Voor de rest is iedere Santa vrij om te kijken hoe ze het invulling willen geven wat mij betreft en hoeven we niet allemaal hetzelfde te doen/af te spreken (rekening houdend dan wel met lootjes die iets aangeven bv)
. Ik als ontvanger zet het meestal ook ‘gewoon’ neer op plankjes, een meubel stuk of in een mandje, etc afhankelijk van hoe de cadeautjes qua vorm zijn. Ik kijk daar dan naar als het binnenkomt haha en of er vanuit Santa eventueel nog een handleiding is.Qua ‘wat’ je ermee kunt doen, als je iets anders wilt doen als neer laten zetten, is bv op Pinterest e.d. veel inspiratie te vinden nog. Ook in de bokt Adventkalenders topics van voorgaande jaren komen er af en toe een paar zelfgemaakte langs die leuk zijn ter inspiratie misschien ook - toevallig de afgelopen dagen doorheen gebladerd en zag ik ze
Vind het leuk om te zien dat het steeds meer ‘vorm krijgt’

Maar voor de rest santa, leef je vooral uit
misschien goed om hier een korte voorstelronde te doen want ik zie dat nergens terug.
Dat is ook nog wel een actie voor mij namelijk. Voor degenen die nog niet helemaal compleet zijn.
maar ik denk dat je santa zich anders wel gemeld had bij mij of iemand anders, als het ‘dringend’ was.
Thee drink ik alles van maar mijn favoriet is wederom chai. Alleen zoethout word ik echt niet blij van.