Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 21:04

Enthousiast zijn mag toch ook? Niks mis mee lijkt me en hoor je me ook niet over. Maar ik haal alleen even gewoon de regels aan, waar ook niks mis mee is toch :) sorry als je het aanvallend opvat maar ik gaf alleen aan dat er meer wegen naar Rome leiden, was niet aanvallend bedoeld. Wat mij betreft kunnen we het ook hierbij laten nu zodat er van de voorpret genoten kan worden in het topic :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-24 23:37

Citaat:
Voordat meer mensen erop gaan reageren en het nog verder escaleert terwijl er niks aan de hand is, wil ik iedereen vragen voorgaande berichten tussen StonedRomy & Cursebreaker te laten voor wat het is!

Wil je er graag iets over kwijt, stuur dan even een PB. :)

Dat gezegd hebbende de T&T van een pakket wordt gedeeld via lootjestrekken.nl, je weet dus als lootje wanneer 'ons' pakket eraan komt.

Plaats in het topic als je het pakket ontvangen hebt, maar bewaren de pakketten tot de 20e!

Deniseee96

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 12:56

Dwyne schreef:
Hoe is het nu met Winnie @Deniseee96? Beetje bekomen van de narcose en hele ervaring?

Ik merkte eigenlijk de dag erna al niks meer aan haar haha. Nieuwe mensen waren wel weer even wat extra spannend, maar ze eet als een bootwerker en sjouwt vrolijk met van alles rond, die voelt zich verder gelukkig heel goed.

Hier staat ondertussen de kerstboom, maar een heel kleintje omdat ik het met Wervelwind Winnie niet aandurf een grote neer te zetten {:)-:( de adventkalenders vallen goed in de smaak, alle snacks worden tot nu toe met veel enthousiasme ontvangen

ivy_power89

Re: Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 18:38

Nou vind het wel leuk dat het nu dan eindelijk zover is :)

Pakket is ready for takeoff!
Even kijken wanneer ik in de buurt ben van een postnl punt, dan kan ie mooi naar de nieuwe eigenaar toe :)

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 19:20

Ik kijk er ook echt naar uit nu!

Ook Odins uitslag van zijn HD foto’s binnen en hij heeft een nette HD-A. Dus helemaal blij **\O/**
In de loop van volgend jaar mag hij nog voor zijn oogonderzoek en dan nog ED foto’s.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 19:27

Ik was vanmiddag aan het uitvogelen hoe het aanmaken van een verzendlabel werkt (want n00b en dan wat speelruimte hebben qua tijd) en zag dat er een verzendlabel voor mij is aangemaakt door mijn Secret Santa.
Die staat gewoon al in mijn PostNL app. _O-
Uiteraard staan mijn gegevens als afzender, dus ik mag nog even wachten met raden wie onze gulle gever is. :))

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 20:59

love_mandy schreef:

Ook Odins uitslag van zijn HD foto’s binnen en hij heeft een nette HD-A. Dus helemaal blij **\O/**
In de loop van volgend jaar mag hij nog voor zijn oogonderzoek en dan nog ED foto’s.

Gefeliciteerd!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 22:03

Hier staat voor morgen een pakket in de app dus ik denk dat de heren bij het hek gaan wachten op de postbode *\o/*

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 23:08

Kunnen jullie dat zien omdat er bijv een email adres is ingevuld?
Ik heb net de app voor het eerst geïnstalleerd, nog nooit mee gewerkt haha

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 23:39

Als je de app al langer hebt en dat gekoppeld is aan je adres met een code (dat moest ik toen doen), krijg ik alles te zien wat op mijn adres bezorgd wordt. Dus daar is geen e-mail voor nodig… ook brievenbus post

Daarom durfde ik nog geen verzendlabel aan te maken voor het pakket wat ik moet versturen… binnenkort maar gaan doen nu we mogen versturen *\o/*

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 00:36

Ik kan me niet herinneren dat ik een code heb moeten invullen maar het kan maar zo zijn dat ik dat heb gedaan.
Ik weet alleen dat mijn adres is gekoppeld aan mijn account, dus als ik pakketten ontvang via PostNL komt dat automatisch in mijn app te staan.
Brieven heb ik niet aangevinkt.

In dit geval herkende ik het als zijnde hiervan omdat de afzender mijn naam en adres is. :)
Weet alleen ff zo gauw niet of het aan de deur afgeleverd gaat worden of bij het pakketpunt, dat merk ik vanzelf wel. :+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-24 08:36

lor1_1984 schreef:
Ik kan me niet herinneren dat ik een code heb moeten invullen maar het kan maar zo zijn dat ik dat heb gedaan.
Ik weet alleen dat mijn adres is gekoppeld aan mijn account, dus als ik pakketten ontvang via PostNL komt dat automatisch in mijn app te staan.

In dit geval herkende ik het als zijnde hiervan omdat de afzender mijn naam en adres is. :)
Weet alleen ff zo gauw niet of het aan de deur afgeleverd gaat worden of bij het pakketpunt, dat merk ik vanzelf wel. :+

Ik heb ook nooit een code moeten invoeren, de post & pakketten verscheben gewoon. :+

Als je een mailadres invult, kun je dat niet zien, niet op het label, en niet in de app. :n

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 09:25

love_mandy schreef:

Gefeliciteerd! Hopelijk zijn de testen volgend jaar net zo positief *\o/*

Die kerstfoto's van zijn echt te leuk! Tof idee zo.

Ik heb ook een TT ontvangen van mijn SS *\o/* , helaas ook al een mail van PostNL dat ze het vandaag niet gaan redden met bezorgen. :+ Ik ga de doos denk ik maar op zolder verstoppen want alles wat hier binnen komt aan pakkettjes momenteel willen de heren uitpakken en anders onze jonge poes wel iets met karton slopen is top...

Ik heb geen mail van Lootjestrekken ontvangen dat er een nieuw bericht was (de TT) ik kreeg de melding in mijn postNL app en dacht ik log ook even in en ja hoor daar stond ook een link. Ben zo benieuwd...20 december is nog best ver weg dan :):)

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 10:25

KimD schreef:
lor1_1984 schreef:

Ik heb ook nooit een code moeten invoeren, de post & pakketten verscheben gewoon. :+

Als je een mailadres invult, kun je dat niet zien, niet op het label, en niet in de app. :n

Kan maar zo zijn dat die code niet meer is hoor! Dat was toen heel in het begin maar kan me voorstellen dat zij ook gewoon doorgaan met het ontwikkelen van de techniek :P

20 december voelt inderdaad nog ver weg, maar in mijn ervaring gaat de december maand HEEL snel en is het zo 20 december :P
Wel heel veel zin in! Maandenlange voorpret gehad, inderdaad helemaal vergeten dat ik ook wat ga krijgen voor mijn doggo's haha :') Nu wel heel veel zin in!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 11:20

Je moet nu een IDnogwat laten checken, via je bank of een code via de post.
Heb nl gisteren mijn bezorgvoorkeur gewijzigd naar een pakketpunt omdat de tracking nog weleens afwijkt en ik gewoon mijn honden wil kunnen uitlaten of boodschappen doen ofzo zonder bericht te krijgen dat ze me gemist hebben omdat ze ineens toch wel bezorgden ondanks de melding het vandaag niet te redden. :+

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 13:03

Als het pakket voor Ringel & Molly wordt opgestuurd, zou de code dan in op de website doorgestuurd kunnen worden? Mijn moeder werkt nachtdiensten en slaapt overdag. :+ Dus moet dan even kijken of ze dan niet werkt of dat ik het even naar een pakketpunt moet laten sturen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-24 13:21

Momo94 schreef:
Als het pakket voor Ringel & Molly wordt opgestuurd, zou de code dan in op de website doorgestuurd kunnen worden? Mijn moeder werkt nachtdiensten en slaapt overdag. :+ Dus moet dan even kijken of ze dan niet werkt of dat ik het even naar een pakketpunt moet laten sturen.

Zoals in de OP in de spelregels beschreven, en twee keer benoemd is op de afgelopen twee pagina's, is dat verplicht. Dus de code zul je sowieso ontvangen.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 15:06

Ik ben de komende 3 dagen niet thuis: “even” mijn pony naar haar pensioen in Frankrijk brengen _O- maar als ik de vertragingen bij Postnl zie komt dat toch wel goed

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 18:36

Ja PostNL heeft het er druk mee...
Vanmiddag alsnog een mail van lootjestrekken gehad, die was ook wat vertraagd denk ik ;)

Postkantoor klaagt hier ook steen en been dat ze heel veel pakketjes hebben die nog opgehaald moeten worden en er ook veel gebracht wordt voor verzending. Iets met pand wordt te klein.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 20:42

Hier is de postbode geweest en heeft een mooi pakket gebracht voor Ollie, Otis & Finlay *\o/*
De doos is goed besnuffeld en unaniem beoordeeld als zeer lekker ruikend :D
Ik heb de doos dan ook even op een kast gezet ipv onder de kerstboom _O-

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 20:59

Volgens track&trace komt mijn pakket morgen binnen, maar had ook al een melding dat er vertraging kan zijn ivm de drukte momenteel.
Het blijft dus nog even spannend. :))

Damon26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 21:32

Het pakket voor Novi is vandaag gearriveerd. We kunnen niet wachten om het te mogen uitpakken. *\o/*

Afbeelding

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 21:39

Hier staat ook een pakket in de app *\%/*

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 00:09

Begint binnen te stromen nu! Leuk!

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 01:13

Mijne word als het goed is ook morgen bezorgd *\o/*
Ik zag hem gisteren al in de app staan.