Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kanjerroos

Re: Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 14:37

Gaat opschieten nu, nog maar een paar dagen en dan mogen we gaan verzenden :)

Toch nog wat laatste dingen besteld waar ik nog op wacht, paar dingen inpakken en de hints toevoegen en dan ben ik er klaar voor! Hoe gaat het bij jullie?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 14:51

Vooral een beetje zenuwen, zal ik de juiste dingen hebben gekozen en zal mijn lootje het leuk vinden :o

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 14:54

Ik vind het ook ieder jaar weer spannend of het in de smaak gaat vallen!
Ben me er ook nog totaal niet van bewust dat ergens door jullie voor Fitz ook een pakket wordt gemaakt, dacht ik daarnet ineens aan. Dat is zo leuk <3

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 14:58

Hahah Leo, leuk is dat hè, dat je zo op gaat in het maken van het pakket voor een ander en je daar zo in verdiept dat je vergeet dat iemand dat ook voor jou doet.
Zeker spannend, altijd blij als het pakket goed en wel is ontvangen maar ik heb er vertrouwen in dat het wel past!

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 16:02

Ik ben heel benieuwd! Ik hoop ook dat mijn lootje en haar hond(en) het ook leuk vinden!

Hoop wel dat mijn lootje dit jaar wel wat van het pakket laat zien.. Helaas, vorig jaar voor het eerst mee gedaan, maar nooit wat gezien.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 17:54

Oh dat is heel zuur Momo94!

Andere vraag trouwens: wat is jullie plan? Uitpakken zodra het aankomt of braaf wachten tot kerst of..?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 18:24

Ik wacht tot de 23e , dan is Joep hier en das wel zo leuk als hij ook mag meehelpen cadeautjes uitpakken of op zijn minst mag snuffelen en aanwijzen etc. :)
Tenzij er nog een oppasdag wordt ingepland de dagen ervoor, geloof dat de pakketten de 20e op zijn vroegst geopend mochten worden?
Moet de regels en richtlijnen nog even goed nalezen iig, had dat al wel eerder gedaan maar ff opfrissen zegmaar. :P

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 18:28

KimD schreef:
Ontvangen & openen:
- Als je het pakket ontvangt, plaats je even een berichtje in het topic.
- Pakketten worden geopend vanaf 20 december zodat het raden iets lastiger blijft! 8-)

Even uit de openingspost geknipt en puur wb het ontvangen en data van openen. :)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 18:31

Ik open hem in overleg met bestuur wat eerder ivm vakantie… maar plaats mijn verslag pas de 20ste.

Dingetjes om mee te nemen op vakantie zijn altijd welkom dus! Heerlijke strand vakantie met de 4 honden in zuid Frankrijk!

Cursussen… telt na iedere show een geheel online verslag ontvangen van de fokker als training? Dan train ik ongeveer ieder weekend met gintora en een keer per maand met rinoka _O-

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 19:16

Ik ga ook niet wachten tot kerst denk ik. Wij krijgen de 23ste de sleutels van ons eerste huis :')
Dan vind ik het leuker om de 20ste open te maken en wat meer tijd te hebben dan snel tussen het klussen door.

Hier ook al alles binnen en ingepakt. Alleen de hints nog.

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 19:41

Nala schreef:
Oh dat is heel zuur Momo94!

Andere vraag trouwens: wat is jullie plan? Uitpakken zodra het aankomt of braaf wachten tot kerst of..?

Ik pak de 21/22e uit.
23e gaan we op vakantie. En het pakket gaat niet mee. Haha
De 22e heb ik een onderlinge wedstrijd, dus als ik de 21e meer tijd heb doe ik het dan rustig. Wil namelijk foto’s maken ect.

Ben best benieuwd, wat mijn lootje van het pakket vindt en wat Saar en Senna krijgen.

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 19:46

Morgen vertrekken we om 6.00 met een deel van Senna’s broers en zussen naar Bergem en daar gaan ze op de foto voor HD, ED en rug. Vindt het stiekem best spannend.

Als ze helemaal oke is, gaan we met behendigheid verder de hoogte in. We zitten nu op 40cm en ze moet tzt 50cm.

We trainen 3 keer, op maandag skills en dan kan buiten, maar ook overdekt. Op donderdag gezellig met mijn man en Saar bij mijn zus en op vrijdag palentraining en dan kan ook overdekt. Dus gelukkig blijft er wel wat trainingen doorgaan, zelfs als het mega rotweer is.

Kado’s liggen klaar, pakpapier is gehaald. Dus vrijdag inpakken en dan nog wat hints maken en dan versturen volgende week.

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 20:21

Momo94 schreef:
Ik ben heel benieuwd! Ik hoop ook dat mijn lootje en haar hond(en) het ook leuk vinden!

Hoop wel dat mijn lootje dit jaar wel wat van het pakket laat zien.. Helaas, vorig jaar voor het eerst mee gedaan, maar nooit wat gezien.

Ja dat is wel heel erg jammer van al je werk!
Kim heeft dat volgens mij wel meegenomen want staat in op dat uitsluiting van volgende editie volgt als er geen verslag komt. Daarmee is iedereen dus akkoord gegaan wanneer je je aanmeldt, dus hoop dat het dit jaar gewoon allemaal verslagjes worden! Helemaal terecht!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 20:37

Jaaa, was ook zo bezig met het pakket maken dat ik bijna vergat dat Struikeltje ook een pakket krijgt *\%/* Super leuk!

Ik ga even kijken hoe ik het beste foto’s kan maken, tot nu toe als ze een ingepakt cadeautje krijgt pakt ze het aan en sleept het naar haar mandje, zo schattig. Dus mandje maar dichtbij en kijken of ze zelf ook iets open wil maken :))
Ze is altijd super blij met alles en het wordt allemaal verzameld in haar mand :')

Heel leuk ook dat we het pakket bijna mogen versturen, maar ook wel spannend, heb erg mijn best gedaan en dan hoop je zo dat het is wat je lootje had gehoopt <:)

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 08:13

Hier alleen nog een doos vinden en de hints maken (moeilijk) en dan volop duimen daltonschool lootje blij is met het pakket {:)

Uitpakken zal hier denk ik de 20 of 21 gebeuren.
Als de kindjes ook mee willen helpen. [&]

Kleine edit: sorry santa dat ik nog niets heb laten weten over je brievenbuspakketje (aannemende dat hij van hier is) hij staat wel al dagen in de app, maar is nog niet bezorgd.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 10:08

De doos die ik had is nu te klein nu ik dingen heb ingepakt :')

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 10:09

Hier staat alles ingepakt klaar *\o/*

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 11:37

Ik kan geen doos vinden maar dit weekend komt een vriendin logeren die er een paar mee neemt. Ik.moet nog 1 cadeau "in elkaar zetten" en de hints bedenken.(Dit is de eerste :'))

Ik was ook zo bezig met m'n eigen pakket maken dat ik ook net pas bedacht na het lezen van de opmerking van draaakje dat er ook eentje terug komt

Ik wacht denk ik tot kerstavond. Ik heb/had niet echt plannen voor kerst behalve een harry potter marathon. maar m'n pa heeft gister toevallig gevraagd of ik mee wil naar van der valk op 1e kerstdag. Samen met hem en z'n vriendin en stiefzus en jong zoontje. Haar vriend moet werken dus ze is ook alleen. Het zal druk zijn maar ik.kan daar zelfstandig heen en dus ook naar huis als ik 't niet trek. Hoax gaat ofc mee.

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 14:22

Hier heel blij. Sportkeuring gehad voor Senna (Hd,ed en rug) en ze is helemaal goed. Dus kunnen we verder met trainen!

Nu met een groggy hond op de bank. 5 uur opstaan was wel vroeg….. maar goed kerstfilm aan, theetje en aus op schoot. Heerlijk.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 14:53

Wat een goed nieuws! Altijd spannend dat soort momenten

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 15:07

Goed nieuws zeg! *\o/*

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 15:41

Wat fijn dat goeie nieuws!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 16:24

Wat fijn!

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 16:34

Wat een super nieuws! Heel fijn! Nu nog beter weer om te trainen.

Ik hoop wel dat mijn laatste cadeautjes nog op tijd binnen komen...post heeft het erg druk blijkbaar. :=

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 16:44

:oo :oo Dit is wel een erg late bijleespost, iets met druk op werk, voor werk naar Tilburg etc.etc. Sorry daarvoor. Heb het maar even bij de vragen gehouden.

Waar word jouw hond echt gelukkig van? Of wat zijn dingen die jullie samen doen waar jullie echt van genieten? S'ochtends even in bed mogen, liefst om 1 van ons 'wakker' te maken (lees bovenop je springen en een natte neus in je gezicht duwen) Snuffelrondjes zijn ook altijd leuk. Lekker langs de dijk lopen als er niemand is. En gewoon lekker lui op de bank hangen is ook altijd goed.

Waar slaapt je hond? Overdag en 's nachts dezelfde plek?
Overdag ergens in de woonkamer, meestal op de bank, soms in zn mand. S avonds kan hij kiezen, staat beneden in de gang een mand, daar begint hij vaak. Boven ligt een kussen, daar gaat hij snachts vaak naartoe.

doen jullie buiten de secret santa nog iets voor de honden met kerst/sinterklaas?
Floyd is jarig op 1e kerstdag dus dan krijgt hij nog wel een cadeautje, en ik heb een adventskalender voor hem

Hier is alles bijna klaar, hints had ik al een tijdje klaar dus kan alles in gaan pakken *\o/*