Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Weekvraag:
Waarom hebben jullie voor de hond(en) of het ras/type (of rassen /types) gekozen wat je nu hebt en zou je ditzelfde ras/type hierna weer kiezen?
kanjerroos schreef:Het is weer maandag dus tijd voor een vraag
Citaat:doen jullie buiten de secret santa nog iets voor de honden met kerst/sinterklaas?
Taifoen schreef:Misschien volgende weekvraag welke cursussen je met je hond hebt gedaan en of je graag nog wat wilt doen hiermee
Taifoen schreef:Misschien volgende weekvraag welke cursussen je met je hond hebt gedaan en of je graag nog wat wilt doen hiermee
lor1_1984 schreef:Dat mis ik dus niet aan het hebben van katten.![]()
Ik ben vd week begnnen met inpakken en had de hele tijd een Mahdutje heel hard kwispelend erbij zitten, kijkend of hij geen 'dooties' kon jatten en uitpakken.![]()
Crista schreef:Ik ga morgen de hints uitprinten/afmaken en dan de laatste kados inpakken...
Heb nog nooit eerder meegedaan, gewoon verzenden en als verzender zelfde adres opgeven als de ontvanger? Kan/mag dat?
En moet ik het dan nog ergens doorgeven dat ie verstuurd is zodat m'n lootje weet dat er een pakketje aan komt?
kanjerroos schreef:Het is weer maandag dus tijd voor een vraag
Citaat:doen jullie buiten de secret santa nog iets voor de honden met kerst/sinterklaas?
KimD schreef:Crista schreef:Ik ga morgen de hints uitprinten/afmaken en dan de laatste kados inpakken...
Heb nog nooit eerder meegedaan, gewoon verzenden en als verzender zelfde adres opgeven als de ontvanger? Kan/mag dat?
En moet ik het dan nog ergens doorgeven dat ie verstuurd is zodat m'n lootje weet dat er een pakketje aan komt?
Ja, dat kan!
Vorig jaar ging een pakket 'verloren', en met een grote omweg 'retour afzender'. Maar de afzender, de SS, was zo slim geweest het adres gelijk aan elkaar te houden. Dus het pakket ging alsnog naar het lootje.![]()
Je kan het altijd anoniem via lootjestrekken aan je lootje melden.
lor1_1984 schreef:Uhm, als je je pakket bij een PostNL punt verzend (met daar verzendlabel kopen) krijg je geen retouradres toch?
En het lijkt mij dat als ik thuis via de app een verzendlabel aanmaak deze mijn adres als afzender registreert.
Dus hoe werkt dat precies met verzend- en retouradres gelijk maken?
Let wel, ik ben een noob op dit gebied en mijn hersenen werken niet altijd even goed mee.