Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paellapan schreef:@BK gaat het weer wat beter met de gezondheid van je knapperd?
black_kelpie schreef:Benzz schreef:Ik heb de mazzel dat ik oliebollen, appelflappen enz gewoon echt niet lekker vind
Ik ook niet, word al misselijk van de geur![]()
Net wel een bak loaded nachos weggewerkt, dus ik compenseer wel
Alja schreef:Ben je ook een soort van alleen als je met twee jonge kinderen bent?
Oud en nieuw kan me zowiezo worden gestolen, ga al jaren lekker om 22 uur naar bed en morgen weer fris op
hwn schreef:Ik ben ook alleen thuis vandaag, samen met de kat (hopelijk, is weer gevlucht voor de poetsman en duurt wel eventjes voor hij dan weer boven water komt), persoonlijke keuze.
Ik heb de paarden aan huis, maar ik ga nooit checken op middernacht, ze trekken zich van vuurwerk ook geen bal aan (er zal er zeker zijn in mijn dorp, we hebben een heel tolerante burgemeester, zowat alles kan en mag hier, heeft zo zijn voor- en zijn nadelen).
Maar ik zal niet meechatten: ik heb een lekkere kant en klaar maaltijd van de Spar uit de diepvries gehaald (ja, Spar is wel duur, maar hun maaltijden zijn super lekker!): tongrolletjes in kreeftensaus, ik zet een muziekprogramma op op de achtergrond en ga lekker in mijn tweede boek lezen die onder de kerstboom lag. Veel gezelliger dan die drukte op kerstavond (al waren de cadeautjes dit jaar meer dan ok).
sterregoud schreef:Alja schreef:Ben je ook een soort van alleen als je met twee jonge kinderen bent?
Oud en nieuw kan me zowiezo worden gestolen, ga al jaren lekker om 22 uur naar bed en morgen weer fris op
Wat fijn dat je er door heen kunt slapen !! Dat lukt mij helaas niet, dus blijf ik verplicht op tot een uur of 2. De ervaring leert dan het dan (pas) wat rustiger wordt.