat er verstuivers gebruikt worden of middelen die de dierenarts kan voorschrijven.
Maar Dívka gaat naar mij toe bij heftig schrikken en blijft grotendeels bereikbaar.

Ja, hebben echt zo ongeveer alles al geprobeerd... maar merken geen verschil... enige waarbij ik écht verschil merkte was Gabapentine, die had ze vorige jaar rond deze tijd ivm operatie. Maar dat wil m'n dierenarts niet voorschrijven...
Maar Dívka gaat naar mij toe bij heftig schrikken en blijft grotendeels bereikbaar.

Jess_Ashlinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 21:09

Crista schreef:
lor1_1984 schreef:
Heb je al eens aan iets ondersteunends gedacht, er zijn nl kalmerende producten die de hond niet verdoven maar wel de scherpe randjes vd stress afhalen waardoor de hond net wat makkelijker bereikbaar blijft. :)

Zelf zweer ik bij de Beaphar No Stress band voor Dívka en met heftige dagen een thundershirt.
Maar ik hoor ook wel dat er verstuivers gebruikt worden of middelen die de dierenarts kan voorschrijven.

Ja, hebben echt zo ongeveer alles al geprobeerd... maar merken geen verschil... enige waarbij ik écht verschil merkte was Gabapentine, die had ze vorige jaar rond deze tijd ivm operatie. Maar dat wil m'n dierenarts niet voorschrijven...

Wel eens aan essentiële oliën of Bach rescue gedacht? Helpt hier goed :D

Bo_Y

Re: Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 21:24

Wij doen nu met Saar dit jaar voor het eerst Puur vuurwerkpakket supplementen. En dat lijkt wel iets te doen.

Sterkte Crista! Zo sneu als ze zo bang zijn..

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 22:01

Ach, balen dat niets lijkt te werken. :knuffel:

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 22:10

Wij hebben voor Fudge dit jaar ook voor het eerst Puur.
We geven al een maand Tranquil en Nervo bij knallen.
Calm hebben we tot nu toe pas 2x in hoeven zetten.

Wij zijn echt heel tevreden. De angst is niet weg, wel herstelt ze veel sneller.

We hebben ook de Hushmuff. Maar die vindt Fudge meestal nog spannend.

Afbeelding

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 11:44

Nog 5 dagen {:)

Ik hoop dat iedereen snel zijn pakket heeft! :(:)

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 16:51

Wij hebben vandaag bij de ranzijn een mooie foto van Fleur laten maken *\o/*

Afbeelding

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 18:24

Taifoen schreef:

[ Afbeelding ]

Wouw, heel mooi zeg!

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 19:13

Mooie foto taifoen!

Het aftellen is begonnen :D

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 19:14

Taifoen schreef:

[ Afbeelding ]

Mooi! <3

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 19:15

Bailey en ik hebben vorige week kerstfoto's laten maken, samen met een vriend en zijn hond. Zo blij met het resultaat. <3

Afbeelding

Afbeelding

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 19:19

Die zijn ook mooi mandarijn!

Jess_Ashlinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 21:39

Afbeelding

Hier heeft Diesel het zwaar vandaag, slapen met zn grote vriendin Prue <3

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 23:39

Afbeelding

Ik denk dat mijn honden laten zien hoe iedereen denkt over het weer momenteel in nederland haha

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 10:39

Voor mijn Santa, ik ga waarschijnlijk pas in het weekend het pakket uitpakket. Dus mijn verslagje laat wellicht even op zich wachten :o

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 10:40

Wat een rust, stilte voor de storm?

Prachtige kerstfoto's! En heerlijk die hondjes in rust <3

Zaterdag was de uiterste verzenddatum, heeft iedereen zijn of haar pakket ontvangen danwel de track & trace? *\o/*

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 12:20

Hahaha ik denk inderdaad stilte voor de storm! Het zal vrijdag en het weekend een uitdaging worden om het topic bij te houden. Zin in!

Ik denk dat we van 7(?) mensen nog niet hebben gehoord dat het pakket is aangekomen of de T&T gedeeld is. Hopelijk komen de laatste pakketten vandaag of morgen binnen

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 13:05

Ons pakket is net bezorgd!! Ik dacht ik laat Fleur er even naast zitten voor een foto, maar ze sprong er boven op. Gelukkig is het een sterke doos en kon hij haar 20 kg houden hahaha _/-\o_

Afbeelding

Jess_Ashlinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 13:42

Afbeelding

Diesel is al heel benieuwd, de pakketbezorger hier heeft altijd een lekker koekje voor hem, dus hij was dubbel blij *\o/*

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 14:29

kanjerroos schreef:
Hahaha ik denk inderdaad stilte voor de storm! Het zal vrijdag en het weekend een uitdaging worden om het topic bij te houden. Zin in!

Ik denk dat we van 7(?) mensen nog niet hebben gehoord dat het pakket is aangekomen of de T&T gedeeld is. Hopelijk komen de laatste pakketten vandaag of morgen binnen

Ik heb bericht gehad dat mijn pakket wat verlaat is, dus ik moet nog heel even geduld hebben :)

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 15:59

Hier kwam ook Gimli zijn pakket binnen :D
En jeetje wat een flinke doos, Gimli was ook gelijk helemaal hyper en besloot hem gelijk helemaal af te snuffelen!

Geen foto voor de kerstboom maar voor de haard, want wij hebben dit jaar geen boom staan O:) Afbeelding

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 16:02

Hier was het pakket bij de buren bezorgd, dus net meteen gaan halen *\o/*

Fitz wilde de doos meteen uitpakken en toen dat niet mocht heeft hij piepend naast de doos onder de boom gelegen :')

Afbeelding

Deniseee96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 18:45

Hier wordt er goed op de doos gepast {:)
Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-24 18:58

Pakketten update:

We missen vooralsnog maar één pakket, waar niks over bekend is tot op heden. Voor de andere twee pakketten weten wat er is.

Het pakket van Ivy_power89 is vertraagd, de SS had zich bij mij gemeld, en Iver_power89 is op de hoogte gebracht. Zij heeft vandaag haar T&T moeten ontvangen.

====

Het pakket van Luna2006 gaat helaas nooit meer aankomen, en ik ben er kapot van waarom niet. TheJokerr was eerst de SS van Luna2006, maar door het overlijden van Eve heeft zij zich teruggetrokken en heb ik Luna2006 'overgenomen'. Afgelopen zaterdag wilde ik de laatste cadeautjes gaan inpakken en wegbrengen voor versturen maar was de doos kwijt. Het oud papier is afgelopen zaterdag opgehaald bij ons, en ik weet tot de dag van vandaag niet hoe hij het met zijn botte kop heeft klaargekregen maar mijn wederhelft heeft het SS pakket bij het oud papier gezet. -O-

Ik heb Luna2006 hiervan op de hoogte gebracht, ik vind het verschrikkelijk verdrietig dat ik alle magie bij haar heb moeten wegnemen met dit bericht... Maar ik voelde me er niet prettig bij om halsoverkop maar 'vanalles' te halen om te versturen, terwijl ik eerder zoveel moeite en tijd heb gestoken in het verzamelen van (naar mijn idee uiteraard) passende cadeautjes. Om die reden ervoor gekozen mezelf kenbaar te maken en de situatie uit te leggen. Ik heb Luna2006 een aantal opties als oplossing geboden. Het opnieuw maken van een pakket door mij, wat ze dan helaas niet eerder als volgend jaar zal krijgen, of dat ik haar 50,- overmaak en ze hier zelf iets voor haalt voor de honden. Ook dat haalt de charme volledig weg, maar ik kan het zeker begrijpen als ze niet meer zit te wachten op een pakket met alle magie al weg. Tot op heden heb ik nog geen reactie gekregen, ze heeft de PB wel gelezen, vandaar dat ik dit ook al deel, want uit de pakketlijst zal snel blijken dat haar pakket mist.

Ik voel me er zelf echt verschrikkelijk over, en verdrietig. Daarnaast was ik zaterdag natuurlijk ook ontzettend boos, ik kan het gewoonweg niet begrijpen...

Citaat:
1. Mandarijn [&]

2. love_mandy [&]

3. Leo [&]

5. StonedRomy

6. Lor1_1984 [&]

7. Nala [&]

8. Banjer [&]

9. RoosDeG [&]

10. Cerosa [&]

11. Flux [&]

12. VillaNeusjes [&]

13. Luna2006 - x

14. Fem [&]

15. Kanjerroos [&]

16. Suusw [&]

17. Damelza [&]

18. Deniseee96 [&]

19. Momo94 [&]

20. Tigress [&]

21. Sharani [&]

22. Jess_Ashlinn [&]

23. Ivy_power89 - Vertraagd

24. _xDyan [&]

25. Taifoen [&]

26. Dwyne [&]

27. MarijeR [&]

28. Crista [&]

29. SimonDesteny [&]

30. Damon26 [&]

31. Draaakje [&]

32. Bo_Y [&]

33. KimD [&]

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 20:09

Super leuk al die pakketjes met nieuwsgierige hondjes *\o/* *\o/*

Kim: oohhh wat super poedersuiker zeg. Hopelijk kunnen jullie samen tot een goede oplossing komen.

Maar welk pakket mist dan? Zie bij stonedromy nog geen kadootje achter haar naam maar volgens mij heeft zij al gemeld dat haar pakket er is?