Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lavitabella schreef:Nogmaals heel erg veel sterkte!
Chocola vind ik echt heerlijk maar chocolademelk dan weer niet.Ik heb laatst wel vanille thee ondekt in de Efteling. Die is echt lekker!
Charaz schreef:Wat jammer KM_Ris, je was vorig jaar een leuk lootje!
Witte chocolade vind ik zalig, ook met nootjes, rozijnen of van alles erdoor, witte chocolade pasta ook, maar witte chocolade melk lust ik als een van de weinige dingen niet. Alle soorten chocolade gaan er hier trouwens wel in. Niet zo goed voor de lijn, maar een reep meer of minder in december maakt niet uit.
zorro schreef:Wat een mooi gebaar, dat kaartje! Heel veel sterkte LWdaisy!
Ik ben nog niet heel actief hier, maar dat komt nog wel hoor. Ik heb eigenlijk nog niet over elk onderwerp de drang om er ook een plasje over te doen
Lavitabella schreef:Over een tijdje gaan we beginnen met weekvragen. Iedere week word er dan vanuit de organisatie 1 vraag gesteld. De bedoeling is dat iedereen daar op reageert zodat iedereen elkaar wat beter leert kennen, hopelijk maken de vragen het wat makkelijker om actief mee te praten en halen de toekomstige santa's hier ook informatie uit.
LWDaisy schreef:Petje af voor jullie allemaal. Net wanneer het voelt alsof we allemaal grandioos onderuit gaan gaan, peppen jullie de boel weer op.
1000x dank, en beheer: jullie zijn toppers, allemaal!
Begrafenis was heavy. Maar mooi. Ik heb geen koppen geteld, maar de zaal én parking was packed. We gokken rond de 400 man.. Zo hartverwarmend om te zien.. Mijn tante zal niet vergeten worden, dat is wel zeker!
Tancreda4 schreef:Boeflover even niet je berichtjes teruggelezen, maar uit intereesse, ben jij met alles vegan? Of is die chocolade het lekkerste?