Kerst pakketten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kraakte

Re: Kerst pakketten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 02:32

Een bon waarmee je kunt kiezen uit
Tosti ijzer
Badjas
Hoodie met sokken
Ontbijtpakket
Spelletjes
Rolkoffertje
Alles met het bedrijfs logo….

Of doneren aan een goed doel.
Nou denk dat ik maar voor het goede doel kies. Ik loop al dagelijks met het bedrijfslogo. In mijn vrije tijd hoef ik dat niet ook nog eens.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 02:37

kraakte schreef:
Tosti ijzer
Badjas
Hoodie met sokken
Ontbijtpakket
Spelletjes
Rolkoffertje

Nou denk dat ik maar voor het goede doel kies. Ik loop al dagelijks met het bedrijfslogo. In mijn vrije tijd hoef ik dat niet ook nog eens.

Je werkt bij de lidl zeker?

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 02:43

fjordjes schreef:
kraakte schreef:
Tosti ijzer
Badjas
Hoodie met sokken
Ontbijtpakket
Spelletjes
Rolkoffertje

Ja haha

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 05:52

Wij mochten gisteren onze pakket zelf uit zoeken met muntjes aan de kraampjes doe ze neer hadden gezet.

Wij kregen 20 muntjes en een cadeau kaart van €50 p.p.

Ik heb een elektrische hapjes pan en een fleecedeken en 2 kaarsen uitgezocht voor de ingeleverde munten.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 08:51

Ik heb op de kerstmarkt een mooi bedrag aan luxe chocolade van de lokale chocolaterie besteed. Staat leuk op tafel de komende weken: een laarsje gevuld met chocolaatjes, een huisje, een kerstklok en twee kerstkransen.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 09:05

Bij ons is de rijdende kerstmarkt geweest, een vrachtwagen met 'kramen' waarin we dmv muntjes ons eigen kerstpakket konden samenstellen :) Ik heb voornamelijk Rituals uitgekozen :))

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 09:51

fjordjes schreef:
kraakte schreef:
Tosti ijzer
Badjas
Hoodie met sokken
Ontbijtpakket
Spelletjes
Rolkoffertje

Hier nog een :') ... wat een verschrikkelijke keuzes weer. Heb het foodpakket maar gekozen.

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 12:55

fjordjes schreef:
kraakte schreef:
Tosti ijzer
Badjas
Hoodie met sokken
Ontbijtpakket
Spelletjes
Rolkoffertje

En nog een, echt heel erg, zeker de keuzes die de hulpkrachten hebben.. dat is helemaal ernstig. Hier uiteindelijk ook voor het foodpakket gegaan, maar vergeleken met het best mooie eetpakket vorig jaar is ook dat echt een blamage.. Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar in dit geval hadden ze beter niets kunnen doen, want wij voelen ons in ieder geval niet echt gewaardeerd. Sfeer is al niet top door de mega werkdruk momenteel, dit maakt het er niet beter op. Vorig jaar hebben ze grootste winst ooit behaald, dan had dit toch wel iets beter gekund.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 13:14

Ik vind het toch altijd lastig om bepaalde reacties op kerstpakketten te lezen. Ik begrijp het aan de ene kant wel, ik heb ook echt wel eens troep gekregen, ik geef dat dan gewoon weg of gooi het weg desnoods. Maar een werkgever is niets verplicht dus in principe ben ik wel met alles blij. En anders andere mensen dus wel haha.

Dat gezegd hebbende zit ik nu wel bij de beste werkgever die ik ooit heb gehad. Ik krijg zelfs iets met sinterklaas nu, echt nog nooit meegemaakt. Wel een klein bedrijf dus alles word zelf gemaakt en verzonnen, ik vind dat juist wel extra leuk. Ik krijg geen bonnen van 500 euro of een dikke bonus maar die zelf samengestelde pakketten zijn ook echt met zorg samengesteld. <3

Ik heb geen foto meer maar als ik alles nog goed onthouden heb had ik vanalles in een leuk mandje zitten;
- persoonlijk kaartje
- Bol bon
- mijn lievelings chips
- borrelnootjes
- ferrero rocher reep (waar ik het ook al vaak over heb gehad)
- kerstboom celebrations
- chocomel
- slagroom
- marshmallows
- bakmix voor kerstkoekjes
- gingerbread bakvorm
- kaarsenhouder
- super schattige kaarsen
- kerst wijnglas
- lepeltjes met kerstmutsjes
- kerstbal van de Grinch
- sterretjes vuurwerk

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 13:21

Bellatrix schreef:
F_inley schreef:
Ik werk net 4 dagen bij mijn nieuwe werk en vandaag een kerstborrel plus kerstpakket

Een cadeaubon van bol.com voor 50 euro en een bioscooppakket met chips,m&m's, zoutstengels xl, pringels, popcorn en een popcornbak, bier en een pathe thuis bioscoopbon.

[ Afbeelding ]

Was echt verrast super leuk dat ik er ook al een kreeg

Dit vind ik nou een tof pakket waar ik alles van zou gebruiken!

Zeker erg leuk pakket

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 13:23

nevica schreef:
Ik vind het toch altijd lastig om bepaalde reacties op kerstpakketten te lezen. Ik begrijp het aan de ene kant wel, ik heb ook echt wel eens troep gekregen, ik geef dat dan gewoon weg of gooi het weg desnoods. Maar een werkgever is niets verplicht dus in principe ben ik wel met alles blij. En anders andere mensen dus wel haha.

Ik ben hier mee eens! Ik heb bij ander werk ook wel eens een pakket met alleen dure wijnen gekregen terwijl ik niet drink, maar dan maak ik er gewoon iemand anders blij mee.

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 13:47

kraakte schreef:
Tosti ijzer
Badjas
Hoodie met sokken
Ontbijtpakket
Spelletjes
Rolkoffertje

En nog een, echt heel erg, zeker de keuzes die de hulpkrachten hebben.. dat is helemaal ernstig. Hier uiteindelijk ook voor het foodpakket gegaan, maar vergeleken met het best mooie eetpakket vorig jaar is ook dat echt een blamage.. Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar in dit geval hadden ze beter niets kunnen doen, want wij voelen ons in ieder geval niet echt gewaardeerd. Sfeer is al niet top door de mega werkdruk momenteel, dit maakt het er niet beter op. Vorig jaar hebben ze grootste winst ooit behaald, dan had dit toch wel iets beter gekund.

Hier hetzelfde, en het ergste die hoodie kun je gewoon bestellen in back office.... :') Dus ons halve filiaal heeft al zo'n trui. Ik ben medewerker, dus heb net iets meer keuze. Maar vind het dit jaar indd erg karig. Ennu, gegeven paard in de bek kijken? Ze trekken dit gewoon van de winst af hoor, dus voor Lidl alleen een enorme eigen win.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 14:28

Joy_Mennings schreef:
nevica schreef:

Ik ben hier mee eens! Ik heb bij ander werk ook wel eens een pakket met alleen dure wijnen gekregen terwijl ik niet drink, maar dan maak ik er gewoon iemand anders blij mee.

Maar dat neemt toch niet weg dat je er wel een gevoel bij mag hebben...? En dat je dat uitspreekt op een forum in een topic waar het specifiek over kerstpakketten gaat.

Wij krijgen een chocoladeletter vanuit de personeelsvereniging met Sinterklaas en vanuit de werkgever met kerst een cadeaubon van de Primera van 50 euro. Prima keuze want daarmee kun je ook weer andere cadeaubonnen aanschaffen bijvoorbeeld.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 15:26

Er wordt ook nergens iets gezegd over niks mogen zeggen of voelen toch? Ik geef alleen een tegen mening.

HetIsFriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 15:29

Ik zit thuis met een burn-out en na mijn 5e ziekte dag hebben ze mijn contract opgezegd (dat loopt tot eind januari). Technisch gezien heb ik dus nog een baan, ondanks dat ik nu thuis zit. Ik ben benieuwd of ik een kerstpakket krijg of niet.... Vorig jaar was het zo'n online link/bon die je dan met punten voor allerlei troep kon inwisselen, maar niets waar je echt wat aan hebt.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 17:45

Wat betreft commentaar hebben op de pakketten. Wat mij stoort aan pakketten is dat er veel goedbedoelde rotzooi in zit. Niet iets waar je echt iets aan hebt. Ik lees ‘dan geef ik het weg of gooi ik het weg’. Als er er iemand anders echt blij mee kan maken, is dat natuurlijk prima. Maar ‘gooi ik het weg’ daar ga ik slecht op. Een bon is misschien niet zo feestelijk, maar dan kan je iets kiezen waar je echt blij van wordt. Vorig jaar vogelhuisje gekocht van m’n intratuinbon. Geweldige keuze. Nu dus de pakketten weggegeven en zelf een cadeautje gekocht.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 17:52

Ik heb ook ergens gewerkt waar op alles, maar dan ook echt alles wat je van het bedrijf kreeg logo's of een andere vorm van personalisatie zaten. Ik vond haast niets daarvan zelf leuk of nuttig en met je eigen naam of die van de baas er aan alle kanten op geef je zoiets ook niet door aan een ander, dus meestal eindigde die meuk in de kliko. Dat vind ik echt verspilling. Zonde van de baas z'n geld en slecht voor het milieu.

Ik weet dat ze niet verplicht zijn iets te geven, maar ik krijg ook liever niets dan troep.

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 19:47

Ik mag op de kerstmarkt wat uitkiezen met een digitaal pasje waar “coins” op staan oftewel €25. De kerstmarkt is door het ziekenhuis georganiseerd! Verschillende kraampjes. Keuze viel echter tegen naar mijn idee dus voor een Zuivelhoeve borrelpakket gegaan!

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 19:59

Een website waarbij je zelf je kerstpakket kan uitzoeken. Van kleding, sporttas, Sport horloge tot eet pakketten of gewoon een donatie aan een goed doel. Wel jammer dat bijna alles al "niet op voorraad" was :=
Edit. Zo te lezen vergelijkbaar als de lidl. Voorheen werkte ik bij de lidl en kregen we gewoon een gevuld kerstpakket, zo'n grote doos. Nu dus niet meer?
Nahja ik vind die website wel leuk, ook al staat het bedrijfslogo er op. Ik werk nu bij DPD

En van mijn klanten van mijn eigen bedrijf een lief presentje gekregen <3 Dat vind ik altijd zo leuk! Vooral omdat je het niet verwacht

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 10:42

Ik heb mezelf maar weer een kerstpakket gekocht als zzp-er _O- wel al merci gekregen, een flinke fooi, dat is echt super lief van mensen <3

Ik mis het soms wel om een kerstpakket te krijgen enzo, maar ik heb ook bij een bedrijf gewerkt waar je alsnog niks kreeg. Dan maar liever mezelf wat kopen.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 10:51

Hier hebben we ook een kerstmarktje gehad met muntjes.

Ik heb er een paar koffiekopjes, chocolade en bier voor uitgezocht.

Afbeelding

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 13:21

M_D_H schreef:
Wij hebben €1250,- gekregen.
€250,- daarvan moeten we gebruiken voor een stichting of goed doel in onze regio,
€1000,- (naar rato van gewerkte uren) wordt op onze rekening gestort.
Het is een heel genereus bedrag, maar ik moet ook wel heel eerlijk zijn dat ik wel al jaren dat traditionele pakket mis, het bedrag is geweldig omdat ik dit kan besteden zoals ik wil, maar het traditionele pakket was gewoon een feestje om uit te pakken (ook al gooi je daarvan de helft weg :P)
Gelukkig krijg mijn man nog wel zo'n pakket dus er is in ieder geval iets van een verrassing om uit te pakken :P

Ben vandaag op kantoor, hoor ik dat ik te vroeg ben weg gegaan, we hebben namelijk ook nog een cadeaubon ontvangen :j

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 21:06

Vandaag mijn kerstpakket opgehaald. Een lekker gevulde doos, met koekjes, snoep, chips drinken enz..

Afbeelding

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 21:47

Ik ben zeer tevreden *\o/* Het zat in een koffer die past binnen de eisen van de handbagage, erg handig!
Afbeelding

Ik heb ook het kerstpakket van m'n vader gepikt: cadeaubon voor de spelletjes winkel. Hier heb ik beverbende en bonanza voor gekozen *\o/*

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 22:09

Ik krijg het pas half januari, een 'kerstmarkt' waar je muntjes uit kan geven. Is voor het eerst dit jaar. Voorheen een cadeaubon van €25. Onderwijs is nooit zo ruig.

In het bedrijf van mijn vriend krijgen ze in de zomervakantie en met kerst €500 cash. Maakt niet uit of je in de fabriek werkt, of op kantoor.
Iedere keer heel veel blije gezichten.