Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Oh heerlijk! Ik wil dit weekend weer wat gaan neerzetten.
Ik heb al jaren een kunstkerstboom met idd de buitenste takken die echter lijken. Ik heb hem toen bij cranenbroek vandaan en die was en goedkoper als intratuin enzovoorts en veel mooier. Hij is al minimaal 10 jaar oud en echt mooi nog steeds. Alleen tegenwoordig te groot en moet ik een deel van de takken eruit laten om hem passend te krijgen. Niet zo veilig want de balans is weg. Heb dus een hele simpele goedkope gehad van mijn broer maar die is in vergelijking wchr lelijk.
Zulke kerstbordjes doe ik chocolade enzovoorts opHoewel ze vorig jaar betere hadden, maar helaas niet meegenomen. Die waren slag groter en gewoon wit met gouden randje dacht ik. En vooral glad van binnen in de vorm van kerstboom en ster geloof ik
rockey schreef:Heerlijk kerstsfeer, ik heb alles afgelopen weekend gezet. Vorig jaar alles nog in bruin tinten, nu lekker kerst rood![]()
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Buiten wacht ik nog wel even mee
rockey schreef:L_iek schreef:Prachtig Rockey. Die cadeautjes voor onder de boom zoek ik ook nog. Waar heb je die van?
van tuincentrum Coppelmans, ze hadden ze ook in mooi ouderwets rood met groen
en goed betaalbaar, de grootste was uit mijn hoofd 12 euro, de middelste 7 en de kleinste 3 .
Sky_As schreef:Hihi Ja kan je beter naar de Avri en Cranenbroek gaan, nog veel dichterbij ook!
Iemand dit jaar al naar Halsteren geweest? Schijnt ook altijd wel mooi te zijn.....