Ik zal me hier ook eens melden. Tis niet zo druk dat het niet bij te houden is geloof ik.
Hier ook blij met mijn lootje. Daar kan ik wel mee uit de voeten. En de hint was na het lezen van de eerste berichten ook een stuk makkelijker te bedenken.
Ik ben zeker wel minimaal een dag zoet met mijn hints En ik heb meerdere ideetjes maar ik denk dat als ik ze allemaal ga doen het misschien te makkelijk wordt. Dus ik ga moeten selecteren.
Ik hoop dat ik nog uit het topic kan halen of mijn lootje wat moeilijkere hints leuk vind of liever wat makkelijkere heeft. Maar dat komt wel goed denk ik.
Lavitabella
Geplaatst: 21-11-22 14:44
Het is hier wel heel stil als je het met vorig jaar bekijkt. Andere topic gaat juist erg snel haha. Hoe is het hier met iedereen ?
Ik ben terug van de buitenlandse trip. Was erg leuk! Nu vooral bijkomen want de busreis was behoorlijk lang..
Het heeft lang geduurd maar ik testte gisteren positief op Covid.. dus maak weinig mee nu.
IMAY1990
Geplaatst: 01-12-22 20:18
*zucht* ik zou vanavond en volgende week cursus geven maar er was al een minimaal aantal deelnemers(3) na een last minute afmelding vanochtend en toen ik net de call startte was er maar 1 iemand. 1 ander persoon had internet problemen maar de 3e persoon was gewoon zonder bericht afwezig. Super annoying omdat er meerdere mensen hun dag hadden aangepast om aanwezig te zijn vanavond, waaronder ik. On the plus side heb ik nu vrij vanavond en volgende week donderdagavond....
Lavitabella
Geplaatst: 01-12-22 20:59
Mandyy schreef:
Waar ben je geweest?
Het heeft lang geduurd maar ik testte gisteren positief op Covid.. dus maak weinig mee nu.
Sorry helemaal vergeten te antwoorden.. We waren bij een Duitse stal wezen kijken en in Praag naar een springwedstrijd!
Oh zo vervelend als mensen afspraken niet nakomen..
IMAY1990
Geplaatst: 02-12-22 11:46
Ja. En mijn tijd was betaald dus ik had het met alle liefde voor die 3 personen gedaan of zelfs voor 2 als de derde diens internet verbinding niet op orde zou krijgen maar met maar 1 persoon is het het gewoon echt niet meer waard. En dan is het gewoon banketstaaf voor iedereen die zijn werkdag er op aangepast heeft, het begon namelijk om 18:30 dus je past aan hoe laat je eet, als je op kantoor was pas je aan hoe laat je naar huis gaat etc. Het was gelukkig een digitale meeting en niet live want anders was ik er voor naar Utrecht gereisd etc. Dan had ik hem ook voor 1 of 2 personen wel laten doorgaan omdat we er dan toch al waren denk ik overigens.
Roosch
Geplaatst: 31-08-23 17:27
Hier zou her gezwets voor de nieuwe editie mogen toch?