Kerst addicts

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Kerst addicts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 08:13

Ik heb besloten om zaterdag de kerstboom op te gaan zetten. :D Komende weekenden erna heb ik minder tijd en ik neem er graag de tijd voor. :D Kan ik mijn nieuwe kerstballen gebruiken. (Rood/groen/goud)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 08:46

Ik heb er ook al zin. Ik denk ook dat ik het dit weekend of volgende week doe.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 08:53

Wat komen er allemaal leuke dingen voorbij!

Ik wil heel graag een kerstboom opzetten. De eerste kerst in m'n eigen huisje. Moet wel nog bedenken wat ik allemaal wil en hoe ik het ga doen.
Stap 1 is de juiste kunst kerstboom vinden, wat ik al lastig vind. Zo veel keus!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 08:55

Ik heb er 1 gekozen die er wel heel echt uitziet met de buitenste takken. Dat kostte wat meer maar het staat zoveel mooier. Mijne is niet zo groot, 1.30 ofzo. Over een paar jaar wil ik een grotere.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 10:06

Heerlijk kerstsfeer, ik heb alles afgelopen weekend gezet. Vorig jaar alles nog in bruin tinten, nu lekker kerst rood {:) <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Buiten wacht ik nog wel even mee

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 10:07

Prachtig Rockey. Die cadeautjes voor onder de boom zoek ik ook nog. Waar heb je die van?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 10:12

Oh heerlijk! Ik wil dit weekend weer wat gaan neerzetten.

Ik heb al jaren een kunstkerstboom met idd de buitenste takken die echter lijken. Ik heb hem toen bij cranenbroek vandaan en die was en goedkoper als intratuin enzovoorts en veel mooier. Hij is al minimaal 10 jaar oud en echt mooi nog steeds. Alleen tegenwoordig te groot en moet ik een deel van de takken eruit laten om hem passend te krijgen. Niet zo veilig want de balans is weg. Heb dus een hele simpele goedkope gehad van mijn broer maar die is in vergelijking wchr lelijk.

Zulke kerstbordjes doe ik chocolade enzovoorts op :+ Hoewel ze vorig jaar betere hadden, maar helaas niet meegenomen. Die waren slag groter en gewoon wit met gouden randje dacht ik. En vooral glad van binnen in de vorm van kerstboom en ster geloof ik

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 10:13

Mooi dat rood!!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 10:16

L_iek schreef:
Prachtig Rockey. Die cadeautjes voor onder de boom zoek ik ook nog. Waar heb je die van?

van tuincentrum Coppelmans, ze hadden ze ook in mooi ouderwets rood met groen

en goed betaalbaar, de grootste was uit mijn hoofd 12 euro, de middelste 7 en de kleinste 3 .

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 10:18

MyWishMax schreef:
Oh heerlijk! Ik wil dit weekend weer wat gaan neerzetten.

Ik heb al jaren een kunstkerstboom met idd de buitenste takken die echter lijken. Ik heb hem toen bij cranenbroek vandaan en die was en goedkoper als intratuin enzovoorts en veel mooier. Hij is al minimaal 10 jaar oud en echt mooi nog steeds. Alleen tegenwoordig te groot en moet ik een deel van de takken eruit laten om hem passend te krijgen. Niet zo veilig want de balans is weg. Heb dus een hele simpele goedkope gehad van mijn broer maar die is in vergelijking wchr lelijk.

Zulke kerstbordjes doe ik chocolade enzovoorts op :+ Hoewel ze vorig jaar betere hadden, maar helaas niet meegenomen. Die waren slag groter en gewoon wit met gouden randje dacht ik. En vooral glad van binnen in de vorm van kerstboom en ster geloof ik

Afbeelding

excuus verkeerde foto gepakt zie ik :P

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 10:19

rockey schreef:
Heerlijk kerstsfeer, ik heb alles afgelopen weekend gezet. Vorig jaar alles nog in bruin tinten, nu lekker kerst rood {:) <3

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Buiten wacht ik nog wel even mee

Helemaal verliefd! Wat mooi en wat een leuke spulletjes allemaal <3

Wat bordjes e.d. betreft vind je bij de kringloop ook heel vaak super veel leuks! Ik heb daar een paar jaar terug 4 diepe borden en 4 matchende dessert bordjes gevonden met kerst design. Je moet natuurlijk wel ervan houden om naar een kringloop te gaan. Ik heb vorige week nog heel veel leuke spulletjes meegenomen en goed geslaagd bij de kringloop voor kerst meuk <3 Alles even wassen en het is weer netjes :j

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 10:31

Wij hebben een houten kerstboom. Ben er erg tevreden mee.
Heel erg duurzaam en rich niet nep niet duidelijk net niet echt er uit ziet, maar gewoon heel anders. Afbeelding

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 10:53

rockey schreef:
L_iek schreef:

van tuincentrum Coppelmans, ze hadden ze ook in mooi ouderwets rood met groen

en goed betaalbaar, de grootste was uit mijn hoofd 12 euro, de middelste 7 en de kleinste 3 .

Dank je, die zit hier vlakbij. Ga eens kijken, ze zijn prachtig bij jou zo bij de boom.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 11:48

Ik heb vanavond een open avond / show bij Coppelmans, zal er eens naar kijken.

De boom komt hier niet eerder dan 1 december. Neem altijd een echte en dan gaat dat net tot half januari met een houtkachel.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 12:14

Leuk Rockey! Waar komen je koekemannetjes vandaan?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 12:20

Suzanne F. schreef:
Leuk Rockey! Waar komen je koekemannetjes vandaan?

Die heb ik vorig jaar gekocht in Duiven, jeetje wat was dat trouwens een tegenvaller. Buiten de enorme drukte van oma opa's kinderen honden vond ik het ook niks vernieuwends met wat ze hier in de omgeving allemaal verkopen.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 16:37

Hihi Ja kan je beter naar de Avri en Cranenbroek gaan, nog veel dichterbij ook!

Iemand dit jaar al naar Halsteren geweest? Schijnt ook altijd wel mooi te zijn.....

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 16:47

Een van m’n beste vriendinnen vond Duiven juist fantastisch. Maar die was er ook voor de allereerste keer dus voor haar was alles nieuw en overweldigend. Ze heeft me wat foto’s en filmpjes laten zien en ik vond dat ook echt wel magisch uitzien allemaal. Ze was ook enorm goed geslaagd qua aankopen.

Ik liep vanochtend nog langs een kringloop welke ik nog niet kon en die hadden de vitrine aan de voorkant VOL staan met kerst spulletjes. Het was me zo aan’t kriebelen maar ik had En geen tijd En mijn man doet me wat denk ik aangezien ik dit jaar veel nieuwe aankopen heb gedaan al qua kerst deco :')

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 16:52

Sky_As schreef:

Iemand dit jaar al naar Halsteren geweest? Schijnt ook altijd wel mooi te zijn.....

Ik vond de Avri dit jaar tegenvallen, maar dat zal aan mij liggen. Halsteren vond ik prachtig.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 16:53

Sky_As schreef:

Ja ik! Was mooi hoor. Alleen het Disney gedeelte vond ik wat tegen vallen :=

Mijn plan is morgen ochtend vroeg te gaan, dan is er 20% korting :))

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 18:03

Sky_As schreef:

Daar ga ik naar toe binnenkort.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 19:59

Ik ga dit topic verplaatsen naar Prettige Feestdagen

LZP --> PF

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 21:38

Vandaag bij de showavond van Coppelmans in Oirschot geweest.

Daar kwamen we verschillende mensen tegen die in Halsteren waren geweest en die allemaal zeiden dat het daar groter was, maar zeker niet mooier.

Paar mooie items gescoord welke niet eens perse kerst zijn, maar wel winterse gezelligheid.

Spulletjes meegenomen om een mooie krans te maken en twee punten met lichtjes.

Afbeelding

Heb de spulletjes hiervoor meegenomen.

Afbeelding

Voor de echte kerstspullejtes ga ik later een keer terug. Het was zo druk dat ik niet rustig kon kijken..

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 21:40

Oeh ik lees lekker mee. Krijg het thuis niet voor elkaar om nu al te beginnen, wederhelft zet de hakken in het zand haha.

Intratuin heeft morgen 20% korting actie. mocht iemand daar nog wat op het oog hebben

Vorige week rondje Intratuin gedaan en braaf alles laten liggen. Ga voor de kerst nog wel een keer. Eerst altijd even kijken en snuffelen en dan later nog een keer inslaan.

Ga het eerste weekend van december kerst shoppen in Londen! Dus daar bewaar ik geld voor *\%/*

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 21:47

Ik ga vrijdag naar Intratuin. :))
Gewoon om te kijken en inspiratie op te doen, ik vind veel spullen daar toch wel behoorlijk aan de prijs. :o
En mss morgen nog ff rondje Action, anders volgende week ergens. :)