Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Voordat meer mensen erop gaan reageren en het nog verder escaleert terwijl er niks aan de hand is, wil ik iedereen vragen voorgaande berichten tussen StonedRomy & Cursebreaker te laten voor wat het is!
Wil je er graag iets over kwijt, stuur dan even een PB.![]()
Dat gezegd hebbende de T&T van een pakket wordt gedeeld via lootjestrekken.nl, je weet dus als lootje wanneer 'ons' pakket eraan komt.
Plaats in het topic als je het pakket ontvangen hebt, maar bewaren de pakketten tot de 20e!
Dwyne schreef:Hoe is het nu met Winnie @Deniseee96? Beetje bekomen van de narcose en hele ervaring?
lor1_1984 schreef:Ik kan me niet herinneren dat ik een code heb moeten invullen maar het kan maar zo zijn dat ik dat heb gedaan.
Ik weet alleen dat mijn adres is gekoppeld aan mijn account, dus als ik pakketten ontvang via PostNL komt dat automatisch in mijn app te staan.
Brieven heb ik niet aangevinkt.
In dit geval herkende ik het als zijnde hiervan omdat de afzender mijn naam en adres is.
Weet alleen ff zo gauw niet of het aan de deur afgeleverd gaat worden of bij het pakketpunt, dat merk ik vanzelf wel.
love_mandy schreef:Ik kijk er ook echt naar uit nu!
Ook Odins uitslag van zijn HD foto’s binnen en hij heeft een nette HD-A. Dus helemaal blij![]()
In de loop van volgend jaar mag hij nog voor zijn oogonderzoek en dan nog ED foto’s.
KimD schreef:lor1_1984 schreef:Ik kan me niet herinneren dat ik een code heb moeten invullen maar het kan maar zo zijn dat ik dat heb gedaan.
Ik weet alleen dat mijn adres is gekoppeld aan mijn account, dus als ik pakketten ontvang via PostNL komt dat automatisch in mijn app te staan.
Brieven heb ik niet aangevinkt.
In dit geval herkende ik het als zijnde hiervan omdat de afzender mijn naam en adres is.
Weet alleen ff zo gauw niet of het aan de deur afgeleverd gaat worden of bij het pakketpunt, dat merk ik vanzelf wel.
Ik heb ook nooit een code moeten invoeren, de post & pakketten verscheben gewoon.![]()
Als je een mailadres invult, kun je dat niet zien, niet op het label, en niet in de app.
Momo94 schreef:Als het pakket voor Ringel & Molly wordt opgestuurd, zou de code dan in op de website doorgestuurd kunnen worden? Mijn moeder werkt nachtdiensten en slaapt overdag.Dus moet dan even kijken of ze dan niet werkt of dat ik het even naar een pakketpunt moet laten sturen.