Voorstel rondje!
Ik ben Naomi
30 jaar inmiddels en wonend in Oss, Noord-Brabant
Ik heb geen bad, dus bruisballen helaas niet mogelijk. En ik lust geen koffie of thee. En voor mijn SS de editie van 2023 hoef je niet in rond te kijken. Zie dit maar gewoon weer als een mooie nieuwe editie.
Werk in een dierenspeciaalzaak. Heb zelf 2 honden, Ringel & Molly en 1 kat Elmo. Voor de honden doe ik al mee aan de Secret Santa Dog Edition en Elmo is heel kieskeuring, dus voor de dieren hoef je niks te doen.
Ik ben veelal druk aan het werk, maar buitenwerk heb ik verschillende hobbies. Ik vind het leuk om te fotograveren. Heb een canon 6d mark ii en ik heb sinds kort een dwarf ii en hiermee kan je foto's maken ook van het heelal, alleen deze moet ik nog wel goed uitproberen. Ik lees daar buiten ook nog wel eens. Alleen momenteel heb ik eigenlijk nog te veel boeken staan die ik moet lezen. De enige lijn die ik nog graag compleet zou willen krijgen is van steve cavanagh en dan de eddie flyn. Hiervan heb ik al Fifty Fifty, dertien, de verdediging en het pleidooi. De rest nog niet.
Verder vindt ik het ook leuk om op de switch spelletjes te spelen. Hiervan koop ik ook regelmatig spelletjes 2de hands scheelt weer €€.
Ik sport 3x in de week 2x doe ik fitness en 1x in de week aqua total fit.
eehh... dat was het voor nu denk ik wel even?
Laatst bijgewerkt door Momo94 op 27-08-24 16:07, in het totaal 2 keer bewerkt