Maar dat stond al in de omschrijving dat het een hartje of sterretje was.
Oh zo ver niet eens gekeken.
fohadie
Geplaatst: 17-12-24 15:21
Ik twijfelde of ik de salami wilde, maar het leek me vrij eentonig. Blij dat ik hem niet genomen heb zo te lezen.
De Notenshop is bijna elk jaar vergelijkbaar. Niet precies hetzelfde. Het eerste jaar dat ik hem kocht waren de porties nog groter op sommige dagen! Maar toen was het echt alleen pinda,s en noten. Het jaar erop zat er meer variatie in: diverse chocola, noten, pinda,s nougat, fudge ect. ( Dit is al geweest, dus kan ik verklappen.)
En dit jaar dan voor het eerst suikerpinda,s. Daar wachtte ik al een paar jaar op.
De prijs kwaliteitverhouding vind ik echt meer dan goed. (En nee, ik werk niet voor dit bedrijf.)
Ik heb dit jaar voor het eerst de Notenshop kalender. En ik ben er echt heel blij mee. Veel variatie en ook nootjes die ik zelf niet zou kopen maar wel lekker zijn. Ik denk dat ik m volgend jaar weer koop
Ik heb zitten twijfelen over de notenshop voor mezelf maar ben heel blij dat ik het niet gedaan heb. Ik heb een melkallergie en ik zie veel dingen die ik niet kan eten. Ik zie weinig noot, zeg maar
Zit genoeg noot in hoor! Maar idd ook genoeg chocola voor deze liefhebber
Exitium
Geplaatst: 18-12-24 18:23
Spoiler:
Zertab
Geplaatst: 18-12-24 18:26
Spoiler:
cursebreaker
Geplaatst: 19-12-24 15:18
Ik weet ondertussen niet meer hoeveel dagen ik precies achter lig, maar te veel… Ben ziek geweest, dus kalenders openmaken had even geen prioriteit jammer genoeg. Heb wel de postcrossing nog gedaan tussendoor elke dag en de rest van de kalenders heb ik vandaag even ingehaald.
Vanuit de postcrossing kalender kreeg ik sinds de laatste update dit nog:
Ik heb de laatste 4 dagen (inc vandaag) van Waterdrop nog op foto:
Spoiler:
Laatste 4 dagen (inc vandaag) van de Pickwick 2024 kalender:
Spoiler:
En van de Wasgij? legpuzzel kalender moet ik nog 5 dagen inhalen Daar ga ik me nu even voor zitten
—
In de gepersonaliseerde kalender voor m’n zoon deed ik in de dagen welke ik nog niet gedeeld heb (voor wie het leuk vind om inhoud te weten):
Dag 12: Apple kaart 10e Dag 13: Lush bath bomb in de vorm van gingerbread mannetje Dag 14: Brickhead lego van Sonic the hedgehog Dag 15: ajax handdoek Dag 16: Nike sokken Dag 17: Mbappé figurine (voetballer) Dag 18: kaartspel SPLIT Dag 19: Ajax kerst Tshirt
En de Notenshop vinden we echt elke dag een feestje. Blijf voor het geld wat het kost echt heel erg blij zijn met hoeveel ze er qua inhoud in doen, echt heel erg netjes
Grainey
Geplaatst: 19-12-24 18:27
Vandaag vond ik de notenshop echt heerlijk ik kende het niet en keek er eerst wel even raar naar maar echt heel lekker!
Zertab
Geplaatst: 19-12-24 21:45
Grainey schreef:
Vandaag vond ik de notenshop echt heerlijk ik kende het niet en keek er eerst wel even raar naar maar echt heel lekker!
Ik vond het niet zo lekker haha
Alja
Geplaatst: 19-12-24 21:57
Grainey schreef:
Ik heb ze niet geproefd en een ander blij mee gemaakt
fohadie
Geplaatst: 19-12-24 22:19
Ik ben ze nu aan het opeten. Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Beetje rare nasmaak.
Grainey
Geplaatst: 19-12-24 23:38
Haha, grappig dat jullie er zo anders over denken, smaken verschillen natuurlijk maar apart dat ik dan de enige ben die ze wel lekker vindt... Meestal ben ik juist degene die niks lust
Toch maar even in de spoiler voor de zekerheid
Spoiler: De gepofte erwten van eerder vond ik echt verschrikkelijk. Ik weet niet wie dat bedacht had maar die hoef ik nooit weer
De erwtjes vond ik wel heel lekker, de edamame-boontjes vind ik eigenlijk niks aan...
Zertab
Geplaatst: 20-12-24 08:58
Nog van gister (zonder de notenshop) en vandaag!
Spoiler:
Exitium
Geplaatst: 20-12-24 14:31
Spoiler:
Zertab
Geplaatst: 21-12-24 10:18
Dag 21 alweer!
Spoiler:
Met die van Rituals (armbandje) kan ik niets. Altijd zo jammer dat er zoiets in zit. Naast dat ik hem kinderachtig vind, is het ook met een knoop. Op mijn werk mag ik geen sieraden dragen dus voor mij is een knoopje niet handig.
Exitium
Geplaatst: 21-12-24 15:45
Spoiler:
Momo94
Geplaatst: 22-12-24 14:02
Ehhh.. ik loop zelf inmiddels zo achter. Dat ik de 24ste wel een eind update geef, want ik weet niet meer waar ik ben gebleven.
Het enige wat ik kan melden is vandaag bij happy soaps een leeg vakje... dus maar een mailtje gestuurd.
ohh wat zonde Momo. Benieuwd wat ze zeggen. Het kan niet zijn gaan schuiven? dat het los ergens tussen zit bv.
—
Ik lig ook alweer achter en heb van oa de pickwick en waterdrop geen foto’s meer gemaakt. Van de wasgij? heb ik wel die van gister en vandaag nog op foto, die zal ik hieronder in spoiler zetten nog even. En van de gepersonaliseerde postcrossing advent kreeg ik dit nog na de laatste update:
De Notenshop was vandaag ook Echt een feestje. Zooo leuk!! En dit was de Wasgij? legpuzzel van gisteren en vandaag:
Spoiler:
Mijn zoon had in de kalender welke ik zelf heb samengesteld nog:
Sticky balletjes Vini Jr poppetje (voetbal) Real Madrid sleutelhanger