Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 01:27

Ik heb ook een bad en ben echt fan. Het is een van de beste dingen uit mijn huis! Dus bruisballen en dat soort dingen zijn zeker welkom.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 01:50

De zomer is mijn favoriete seizoen.
Lekker buiten eten en leven.

Als het herfst is en het is droog maar het waait wel lekker dan mis ik het paardrijden weleens.

Dan loop ik buiten en denk dan ideaal weer om te rijden.
De paarden zijn dan lekker wakker niet te warm en niet te koud heerlijk om te rijden.

De lente is prachtig als alles weer in bloei komt.

De "winter" is mij te koud.

Wij hebben een badbucket.
Deze bevalt nog steeds goed

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 07:01

Een bad heb ik niet, dus bruis ballen maak je me niet blij mee. Ben ook niet zo van de gezicht maskers :')

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 07:15

Ohh ik lig echt zo vaak in bad, dus alles daarvoor is welkom! Het zou trouwens kunnen dat ik in herhaling val, ik weet niet meer wat ik al wel en niet getypt heb, haha. Alles voor de kat en/of paard is ook welkom, geen allergieën etc.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 07:42

Hier geen bad, dus daar heb ik niet zo veel aan.

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 09:18

Hier helaas ook geen bad. Maskertjes e.d. zijn aan mij ook niet besteed, de huid op m'n gezicht is daar veel te gevoelig voor.

Favoriete seizoen is voor mij de lente of de zomer, vooral de lange dagen en lekkere temperaturen buiten vind ik heerlijk. De winter heeft ook wel wat, 's avonds alles gezellig maken met gordijnen dicht en kaarsjes aan vind ik altijd wel gezellig, maar het weer ben ik altijd snel weer zat :brr:

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 09:28

Wij hebben ook een bad, heerlijk!
Moet zeggen dat ik er vooral de koudere dagen gebruik van maal. Met de warmte stap ik makkelijker onder de douche. Maar heerlijk om producten hiervoor te krijgen hoor <3

Ik ben absoluut een voorjaar en zomer persoon, met minimaal 20 graden, beste nog 25 graden, maar 30 graden geniet ik net zo hard van.

Zoals nu vind ik het ijskoud. Ik kan hier echt beetje chagrijnig van worden. 1 mooie maand gehad wat ze zomer noemen en voor de rest lijkt het altijd herfst te zijn in Nederland |(

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 09:29

De zomer mag hier 12 maanden per jaar duren, met wel de mogelijkheid om elders naar de sneeuw te gaan. Ik vind regen en winter niets. Ook te veel stookkosten. Dit jaar hebben we voor mij gevoel geen zomer gehad en het is feitelijk nog waar ook. Er was geen voorjaar en normaal heeft september ook nog zomerse dagen. Het was in 2016 op 30 september nog 30 graden. Dat mag van mij gewoon hoor.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 09:31

Ik vind beide eigenlijk fijn. In de zomer kan ik genieten, maar in de herfst en winter kruip ik ook heel graag in m'n cocoon om te chillen. :')

Deken. Poes. Boek. Nephaard aan. Gezellig. <3

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 09:41

Ik lig denk ik 1x per jaar in bad, ik heb dus wel een bad maar er zit zelden iemand in :+
We hebben een fantastische regendouche, liefde voor dat ding.

Badproducten hoeft niet perse, enige wat ik dan gebruik is amandel badolie want dat vindt mijn huid nog wel ok. Onder de douche is mn huid makkelijker want dan spoel je het toch gelijk er weer af.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 10:11

Hier ook geen bad, wel gehad maar wij missen hem niet. Een fijne doucheschuim vind ik altijd wel heerlijk.

Een favoriete seizoen heb ik eingelijk niet. Elk seizoen heeft zijn voor en nadelen. Zolang het niet weken achter elkaar regent ben ik snel tevreden :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 10:27

Ik heb geen bad helaas :D

Mijn favoriete seizoen... Herfst - Winter - Lente - Zomer :D
Herfst is favoriet, lekker stormachtig weer om binnen te zitten met een kop warme choco onder een dekentje, maar tegelijkertijd ook mooie dagen met gekleurde bomen en bladeren <3
Winter vind ik heerlijk, ik houd van sneeuw en skiën en kerst is ook mijn favoriete periode in het jaar.
Lente is mooi want dan komt alles weer een beetje tot leven.
Zomer is mij vaak te warm en ondanks dat mooi weer fijn is, ben ik vaak blij als de warme dagen voorbij zijn en we weer truien aan kunnen :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 10:37

Seizoenen als in hoe seizoenen theoretisch bedoeld zijn, ja! Elke heeft z'n charme! Als er maar wel ZON is! Seizoenen zoals ze in Nederland zijn, nope. Die eeuwige herfst van vorig/afgelopen jaar ben ik echt niet vergeten en dat heeft mij echt op in een 'winterdip (uh herfstdip) gestuurd waar ik enorm mee heb geworsteld vorig jaar.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 10:39

Ik vind alle seizoenen prima, afgezien van de herfst. Ik heb echt een hekel aan regen en wind. Verder is alles prima. Lievelingsseizoenen zijn de lente en de winter (als het tenminste droog is en vriest). Kou gaat me beter af dan 25+ tenzij ik vakantie heb en in het water kan liggen

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 10:46

Elk seizoen heeft wel iets maar ik hou echt van de herfst, het uitwaaien de kleuren, de regen neem ik voor lief :D

Maar ook de wintertijd met de kerst etc vind ik heerlijk binnen dan dus buiten vind ik minder :=

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 11:05

Ik heb ooit een jaar in een semi woestijn gewoond, dan ga je zowaar de regen leren waarderen.
Alles wat daar groen was, waren boomgaarden die ze konden irrigeren doordat er een rivier door het gebied heen stroomde. Verder was alles dor en droog. Dus ach die regen hier is soms wat overdreven maar zorgt er wel voor dat alles hier prachtig groen is.

Favo seizoen heb ik niet perse. Boven de 30 graden functioneer ik niet meer, maar ik vind zwemmen dan wel weer heerlijk en dat is dan juist wel weer fijn. Lekker in de winter naar de sneeuw vind ik ook heerlijk en met een dekentje op de bank met een kop thee is ook fijn in de herfst. Ach zo heeft alles wel weer wat.

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 11:10

Hier ook echt fan van de seizoenen! Allemaal hebben ze wel wat, nu de dagen korter worden, wind en regen de kaarsjes weer aan binnen, de houtkachel, weer een stamppot eten en dat soort dingen is fijn. Maar met de paarden aan huis is de herfst altijd weer dat moment dat het echt gewoon meer werk is, meer rommel, nattigheid in het schemer of donker tobben... En dan komt de winter, kou kan je je op kleden zeggen we altijd, maar dan wel echt winter, forst, zonnetje lekker naar buiten, al hebben we dat helaas veel te weinig in NL, en dan worden de dagen langer, wordt ik weer heel blij van de eerste bloemetjes in de tuin, dat eerste koppie koffie buiten in een hoekje uit de wind en in de zon, paardjes weer naar de wei........ Zomer is misschien wel mijn mist favoriet, is tegenwoordig steeds vaker best warm (en bij mij is het dan al snel te warm) en droog... Maar nogmaals zou de seizoenen echt niet willen ruilen voor altijd lente... Oh en een bad, ja hebben we, maar ook ik zit er eigenlijk nooit in, loop 2x per dag snel onder de douche door. 's morgens nadat ik de paarden heb gedaan voor het werk en 's avonds voor ik naar bed ga.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-24 11:53

Wij hebben ook een bad maar hier zit ik echt te weinig in. Is ook een heerlijk bubbelbad dus eigenlijk moet ik dat gewoon vaker doen..

Ik denk dat ik niet echt een favoriet seizoen heb. Alles heeft zijn voor en nadelen. Bij de winter vind ik alleen de kerst heel erg leuk. Sneeuw alleen als ik nergens naar toe hoef. Herfst vind ik de kleuren mooi, lente dat alles weer begint te groeien en de veulens komen! Zomer dat het meestal lekker weer is maar te warm vind ik ook weer niks. En de vliegen bij de paarden. %) Maar alle nadelen die ik aan de seizoenen heb komt meer omdat ik de paarden aan huis heb. Dat gaat door weer en wind. En ook door met de kou. :') Vroeg donker vind ik ook niet tof. Ik doe meestal de stallen en paddock/weide in de avond mesten en dat laatste gaat weer wat moeilijker worden nu.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 11:57

Ja dat heb ik idd ook door de paarden en door m'n werk als postbode. Als ik straks ander werk heb en ooit paardloos ben dan vind ik regen en wind ook prima. Het is toch anders als je weer staat uit te mesten in het zeikweer

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 12:05

Mijn favoriete weer is 25 graden en zon. Dan ben ik blij <3 Sneeuw is ook leuk..
Bij hitte, kou en regen zit ik het liefst onder de airco of deken op de bank :Y)

Laura_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 12:40

Zo, weer even reageren op alle onderwerpen die voorbij komen!

Borrelplanken heb ik genoeg, ik maak ze ook zelf, maar lekkers voor erop zeg ik geen nee tegen. Een lekkere droge worst, kaas, nootjes of zoutje zijn altijd goed. Minder fan van olijven.

Een favoriet vakantieland heb ik niet. Ik vind het juist leuk om de wereld te ontdekken en elke keer ergens anders op vakantie te gaan. Wij duiken ook heel graag, dus gaan ook graag naar mooie duikbestemmingen om de onderwaterwereld te ontdekken!

Wij hebben geen bad. Soms vind ik het wel fijn om in bad te gaan, maar ik ben geen groot fan. Producten voor in bad gaan hier dus vrijwel niet op.

Hier groot fan van de zomer! Maar ik vind de andere seizoenen ook wel wat hebben. Ik ben dus niet depressief in de winter, maar na december mag het weer snel lente worden.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 12:46

Ik ben vooral een zonliefhebber, zo’n wintersportzonnetje op een koude dag of met mooi weer door de herfstbladeren lopen vind ik heerlijk. Het liefst heb ik wel zomer en pak ik zonder erover na te moeten denken gewoon een korte broek ‘s morgens.
Al kan ik ook echt genieten van de knusheid van de winter. Met dekentje op de bank, open haard aan, wat lekkers erbij. Of dus in bad, doe ik in de zomer amper maar in de winter wel eens per week.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 14:46

Ik heb vooral een hekel aan januari en februari. Vaak treurig weer en alles buiten begint er steeds grauwer uit te zien. Weinig daglicht, ik verlang dan echt weer naar voorjaar en zomer.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 16:29

Ik heb ook een bad, heerlijk! Dus bruisballen enz zijn altijd welkom O:)

Qua seizoen heb ik ook niet echt een voorkeur, heb alleen echt een hekel aan regen.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 17:02

Ik heb geen bad thuis, maar hou wel van de rust die het geeft om in een warm bad boekje te lezen. Gelukkig heeft mijn vriend wel een bad thuis :-)