Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:listiglistje schreef:Heerlijk mensen die al 3 weken de boom hebben staan!
Ik krijg nu al zin om los te gaan![]()
Nog 2 weken geduld, want ik heb 2 weekenden hier vrienden en familie op bezoek.
Ik wil het graag klassiek houden met rood en groen.
Een probleem misschien... ik heb momenteel energievolle kittens van 16 en 21 maanden.
Ik hoop dat ze alles heel gaan laten
Kunststof ballen, de haakjes goed aanknijpen om de tak én het oog vd kerstbal, de katten een eigen glitterkerstbal geven waar ze mee mogen spelen en zo nodig de boom verankeren zodat hij niet kan omvallen zou je een heel eind moeten helpen.
Sharani schreef:iirrssjjee schreef:Hier komt hij altijd als Sinterklaas weg is!
Gelukkig vieren wij geen Sinterklaas en heb ik die drempel dus niet. Maar hou me wel aan de traditie van kerstversiering vanaf de eerste advent tot drie koningen.
Maar ga wel de lichtjes in mijn huiskamer den doen.
superpony schreef:Jeetje, ik ben nog niet eens zover dat het al eind Oktober is.
Maar ben ook niet echt opgevoed met veel versiering en probeer er zelf ook vaak onderuit te komen.
Hadden eerst een kleinere kunstboom met vaste lampjes en strikjes en houten dingetjes. Daar deed ik een doek om en zette ik zo weer in de schuur. Kon ik hem ook zo weer neerzetten.
Na Sinterklaas en dan 6 of 7 Januari moest ie weer opgeruimd.
Mijn man wil heeeeeeeeeel graag, maar ik verzin alweer jaren smoesjes; kat, kitten, pup, geen zin in.
Hebben een kunstboom, maar buiten ene haag van kerstbomen, dus eigenlijk staan ze hier het hele jaar
thequeensmum schreef:Dit snap ik dus niet goed. Jij bent er niet mee opgevoed en probeert eronderuit te komen, maar je man wil heeeeeeeel graag. Grappig dat binnen jullie huishouden jij dan degene bent die dit bepaalt. Als je je man daarmee zo’n groot plezier zou kunnen doen waarom zou je het dan laten? Ik doe weleens beroerdere dingen om mijn man te plezieren.
Maar goed, jij bent mij niet. En vind je het nou werkelijk niet gezellig, zo’n mooi versierde boom met lampjes in deze letterlijk en figuurlijke donkere tijd?