Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kraakte schreef:Een bon waarmee je kunt kiezen uit
Tosti ijzer
Badjas
Hoodie met sokken
Ontbijtpakket
Spelletjes
Rolkoffertje
Alles met het bedrijfs logo….
Of doneren aan een goed doel.
Nou denk dat ik maar voor het goede doel kies. Ik loop al dagelijks met het bedrijfslogo. In mijn vrije tijd hoef ik dat niet ook nog eens.
fjordjes schreef:kraakte schreef:Een bon waarmee je kunt kiezen uit
Tosti ijzer
Badjas
Hoodie met sokken
Ontbijtpakket
Spelletjes
Rolkoffertje
Nou denk dat ik maar voor het goede doel kies. Ik loop al dagelijks met het bedrijfslogo. In mijn vrije tijd hoef ik dat niet ook nog eens.
Je werkt bij de lidl zeker?
Tosti ijzer
Badjas
Hoodie met sokken
Ontbijtpakket
Spelletjes
Rolkoffertje
Tosti ijzer
Badjas
Hoodie met sokken
Ontbijtpakket
Spelletjes
Rolkoffertje
Bellatrix schreef:F_inley schreef:Ik werk net 4 dagen bij mijn nieuwe werk en vandaag een kerstborrel plus kerstpakket
Een cadeaubon van bol.com voor 50 euro en een bioscooppakket met chips,m&m's, zoutstengels xl, pringels, popcorn en een popcornbak, bier en een pathe thuis bioscoopbon.
[ Afbeelding ]
Was echt verrast super leuk dat ik er ook al een kreeg
Dit vind ik nou een tof pakket waar ik alles van zou gebruiken!
nevica schreef:Ik vind het toch altijd lastig om bepaalde reacties op kerstpakketten te lezen. Ik begrijp het aan de ene kant wel, ik heb ook echt wel eens troep gekregen, ik geef dat dan gewoon weg of gooi het weg desnoods. Maar een werkgever is niets verplicht dus in principe ben ik wel met alles blij. En anders andere mensen dus wel haha.
kraakte schreef:Een bon waarmee je kunt kiezen uit
Tosti ijzer
Badjas
Hoodie met sokken
Ontbijtpakket
Spelletjes
Rolkoffertje
En nog een, echt heel erg, zeker de keuzes die de hulpkrachten hebben.. dat is helemaal ernstig. Hier uiteindelijk ook voor het foodpakket gegaan, maar vergeleken met het best mooie eetpakket vorig jaar is ook dat echt een blamage.. Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar in dit geval hadden ze beter niets kunnen doen, want wij voelen ons in ieder geval niet echt gewaardeerd. Sfeer is al niet top door de mega werkdruk momenteel, dit maakt het er niet beter op. Vorig jaar hebben ze grootste winst ooit behaald, dan had dit toch wel iets beter gekund.
Joy_Mennings schreef:nevica schreef:Ik vind het toch altijd lastig om bepaalde reacties op kerstpakketten te lezen. Ik begrijp het aan de ene kant wel, ik heb ook echt wel eens troep gekregen, ik geef dat dan gewoon weg of gooi het weg desnoods. Maar een werkgever is niets verplicht dus in principe ben ik wel met alles blij. En anders andere mensen dus wel haha.
Ik ben hier mee eens! Ik heb bij ander werk ook wel eens een pakket met alleen dure wijnen gekregen terwijl ik niet drink, maar dan maak ik er gewoon iemand anders blij mee.
M_D_H schreef:Wij hebben €1250,- gekregen.
€250,- daarvan moeten we gebruiken voor een stichting of goed doel in onze regio,
€1000,- (naar rato van gewerkte uren) wordt op onze rekening gestort.
Het is een heel genereus bedrag, maar ik moet ook wel heel eerlijk zijn dat ik wel al jaren dat traditionele pakket mis, het bedrag is geweldig omdat ik dit kan besteden zoals ik wil, maar het traditionele pakket was gewoon een feestje om uit te pakken (ook al gooi je daarvan de helft weg)
Gelukkig krijg mijn man nog wel zo'n pakket dus er is in ieder geval iets van een verrassing om uit te pakken