Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 08:33

Ik twijfel of ik mee ga doen of niet, en dan komt het er eigenlijk op neer altijd dat ik toch wel weer meedoe :')
Ga nog ff twijfelen!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 08:35

Gezellig Yonker. Welkom leuk dat je mee doet :P :P :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 08:37

Welkom bij de club. :j

Je zou toch zesgangendiners gaan maken voor je kleine spruit? :))

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 08:59

Leuk! Ik heb me aangemeld en doe voor de eerste keer mee :D

Ik ben Rianne, 30 jaar en woon in zuidwest drenthe. Ik heb een Hondentrimsalon maar zelf heb ik geen hond :')
Wel heb ik 10 pony's. Nouja 1 paard en 9 pony's. Samen met mijn vader heb ik een kleinschalige welsh a pony fokkerij. Mijn paard is een kwpn van 18 jaar. Rijden doen we niet meer maar tutten en grondwerk doen we wel graag.

Ik heb nog een hobby namelijk muziek spelen. Ik speel hoorn en zit op dit moment in 3 orkesten waar ik fanatiek mee doe.

Het liefst heb ik in een week 2 weekenden want ik kom tijd te kort _O-

Snoepen, vooral hartig., nootjes bijvoorbeeld vind ik altijd lekker, wel ongezouten :))
Vind bakken op zijn tijd leuk om te doen, een lekker kop thee ben ik gek op. Ik ben een kouwkleum en zit graag lekker warm. Ook in de tuin dingen doen vind ik leuk.

Flop, tja geen idee. Ben niet van de glitter en roze :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 09:06

Tijd voor een voorstelpost *\o/*

Ik ben Marjolijn, beter bekend als Marjo (of MrsWinchester26 als het om gamen gaat). Ik woon met mijn twee lieve katten Sil & Loki in het kleine Achterveld op een mooi appartement.

Afbeelding
Links is Sil, de oudste van de twee. Zij is ook de moeder van Loki. Sil is een ontzettend lieve poes, die soms ook echt wel even aandacht opeist en dan met d'r nagel aan je zit om geaaid te worden. Over het algemeen heel leuk, 's nachts wat minder :')

Loki, de rechtse, is echt een kleine draak. Die verstopt zich op de meest onmogelijke plekken, valt Sil vervolgens vanuit het niets aan en is de onruststoker. Ligt gelukkig ook graag op schoot en in bed bij je <3

Beide zijn Heilige Birmanen, hebben geen allergieën of gekke dingen. De liquid snacks van vitakraft zijn een enorme hit hier. Ik heb daar ook een likmat voor. De laatste tijd ben ik ook wat meer bezig met hersenwerk dingen voor ze, voerpuzzels bijvoorbeeld. Dit valt tot nu toe goed in de smaak :D
Folieballetjes zijn overigens ook fan-tas-tisch om mee te spelen :')
Ik sta zeker open voor cadeautjes voor deze twee.

Mijn werk is een minder leuk deel van mijn leven omdat ik het daar momenteel echt niet naar mijn zin heb. Mocht mijn Santa een nieuwe baan voor mij hebben die echt goed aansluit dan heel graag :')
Vorig jaar ben ik rond mijn 30e verjaardag in oktober uitgevallen met een burn-out en ik ben nu bijna terug op mijn normale uren. Toch is er voor mijn gevoel weinig veranderd en heb ik gewoon écht een nieuwe functie nodig om weer helemaal happy te zijn.

Ik heb een heel lief bijrijdpaard genaamd Yanieke. Ik rijd haar 2x per week. Het is een fjord en ze is al 22 jaar oud maar gedraagd zich soms als een 4 jarige :') . Ze is ontzettend lief en leuk, lekker zichzelf en daar kan ik zo van genieten <3 .
Spullen heb ik echter genoeg en omdat het een bijrijdpaard is weet je maar nooit hoe lang je ze nog doet. Zeker gezien haar leeftijd. Fjorden zijn wel mijn favoriete paarden, in het verleden heb ik vaker fjorden bijgereden :D
Een eigen paard zit er niet in voor mij, dat kan ik niet betalen en ik weet ook niet waar ik de tijd vandaan moet halen :') .

Ik houd van lezen! Ik lees alleen in het Engels en voornamelijk fantasy/romance boeken. Ik doe mee met de bookish-adventskalender dus misschien is het handig om contact te zoeken met Lolacabana om dubbele cadeaus te voorkomen. Overigens, zou ik het helemaal niet erg vinden als er in het pakket geen boeken of lees-gerelateerde cadeaus in zitten omdat ik al best vaak een boeken SS doe en ook dus meedoe met die adventskalender :j .

Ik houd wel enorm van merchandise. Niet alleen van mijn favoriete boeken, maar ook van mijn favoriete tv-series (Supernatural, 9-1-1) en spellen (Red Dead Redemption 2, Horizon Zero Dawn). Kleding heb ik genoeg, maar denk bijvoorbeeld aan een toffe mok, boekenleggers of beeldjes.

Verder ben ik wel een beetje crea-bea maar ik neem te weinig tijd om daar iets mee te doen.

Ik houd van cozy <3 . Kaarsjes branden, dekentje op de bank, gezeligheid <3 . Dat is ook wat de decembermaand voor mij moet zijn. Ik zet een kerstboom op, ik versier mijn huis en ik ben 2x 10 minuten bezig om kaarsjes aan te steken en weer uit te blazen :')

Als laatste ben ik ook gek op kristallen en mineralen. Mijn zus heeft hier een sieradenwinkeltje in en ik heb zelf ook al veel sieraden. Mijn favoriete stenen zijn Labradoriet, Oceaan Jaspis en Maansteen.

Verder ben ik zo'n beetje een open boek, dus je mag me alles vragen. Als ik ergens echt geen antwoord op wil geven dan hoor je dat ook wel :')

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-24 09:45

SSS 2024 Lijstupdate {:)

Hierbij de eerste lijst met aanmeldingen. We gaan lekker hard. *\o/* Ik heb de aanmeldingen tot en met gisterenavond verwerkt. Staat er een foutje in? Laat het mij even weten via een pb.

1. marleen_88
2. Banjer
3. Neonlight
4. Lavitabella
5. Esmee_RS
6. Jodym
7. capopjekop
8. Olikea
9. Roosch
10. Marjo
11. nevica
12. Charaz
13. hahahatsjoe
14. Zertab
15. mriek1990
16. 8nnemiek
17. Saul
18. Miran
19. ManonGrr
20. Tancreda4
21.
22. KM_Ris
23. Momo94
24. Thats_Me
25. StonedRomy
26. Lous
27. Bienotje
28. foxy80
29. josewoos
30. D_akota
31. Seven
32. Galja
33. ynskek
34. Matheno
35. miccamaaike
36. roosjenat
37. EedihcrO
38. Anna_98
39. boeflover
40. RanjaRietje
41. Laura_1986
42. Cinderella
43. Cheytjuh

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 09:55

Bij deze wil ik jullie alvast heel veel plezier wensen. Ik ga lekker meelezen in dit topic maar doe niet meer mee. Ik vind dat er toch teveel gezeik is of komt, en dat vind ik zonde. Er is iedere keer wel weer wat. Maar laten we hopen op een positieve editie waarin er genoeg wordt gereageerd door iedereen, iedereen het pakket verstuurd en iedereen actief en optijd mee doet met het raden. *\o/*

Fijne voorpret allemaal!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 10:03

Ooh wat leuk dat het weer gaat beginnen!
Dat betekent dat we mogen aftellen naar de kerst, toch? Toch?!

Ook superleuk dat er een nieuwe organisatie is die het nu oppakt.
Dat gaat vast goedkomen.
Heel veel succes lieve dames en op naar een geslaagde editie!

Ik heb er even over nagedacht of ik dit jaar weer zou meedoen maar ik denk dat het verstandig is om een jaartje over te slaan.
Hier zit gelukkig een heel mooie reden achter want in oktober verwachten wij ouders te worden van een tweeling.
Daar kan een Secret Santa pakket natuurlijk niet aan tippen ;)
En om mezelf eventuele inpakstress te besparen terwijl we tot onze ellebogen in de luiers zitten, heb ik ervoor gekozen om dit jaar vanaf de zijlijn mee te genieten en hopelijk volgend jaar weer aan te kunnen haken. :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 10:34

Gefeliciteerd Jolien! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 11:18

Ohh wat leuk! Een tweeling <3.
Identieke tweeling of niet?

Gefeliciteerd. Hopelijk kom je de rest van de zwangerschap goed door.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 11:19

Oh joh, double trouble! Gefeliciteerd!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 11:24

Proficiat, Jolien!

Ik zal me ook even voorstellen :D

Ik ben Annemiek, 39 jaar alweer, en ik ben de tel kwijt maar volgens mij wordt dit mijn vijfde secret santa.
Ik schijn in Limburg te wonen, maar als ik thuis niet achter de computer zit te werken is dit meestal mijn uitzicht, in het mooie Zeeland <3
Afbeelding

Ik woon samen met mijn vriend, en onze oude hondendame Faizah. Faizah is alweer 12, en de mottenbal kreeg zo veel last van de warmte dat ik haar afgelopen voorjaar voor het eerst heb moeten scheren :(:) Dus ze ziet er niet uit, maar het is zo'n schatje <3
Afbeelding

En dan nog mijn stoere tinkerruin, Mystic, die ook alweer 24 is. Mystic geniet van de rust achter ons huis, en zo nu en dan een bosrit.

Ik werk als trouwfoto- en videograaf. Erg leuk en uitdagend werk, en in deze periode best hectisch!

Ik heb te veel hobby's om op te noemen, maar chronisch tijdtekort, behalve als het gaat om echt nuttige dingen maken of repareren. Dat doe ik heel graag, bijvoorbeeld met mijn 3D printer, of de sokkenbreimachine, of leer en hout bewerken.

Duurzaamheid vind ik best belangrijk. Ik houd van de natuur, planten, groen, bio, handgemaakt, recyclen/repareren/hergebruiken. Tweedehands kadootjes zijn dan ook zeker welkom. Ik zit graag buiten, op onze boot of in de tuin.
Waar ik niet zo van houd zijn wegwerpspullen, goedkope plastic rommeltjes die in je woonkamer stof staan te vangen :)) Ook mokken en kaarsjes heb ik genoeg.

Ik hou 's winters wel van warmte en gezelligheid, de kerstverlichting, en een kop thee of chocomel met koekjes en chocolade, heerlijk!
Ik lust bijna alles, behalve koffie.. en ik eet vegetarisch.

En als mijn santa nog inspiratie nodig heeft dan is er vast ook nog genoeg in de vorige SSS topics te vinden :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 11:42

Leuk, plek 10 op de lijst voor de 10e editie dat ik meedoe! Nu hopen dat er niemand voor mij afzegt haha xD

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 12:07

Ik wil dit jaar ook weer mee doen! Vond het vorig jaar erg geslaagd!

Pb en voorstellen volgen later!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 12:12

Gefeliciteerd Jolien!

Wat leuk weer een SS editie!

Voorstelrondje

Mijn naam is Linda
42 jaar oud en ik woon samen.
Een dochter van 7 jaar.
Wij wonen op de veluwe midden Nederland.
En ik werk als laborant in de tapijtindustrie.

Mijn dochter staat ook altijd te springen als het pakket binnenkomt *\o/*
Altijd feest een leuk pakket maken en het pakket uitpakken wat je krijgt.

Ik doe al een paar jaar mee maar weet niet meer hoeveel jaar.
Ik denk 4 of 5x.
Dus in de vorige topics kan je ook meer informatie over mij vinden.

Mijn paardentijd is voorbij al denk ik er steeds meer aan om dit toch weer te gaan oppakken.
Bv 1x in de week niet meer 7 dagen in de week.
Afgelopen jaar heb ik rolschaatsen gekocht maar doe dit eigenlijk te weinig.

Aankomende zondag heb ik een proefles soort van fitness in een kleine groep.

Afvallen is net als in de vorige edities nog van toepassing.

2ehands boeken of lp's geen probleem.

Ik hou van delfs blauw, rien poortvliet en draai regelmatig een lp thuis.

Verder hou ik van douche en body producten. Maakt echt niet uit van wat voor merk.
Warme winterspullen ook altijd leuk.

Ik heb gelnagels maar deze worden gezet.
Ik kan dit niet zelf.

Meer kan ik zo even niet bedenken.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 12:27

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 15:25

Voorstel rondje!

Ik ben Naomi
30 jaar inmiddels en wonend in Oss, Noord-Brabant
Ik heb geen bad, dus bruisballen helaas niet mogelijk. En ik lust geen koffie of thee. En voor mijn SS de editie van 2023 hoef je niet in rond te kijken. Zie dit maar gewoon weer als een mooie nieuwe editie.

Werk in een dierenspeciaalzaak. Heb zelf 2 honden, Ringel & Molly en 1 kat Elmo. Voor de honden doe ik al mee aan de Secret Santa Dog Edition en Elmo is heel kieskeuring, dus voor de dieren hoef je niks te doen.

Ik ben veelal druk aan het werk, maar buitenwerk heb ik verschillende hobbies. Ik vind het leuk om te fotograveren. Heb een canon 6d mark ii en ik heb sinds kort een dwarf ii en hiermee kan je foto's maken ook van het heelal, alleen deze moet ik nog wel goed uitproberen. Ik lees daar buiten ook nog wel eens. Alleen momenteel heb ik eigenlijk nog te veel boeken staan die ik moet lezen. De enige lijn die ik nog graag compleet zou willen krijgen is van steve cavanagh en dan de eddie flyn. Hiervan heb ik al Fifty Fifty, dertien, de verdediging en het pleidooi. De rest nog niet.

Verder vindt ik het ook leuk om op de switch spelletjes te spelen. Hiervan koop ik ook regelmatig spelletjes 2de hands scheelt weer €€.

Ik sport 3x in de week 2x doe ik fitness en 1x in de week aqua total fit.

eehh... dat was het voor nu denk ik wel even?
Laatst bijgewerkt door Momo94 op 27-08-24 16:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 15:41

Ook ik heb me weer aangemeld! Doe later een uitgebreide voorstelpost!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 15:43

Ik doe ook weer mee. Later maar even een voorstelpost, kom net van vakantie thuis.
Ben geen koffieleut, maar een theeleut.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 15:55

Voorstel Rondje!

Na het succes van vorig jaar doe ik ook graag dit jaar mee voor de 2de keer aan secret santa.

Mijn naam is Kimberley en ik woon samen met mijn vriend en 2 poezenkinders in 's-Gravendeel. En hebben wij geregeld de kat van mijn moeder ( Djingo) op visite voor onze poezendames

Naast onze poezekinders Pluche en Plumeau hebben wij ook nog 3 paarden: William (wims) onze tuiger, Chanorka ( Snorrie ), onze dresuurmerrie en de dochter van Chanorka: U Never Know C.K.W (Nowwy).

Bij ons thuis moet er nog veel verbouwd worden en heeft de tuin nog een uitgebreide opknapbeurt nodig.
Verder hebben wij geen bad in huis en kan ik ook niet alles hebben ivm een gevoelige huid ( sorry toekomstige santa )
Kwa Chocolade maak je mij niet echt blij, maar mijn vriend daarintegen is er helemaal gek op :j ik ben meer van de naturelchips <3 en ik kan erg genieten van goeie koffie.

verder werk ik bij een accountantskantoor en ben ik na het werk iedere avond op stal te vinden. mocht ik niet deelnemen aan een wedstrijd dan fotografeer ik er wel.

tip: Santa alles wat voor mn paarden is is altijd goed :D :D

mijzelf met wims
Afbeelding

snorrie ( toen tijdens dr dracht )
Afbeelding

Nowwy (toen 2 dagen oud)
Afbeelding

en onze peozenkinders ( grijs= Pluche / zwart wit = Plumeau )
Afbeelding

en djingo
Afbeelding

sorry voor de lange voorstelronde maar hopelijk al compleet genoeg voor mijn Santa!

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 15:55

dubbel***

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 17:01

Ik zal nog een iets uitgebreidere voorstelpost maken. *\o/*

Mijn naam is dus Isabel, ik ben 26 jaar en woon in Dordrecht. Ik heb een kleine tuin, 2 lieve, lieve katten en een hele gezellige shetlander Haley. :D Ik ben dol op wandelen en loop het liefste met een lekker muziekje of Haley. Je kan mij altijd blij maken met een lekkere, vegetarische, snack of een romantisch boek. Daarnaast zit ik heel braaf elke zondag op de bank voor de formule 1. Ik ga dit weekend dan ook naar Monza. ´Toevallig´ is Italië ook mijn absolute favoriete vakantieland, maar ook de UK heeft een grote plek in mijn hart. Voornamelijk alle kaarsjes. Zeker in de winter heb ik veel kaarsjes aan.

Maar ik ben sowieso wel heel erg van een gezellig huis creëren dus nu staat er ook een geurbrander aan. <3

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 19:36

Ik doe later mijn voorstelrondje! Maar ook ik ben er weer bij, yay!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 19:40

Ik had in het verkeerde topic gereageerd haha, maar wel netjes ingeschreven :')

Ik doe voor de 4de x op rij graag mee *\o/*
Vina, 35 jaar, woonachtig te Antwerpen met mijn vriend (volgende maand 9 jaar samen, whoohoow!) en onze 2 katten Sansi en Arya; en sinds kort hebben we ook 4 kippen: TayTay, Brodiechicken, Harlow en Rova. Ik ben serieus op weg een crazy chicken lady te worden, bovenop de crazy cat lady die ik al ben :')
Ik heb geen paarden meer. Mijn Daisy is vorig jaar in mijn armen ingeslapen, en ik loop verloren sindsdien. Ik wil ook geen eigen paarden meer, Daisy was de liefde van mijn leven.. Komende vrijdag wel een gesprek bij een fokstal, ze zoeken iemand die stallen in het weekend wilt uitmesten. Dan ben ik toch terug een beetje "tussen de paarden", mocht dat klikken :)

Verder lees ik te weinig naar mijn zin, maar wel héél graag. Ik heb +1000 boeken staan, nog zo'n uit de hand gelopen hobby haha. Obsessed door WOII, en ik heb er mijn werk van kunnen maken - ik ben gids in een voormalig Auffanglager :)
Ik hou van reizen. Favo land: Polen! Op de planning: Normandië met mijn mama, en komend weekend zit ik samen met mijn beste vriendin om te kijken of we met ons tweetjes naar Kroatië kunnen. En met Kerst gaan ik&vriend naar Engeland, onze vrienden zijn sinds kort terug naar daar verhuisd en we missen elkaar.
En ik hou ook van fotografie. Amateur-niveau hoor, niks speciaals! Maar sinds vorig jaar een ouwe Instax (1999!) op de kop kunnen tikken, en die +1kg sleur ik graag mee haha.

Tops: ik hou zoooooveel van Oil&Vinegar en Dille&Kamille! Iets voor de katten vind ik altijd super leuk, en dingen met kippen tegenwoordig dus ook :') Ook grote fan van Hocus Pocus (jeweetwel, de Sanderson Sisters :D), Harry Potter, The Hunger Games en Jurassic Park. Ik eet graag zuur en zout.
Flops: kaarsen (want katten), gember, bier, zo van die pakketjes met zeepjes. Ik heb (helaas) geen bad meer.

Ik heb geen probleem met Temu ed, en ook geen probleem met tweedehands :)

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 20:12

Leuk al die voorstelposts.
Zo leer ik ook wat bokkers kennen haha. :D