Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daihyo schreef:Ik vond de trilogie van het Eiland van de drie zusters van Nora Roberts ook heel fijn lezen.
En de Wicca Serie van Cate Tiernan leest lekker weg. Is wel young adult.
Maar ik hou wel van fantasy dat schuurt aan de echte wereld zeg maar
Wil je echt diep de fantasy in dan zijn de boeken van Robin Hobbs echt geweldig. Wel dikke pillen
magda_90 schreef:Wat vind je qua onderwerp leuk? Bijvoorbeeld meer de focus op draken (A language of Dragons of Inheritance) of heksen (All Souls of The Witch Walkers) of vampieren (Empire of the Vampire) of ridders (The Faithful and the Fallen).
MizzMontana schreef:magda_90 schreef:Wat vind je qua onderwerp leuk? Bijvoorbeeld meer de focus op draken (A language of Dragons of Inheritance) of heksen (All Souls of The Witch Walkers) of vampieren (Empire of the Vampire) of ridders (The Faithful and the Fallen).
Dan zou ik zeggen draken![]()
Maar wat Daihyo zegt, dat het schuurt aan de echte wereld dat past ook wel bij mij.
Wat een boel mooie tips komen er al voorbij, daarvan ga ik er zeker een paar op mijn lijst zetten zie ik al.
Dorus schreef:Leuk al die nieuwe aanmeldingen!
Voor de 24 heb ik al inschreven, maar ik ben nog aan het dubben of ik ook met de 12 mee ga doen.
Ik had wel bedacht dat als je voor iemand een pakket moet maken die aan beide mee doet je met de andere samentsteller samen wat kan brainstormen
MarloesHJ schreef:Dorus schreef:Leuk al die nieuwe aanmeldingen!
Voor de 24 heb ik al inschreven, maar ik ben nog aan het dubben of ik ook met de 12 mee ga doen.
Ik had wel bedacht dat als je voor iemand een pakket moet maken die aan beide mee doet je met de andere samentsteller samen wat kan brainstormen
Ik zit ook nog te twijfelen over de 12 dagen.
Ik zat over bovenstaand punt te denken en dacht dan misschien twee lijsten te maken met wat ik eventueel zou willen. Dan zou er alleen overlegd moeten worden als men buiten die lijsten gaat kiezen. Dus bijv wishlist 24 dagen en wishlist 12 dagen aanmaken (in mijn geval in Goodreads).
ynskek schreef:Daihyo schreef:Ik vond de trilogie van het Eiland van de drie zusters van Nora Roberts ook heel fijn lezen.
Wil je echt diep de fantasy in dan zijn de boeken van Robin Hobbs echt geweldig. Wel dikke pillen
Ooht Eiland van de drie zusters heb ik inderdaad ook gelezen van Nora Roberts. Al vind ik dat niet perse Fantasy meer Magic Realism.
Daihyo schreef:ynskek schreef:Daihyo schreef:Ik vond de trilogie van het Eiland van de drie zusters van Nora Roberts ook heel fijn lezen.
Ooht Eiland van de drie zusters heb ik inderdaad ook gelezen van Nora Roberts. Al vind ik dat niet perse Fantasy meer Magic Realism.
Ah, het heeft een naam
Dat gaat weer makkelijker zoeken. Ik lees dat denk ik toch wel het liefste.
Maar wel in Nederlands. Ik ga eens kijken of er wat van de genoemde titels ook vertaald zijn.
Lau07 schreef:MarloesHJ schreef:
Ik zit ook nog te twijfelen over de 12 dagen.
Ik zat over bovenstaand punt te denken en dacht dan misschien twee lijsten te maken met wat ik eventueel zou willen. Dan zou er alleen overlegd moeten worden als men buiten die lijsten gaat kiezen. Dus bijv wishlist 24 dagen en wishlist 12 dagen aanmaken (in mijn geval in Goodreads).
Twee verlanglijstjes is inderdaad ook een goed idee!
het zou echt doodzonde zijn als je dezelfde boeken krijgt in de 12 dagen en de 24 dagen, dus dan is twee aparte lijstjes misschien wel een idee.
jenne schreef:Wat gaaf dat je wil gaan herbinden Sirius!
Ben mezelf daar ook in aan het oriënteren (alsof ik nog niet genoeg hobby’s heb)
Ga je de kaften met linnen/stof doen en dan met heat transfer stencils werken?