Nickeltje schreef:Maar misschien dat ik mijzelf of onze katten (met lekkere snoepjes?) er dit jaar ook eentje cadeau ga doen. Ik ga even terug bladeren in dit topic of daar al goede ideeen voor langsgekomen zijn
*Qua kant- en klare adventkalenders voor katten zou je bv eens bij zooplus kunnen kijken naar die van Cosma bv. Graanvrij en gevriesdroogd. Het merk wolf of wilderness (hondenvoer merk) heeft ook vaak een katten variant, dat is ook met gevriesdroogde snacks met oa ook gedroogde stukjes orgaan e.d. < die was bij onze kat altijd een groot succes. Uiteraard zijn er veel meer te krijgen, maar ik persoonlijk vind veel afvallen omdat ik de ingrediënten niet top vind. Maar het merk Trixie heeft er bv ook altijd, net als het merk Antos en als je even googled vind je er nog veel meer, en je vind ze zelfs bij de Action.
Ik vind zelf die van Cosma (zooplus heeft die sowieso altijd), Happy Cat (medpets heeft die vaak) of de Wolf of Wilderness katten variant (Normaal ook via zooplus te krijgen) het fijnst qua kant en klare kalenders.
*Ook zijn er vaak wel kleinere dieren(snack)webshops die er zelf maken met natuurlijk gedroogde snacks/trainers, maar vaak zijn die vooral op honden ingesteld. Je zou bokker kiwi hier op bokt ook eens een berichtje kunnen doen. Zij is momenteel voor haar webshop barkkinghondensnacks bezig met Advent kalenders en misschien kan zij wat betekenen voor je (meestal heeft ze namelijk wel grotendeels snacks erin welke katten ook kunnen eten qua grootte e.d.)
Ik zag alleen met zo snel spieken, dat meerdere fabrikanten de 2024 edities nog niet online hebben, maar dat zal vast snel te vinden gaan zijn. Ik doe zelf meestal voor de hond die van barkking van bokker kiwi. En voor onze kat neem ik dan een van de bovengenoemde merken (Cosma, happy cat of WoW)