Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
huishoudelijke mededeling van de bezorgslee schreef:
Als het ergens misloopt met adressen, en het lukt niet via een omweg, let me know! Op de een of andere manier blijven ze niet allemaal plakken in lootjestrekken.nl.
Daarmee wil ik ook iedereen eraan herinneren dat de verzendweek is begonnen! Tot 14 december 16u kan het met PostNL verzonden worden.
Adressen van ontvanger en verzender zijn hetzelfde, je gebruikt het adres van je lootje! Als je een verzendlabel maakt via de app/website van PostNL kun je het adres makkelijk wijzigen. Verzend je via een pakketpost, zet dan het retouradres op de doos!
Je kunt je lootje door middel van de T&T via lootjestrekken.nl laten weten dat het pakket eraan komt!
Als je het pakket ontvangen hebt meld je dit in het topic, dan kan ik weer een lijstje gaan bijhouden.
We maken de pakketten niet open tot de 20e!! Sommige pakketten zullen in een zogenaamde 'omdoos' zitten, dan zit je echte pakket in een doos extra, ter bescherming of iets dergelijks. Voor de Santa's die dat doen, vermeld het op de doos AUB!
draaakje schreef:Ah wat mooi met die krans!
Het is misschien een stomme vraag, maar als je het pakketlabel aanmaakt kun je dan wel je eigen e-mail adres invullen? Of ziet de ontvanger dat? Ik kan eventueel ook wel het e-mail adres van iemand die ik ken invullen anders?
cursebreaker schreef:En anders had je sowieso via lootjes trekken of Kim bij jouw Santa om bevestiging kunnen vragen natuurlijk ipv eerder openmaken