Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ivy_power89

Re: Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 17:05

Misschien heb ik er overheen gelezen,

Maar hoe doen jullie het met verzenden?
Als je het verzend dan is de woonplaats van de verzender toch sowieso zichtbaar?

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 17:12

ivy_power89 schreef:
Misschien heb ik er overheen gelezen,

Maar hoe doen jullie het met verzenden?
Als je het verzend dan is de woonplaats van de verzender toch sowieso zichtbaar?

Afbeelding

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 18:33

Goeie tip, dank je wel!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 19:34

Zijn jullie hondjes dit jaar ook lief geweest? Voor Jady lag er een cadeautje klaar :')

Afbeelding
Afbeelding

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 19:52

Bo gelukkig goed nieuws!
Odin mocht vandaag ook voor HD foto’s, voor de (eventuele fok) maandag de uitslag van de raad van beheer. Ik ben ook zenuwachtig :')

Wij zijn met Odin op bezoek bij KimD dus het is een gezellige bedoeling met alle honden. Morgen kerst foto’s maken

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 22:47

Ah wat fijn Bo_y!

En super leuk VillaNeusjes naar van der Valk met kerst.

Kijk Jady eens trots met haar cadeau! Lief!

Oeh die kerstfotos met Odin willen wij natuurlijk ook zien!!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 11:49

Hier is inmiddels bijna alles ingepakt. Alleen de lekker ruikende cadeautjes moeten nog, dat doe ik als de eigen honden buiten spelen :D
Sorry lootje, inpakken ben ik niet goed in maar het is met liefde gedaan :o

Otis heeft vorig jaar met uitpakken geleerd dat hij heeeeel fanatiek is met papier verscheuren dus hij kreeg vanmorgen toen ik bezig was een van zijn eigen knuffels ingepakt om weer even te oefenen en hij is nog net zo hysterisch :')

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 12:01

Afbeelding

Dank je wel santa! <3

Deniseee96

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 09:59

Bij mij staat alles ingepakt klaar, moet nog even kijken of ik 'm vanmiddag al wegbreng, of na het weekend.

Wij hebben een hectische week achter de rug, bij Winnie wilden haar melkhoektanden niet goed wisselen. Haar volwassen hoektanden zijn al lang en breed door, dus ze had 4 dubbele staan. Ik heb het zo lang mogelijk aangekeken maar voor het weekend brak er 1 af, dus er moest toch echt iets aan gebeuren.

Dinsdag is ze onder zeil gegaan en zijn ze getrokken, het was een hele (dure) onderneming, maar ze lijkt er zelf gelukkig geen last van te hebben.

Afbeelding

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 18:02

Aan mijn Secret Santa;
Ik kreeg net een bericht dat mijn adres niet was ingevuld terwijl ik die meerdere keren heb ingevuld. :x
Kon nu nergens vinden waar dat moest, dus hij staat bij de 'hobby's en interesses' toegevoegd. :list:
Hopelijk is het nu vindbaar. :)

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 10:26

Vd Valk met kerst is heerlijk! Ik moet wel zeggen dat ik er liever niet op die allerdrukte feestdagen heen ga ...althans wij gingen dan met oma naar het live cooking buffet of brunch en dat is zo druk dat je na 2 uur echt op bent van alle herrie om je heen.

Hier geen sint cadeautjes voor de honden, al heb ik wel nog een 'angry bird' (lijkt er niet op maar goed het is rond het piept en je kan erin bijten dus hond is helemaal blij) piepbal voor Wolf gehaald gister en voor Dex is er nog een kussen onderweg maar die zit bij mijn laatste SS cadeautjes dus dat is wachten tot de post eens bij is met bezorgen...het is al een paar keer uitgesteld.

Ben benieuwd naar de kerstfoto's van love_mandy en KimD!

Hoe is het nu met Winnie @Deniseee96? Beetje bekomen van de narcose en hele ervaring?

Hier staat de kerstboom nog niet eens. Vandaag maar even proberen te doen tussen het opruimen door zodat de rest van de nieuwe gordijnen van de week opgehangen kunnen worden.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-24 10:51

huishoudelijke mededeling van de bezorgslee schreef:

Als het ergens misloopt met adressen, en het lukt niet via een omweg, let me know! Op de een of andere manier blijven ze niet allemaal plakken in lootjestrekken.nl.

Daarmee wil ik ook iedereen eraan herinneren dat de verzendweek is begonnen! Tot 14 december 16u kan het met PostNL verzonden worden.

Adressen van ontvanger en verzender zijn hetzelfde, je gebruikt het adres van je lootje! Als je een verzendlabel maakt via de app/website van PostNL kun je het adres makkelijk wijzigen. Verzend je via een pakketpost, zet dan het retouradres op de doos!

Je kunt je lootje door middel van de T&T via lootjestrekken.nl laten weten dat het pakket eraan komt!

Als je het pakket ontvangen hebt meld je dit in het topic, dan kan ik weer een lijstje gaan bijhouden.

We maken de pakketten niet open tot de 20e!! Sommige pakketten zullen in een zogenaamde 'omdoos' zitten, dan zit je echte pakket in een doos extra, ter bescherming of iets dergelijks. Voor de Santa's die dat doen, vermeld het op de doos AUB!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-24 11:37

Ik las kerstfoto's, zullen we even een voorproefje delen van de familie 'I'll poop in your bed'? :+ Alle drie jarig in december, dus voor ons extra feestelijk. <3 *\o/* Moeders wordt vier, en haar kinderen één! :oo

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 12:12

Ah wat mooi met die krans!

Het is misschien een stomme vraag, maar als je het pakketlabel aanmaakt kun je dan wel je eigen e-mail adres invullen? Of ziet de ontvanger dat? Ik kan eventueel ook wel het e-mail adres van iemand die ik ken invullen anders?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 12:12

draaakje schreef:
Ah wat mooi met die krans!

Het is misschien een stomme vraag, maar als je het pakketlabel aanmaakt kun je dan wel je eigen e-mail adres invullen? Of ziet de ontvanger dat? Ik kan eventueel ook wel het e-mail adres van iemand die ik ken invullen anders?

Je kunt idd je eigen e-mail adres gewoon invullen zonder dat de ontvanger dit te zien krijgt. Mail adres invullen is online ook verplicht geloof ik. Je krijgt dan via mail ook die T&T gestuurd maar de ontvanger kan dit idd niet zien.

Die kerst foto’s van Maze en de kids hahaha geweldig. Die krans heb je echt mooi gemaakt ook Kim <3

Als meelezer kijk ik echt enorm uit naar het aankomen en uitpakken van de pakketten. Ben benieuwd wat iedereen ervan heeft gemaakt.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 14:17

Hier ook alvast even een kerst foto van Odin
Credits naar Kim :')
Afbeelding

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 14:21

Wat een leuke kerstfoto’s!

Wij zijn net terug van een fitnisworkshop van Mary. Was weer super leerzaam.

Nu verder met alle hints!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 19:57

Mijn pakket van deze of de andere bokt secret Santa is zojuist persoonlijk bezorgd… door iemand met blond, bruin of rood haar ( lekker duidelijk pa :+ ) ik ga het zo openmaken als het bezoek weg is en dan zal het snel duidelijk zijn. Alvast heel erg bedankt ook namens mijn levende deurbellen _O-

Mocht het van deze editie zijn dan plaats ik mijn verslag pas met kerst, als iedereen hem open mag maken.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 20:01

Ik gok van deze secret Santa Ivm kerst honden elfjes die uitgebreid mee willen helpen Afbeelding
Afbeelding

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 20:41

Oh jij hebt hem al! Leuk leuk.

Ik ben bijna klaar met de hints en dan kan hij op de post….. ben zo benieuwd wat mijn lootje er van vindt

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 20:43

Pakket was toch van de andere secret Santa, maar mijn trutten zijn te nieuwschierig en denken dat alles van hun is

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 20:47

En anders had je sowieso via lootjes trekken of Kim bij jouw Santa om bevestiging kunnen vragen natuurlijk ipv eerder openmaken :=

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 20:53

cursebreaker schreef:
En anders had je sowieso via lootjes trekken of Kim bij jouw Santa om bevestiging kunnen vragen natuurlijk ipv eerder openmaken :=

Het was bij iets beter navragen en bekijken duidelijk dat het niet deze secret Santa was. Wil mijn santa die meedoet aan een editie die graag heeft dat je asap uitpakt niet teleurstellen met afwachten op een extra extra extra bevestiging dat het absoluut niet van deze editie zou kunnen zijn.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 20:59

Maar aangezien hier pas vanaf 20dec openmaken is, is het net zo goed niet netjes als je gewoon was gaan openmaken imo. Gelukkig dan niet gebeurd/nodig geweest.

Die extra check zal echt geen dagen duren over ‘t algemeen en was toch maar een kleine moeite geweest lijkt me. En anders had iemand uit de ss groep waar het mega snel uitgepakt moet worden ook nog kunnen bevestigen of ontkennen, dus je had van twee Santa’s vast van een van de twee snel antwoord gehad bv. Maar goed het is nu iig opgelost :)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 21:02

Ik heb geloof ik al genoeg aangegeven in mijn vorige bericht. Je toon vind ik erg aanvallend. Mijn excuses als het jou zo ontzettend stoort dat iemand enthousiast is en alvast even snel deelt dat het mogelijk ook deze editie kan zijn.