Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 21:02

Hier ook een Neo, kater van 16 jaar en al vanaf kitten bij ons. Helaas het laatste jaar aan de kwakkel…
Afbeelding

Nala, mijn stalkat, gekomen via een zwerfkattenproject maar zo gezellig geworden!
Afbeelding

Saphira, alweer 17 jaar geleden bij mij geboren.
Afbeelding

En Sinne, 11 jaar en een merrie met een mening :+
Afbeelding

Keizerinnnn

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 21:52

Leuk al die foto's van jullie beestenbende <3

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 06:49

Streekproducten zijn altijd leuk(e hints), naast worst eet ik alleen oude kaas. Alcohol drink ik thuis eigenlijk nooit.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 07:29

Streekproducten zijn leuk. Ik ben ook groot kaasliefhebber, behalve sterke schimmelkaas. Het zijn alleen vaak wel dure producten dus of dat past binnen Secret Santa? Daarom leek mij eten wat minder passend heb liever wat meer in het pakket zitten dan 1 blok kaas. Ik drink overigens als aanvulling vooral water en nooit alcohol.

Na het zien van alle mooie dierenfoto's ga ik toch steeds meer een eigen beestenboel missen.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 09:27

Zal van de week weer reageren. Ben nu op vakantie. :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 11:02

Ik vind streek producten ook leuk! Ik houd ook van kaas, alleen niet die hele sterke. Wel van brie. Worst is niet aan mij besteedt

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 14:33

Streekproducten vind ik ook altijd leuk, kan ook wel een heel duidelijke hint zijn, maar je kunt ze altijd nog zo verpakken dat je die pas mag open maken als extra hint oid.
Of je koopt wat in een andere streek om lekker verwarring te zaaien :+

Kaas en worst allebei heerlijk!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 19:47

Momo, fijne vakantie.

Ik heb de warme sokken alweer lekker aan. Kleedje ligt ook al over mijn benen, wat een groot verschil in temperatuur ineens... :brr:
Ik ben wat betreft het weer/de temperatuur toch echt een zomermens, al vind ik het knusse (kleedje, theetje, kaarsjes aan) van de herfst en winter ook erg gezellig.

Welk seizoen is jullie favoriet?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 20:19

Ik ben een seizoens mens eigenlijk. Ik vind elk seizoen wel iets hebben. Alleen helaas is het de laatste jaren geen echte winter en lente meer... Meer heeel lang herfst en dan zomer.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 20:27

Nog een voorzichtige tip voor mn santa. Ik spaar voor een inbouw bubbelbad dus spul voor daarin zou lekker zijn, als dat in zo een bubbelbad mag. :j zou kunnen dat ik het ding spontaan in laat bouwen binnen een paar weken of dat het nog wel even kan duren, maar ik wil het wel erg graag. :))

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 20:44

Ooh ik ga heel graag in bad. Heb een koude allergie. Ondertussen mega fijne medicatie dus het is niet meer dodelijk… maar mijn hele huid doet wel pijn in de winter. In bad gaan is dan de snelste oplossing.

In het verlengde daarvan dus ook warme sokken ( maat 36 ) mutsen etc etc. Sjaals alleen die ronde dingen. Ik kan een sjaal niet normaal om doen met puppy’s.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 20:45

Een kou allergie?

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 21:00

Oh bubbelbad is wel lekker hoor!
Hier helaas no bubbels, ik lig ook nooit in bad.
Bad spullen, of zeep of wat voor verzorging producten dan ook liever niet.
Ik heb toch mijn eigen merken en andere blijven dan staan, zonde als er toch niks mee gedaan word.

Ik had van mijn santa van die voeten maskers gekregen, die zijn wel echt een top!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 21:01

Ha die heb ik toevallig van de week binnen gekregen. Eens kijken of het wat gaat doen. :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 21:03

Ik heb geen bad helaas..... en ook al 2x de pech gehad een hotel met bad te boeken en dat t bad er niet is -O- Ik blijf bruisballen van hot naar her zeulen....

Toch vind ik een bruisbal wel lekker. Voor die ene unieke keer dat ik wel in bad kan *\o/*

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 21:05

Wij hebben wel een bad, maar ik zit er te weinig in... :o Ik gebruik wel badgel onder de douche... Badedas, of die van Kruidvat... als het maar naar kastanje ruikt :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 21:07

Geen bad hier helaas, mis ik wel eens maarja niks aan te doen :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 21:09

Ik zit er dusdanig vaak en graag in dat ik in een bui van zieligheid van de week besloten heb zo een fancy ding te willen. M'n oom heeft er een en ik heb daar ooit een aantal weken in huis gezeten en ik was fan.

Ben vanmiddag wezen windowshoppen. Al is windowshoppen wel beter voor de portemonnee dan het echte shoppen. :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 21:24

Matheno schreef:
Een kou allergie?

Een allergie voor koude ( koude urticaria, soms ook inclusief anafalactische shock ). In mijn geval voor alles onder de 14 graden. Zonder medicatie heb ik het dan even over. Ik spuit om de week medicatie voor al mijn allergieën en dat werkt heel goed.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 21:40

StonedRomy schreef:
Matheno schreef:
Een kou allergie?

Een allergie voor koude ( koude urticaria, soms ook inclusief anafalactische shock ). In mijn geval voor alles onder de 14 graden. Zonder medicatie heb ik het dan even over. Ik spuit om de week medicatie voor al mijn allergieën en dat werkt heel goed.

Heftig zeg... Wist niet dat het bestond!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 21:47

Wat heftig zeg! Ik kende het alleen bij mijn vriend die heeft ook een koude allergie, met zwemmen in de zee of zwembad ontstaan er dan ook over zijn hele lichaam dikke bultjes (alsof hij allemaal dazensteken heeft) doet niet zeer en jeukt niet. Duiken kan hij ook met pak aan. Hij mag alleen niet in ijskoud water vallen. Dus wel milder gelukkig. Grappige is weer dat ik zonnenallergie heb :')

Verder ben ik ook echt een koukleum. Loop alweer op mijn sloffen. Kan dan wel enorm genieten van de dagen voor de kachel bij mijn ouders en het skiën, maar over algemeen doe mij maar zon. {:}

Badderen is heerlijk, maar helaas in mijn eigen woning geen bad :n we hebben wel een opblaasbubbelbad voor in de tuin.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 21:53

Oe heerlijk een bad
Wij hebben een groot bad waar ik wekelijks eeen paar uur in zit.
Heerlijk om mn altijd pijnlijke gewrichten te ontspannen.
Ik ben dan ook gek op bad bommen, bubbels, olietjes etc :j

Wat heftig zeg. Stonedromy
Ik wist niet sat het zo heftig kon zijn. Onze zoon had altijd een lichtelijke allergische reactie op vrieskou. Zijn wangen zwelde helemaal op bultjes etc dat was al heel sneu. Maar hij lijkt er overheen gegroeit ( klopt af) jou reactie erop zijn wel heel heftig en dan in ons klimaat helemaal lastig

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 21:54

Ik heb een bad maar ga er nooit in. Duurt veel te lang allemaal :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 22:00

Ik ga af en toe bij m'n ouders in bad. Dus badspullen zijn altijd leuk. Ik lig er ook gerust 3 uur in als ik de tijd heb. Boekje erbij, 3x warm water bijvullen

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 22:24

Kou allergie kende ik ook niet, heftig als dat al bij 14 graden begint.

Ik heb het geluk een jaccuzzi/bubbelbad te hebben. Ik lig eigenlijk altijd in bad en gebruik de douche misschien 2 keer per jaar. :=
Hoewel ik de streams/bubbels bijna niet aan zet, alleen als de spieren echt vermoeid zijn. Water koelt er ook snel van af.
Badspullen zijn dus welkom, liever geen olie want dat is een drama met schoonmaken.