Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:Ik neem aan dat je tapas ook niet volledig vegetarisch zijn, dus zou een hoofdgerecht met kip/kalkoen en een vegetarisch voorgerecht, en de rest volledig vegetarisch voor jou acceptabel zijn? Dan zou ik dat doen, toch iets van vlees voor de diehards, en jij gaat niet volledig aan jezelf voorbij.
Myfairytale schreef:Lielle schreef:Ik neem aan dat je tapas ook niet volledig vegetarisch zijn, dus zou een hoofdgerecht met kip/kalkoen en een vegetarisch voorgerecht, en de rest volledig vegetarisch voor jou acceptabel zijn? Dan zou ik dat doen, toch iets van vlees voor de diehards, en jij gaat niet volledig aan jezelf voorbij.
Kip/kalkoen zou voor mij zeker acceptabel zijn, maar dat wil mijn vader weer niet (om een hele stomme reden).![]()
Soms eet hij het wel, maar dan moet het niet echt meer als kippenvlees te herkennen zijn zeg maar.
Anders was dat absoluut de oplossing voor mij geweest!
Myfairytale schreef:Lielle schreef:Ik neem aan dat je tapas ook niet volledig vegetarisch zijn, dus zou een hoofdgerecht met kip/kalkoen en een vegetarisch voorgerecht, en de rest volledig vegetarisch voor jou acceptabel zijn? Dan zou ik dat doen, toch iets van vlees voor de diehards, en jij gaat niet volledig aan jezelf voorbij.
Kip/kalkoen zou voor mij zeker acceptabel zijn, maar dat wil mijn vader weer niet (om een hele stomme reden).![]()
Soms eet hij het wel, maar dan moet het niet echt meer als kippenvlees te herkennen zijn zeg maar.
Anders was dat absoluut de oplossing voor mij geweest!
MarliesV schreef:Myfairytail, schnitzel mee, sorry dat is zo triest dat ik er om moest lachen.
Groot gelijk om bij je standpunt te blijven, jouw huis hè. Ik zou ook niet iets maken waar ik totaal niet achter sta. Hopelijk valt het dit jaar in goede aarde!
Hier besloten de 24e vrienden uit te nodigen die anders (grotendeels) alleen zitten met Kerst.
De kamado gaat aan met vlees uit het kerstpakket van mijn vent (helders vlees en tournedos)
Maak een pepersausje er bij. Stoofperen, pommes duchesse en roodlof salade, allemaal zelf gemaakt.
En dan neem iemand brood met smeersels mee en iemand voor en nagerecht.
Dus gezellig tafelen met elkaar
Myfairytale schreef:Zijn er ook nog bokkers die vegetarisch eten met Kerst? Ben nog wel op zoek naar inspiratie daarvoor.![]()
Vlees eten past zo niet bij mijn kerstgedachte.