Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lavitabella

Re: Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 22:12

Oh wat is dat tof Neonlight! Zo fijn dat jullie elkaar zo kunnen helpen en ook dat hij op die leeftijd nog heerlijk bezig kan zijn met de paarden door de hulp van jullie. <3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 22:12

Zal ik even iets leuks erin knallen?

IK HEB WEEKEND!!! *\%/* :):) *\%/* :):) *\%/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 22:13

Het is je gegund!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 22:17

Heerlijk weekend! Lekker genieten. :D
Ga je nog iets leuks doen?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 22:21

En nu heb ik zin om dit weekend iets nieuws te proberen qua eten, al diverse kookboeken doorgebladerd maar niets gevonden waar ik zin in heb.... tot zover mijn creativiteit. _O-

Verder niet echt plannen, morgen is het boodschappen doen, wassen en met de hond naar de cursus. Mijn standaard vrijdag. En het weekend moeten we toch eens goed poetsen in huis en ik wil de kerstboom op kantoor al zetten. En wellicht buiten lampjes ophangen. En eigenlijk ook nog veel slapen en luieren. Geloof dat er te weinig tijd in het weekend zit. :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 23:04

Ik heb morgen nog een cursus in Utrecht en moet er vroeg uit. Lig al op bed maar ben vanavond gaan uit eten en ik zit onwijs vol, dus ik plof en kan niet slapen. :+

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 08:52

Neonlight aah jammer dat je koos inspiratieloos bent... Misschien weten wij nog wat voor je?
Heb je bepaalde dingen waar je zin in hebt?
Ik had hier gister een nieuwe bloemkool ovenschotel gemaakt, was heel simpel met krieltjes, rode ui, prei en vega spekjes. Maar was echt eens en nooit weer haha!
Met de hond naar de cursus is wel heel leuk! En kerstboom opzetten ook. :D
Een weekend heeft áltijd te weinig tijd. En de tijd gaat ook nog eens sneller voorbij dan een werkdag, heel gek!

Roosch dat plof gevoel ken ik ja! Kan dan ook nooit goed slapen.
Wat voor cursus heb je? Succes in elk geval!

Ik ga straks met mijn kleine man koffie drinken bij mijn opa. Verder zal de dag ook wel staan uit wassen, boodschappen doen, poetsen... Gelukkig vanavond weer paardrijden! Hoogtepunt van de week. <3

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 11:14

Waar hou je van qua eten, Neonlight? Misschien kunnen we inderdaad meedenken :))

Dat plof gevoel is zo erg ja _O-

Alvast veel plezier vanavond, Mriek!

Ik moet vandaag nog een dagje werken. Vanmiddag rijden we naar mijn vader en broertje (wij wonen aan de andere kant van NL) en dan gaan we daar gezellig eten en slapen. Morgen vieren we daar sinterklaas met de familie. We hebben allemaal een behoorlijk scherpe pen, dus dat is echt een complete roast. :') Erg veel zin in!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 11:30

Nou, boodschappen doen was een drama en moest creatief zijn, want de groentes waren voornamelijk t/m zondag goed. Erg fijn als je maar 1 keer per week boodschappen doet. Morgen gaan we eten bestellen. :))
Voor vanavond heb ik krieltjes, erwtjes, visfingers en garnalen met krokant jasje. Zondag is friet met snacks dag. Dan heb ik voor volgende week kant en klaar Chinees (had ik nog liggen en moet de 4de op), nog een kant en klaar maaltijd die in de aanbieding was, gevulde paprika's en een keer wokken met groentes en kip.
Komen de week wel weer door.

En nu snel naar de cursus met de hond. :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 18:39

Wat een gezellige drukte hier!

Met een volle buik eten is een uitdaging ja. Hoe laat sliep je uiteindelijk, Roos?

Prima avondeetlijstje, van alles wat wij nooit eten. :')
<<)
Leuk Esmee nu al Sint vieren. De gedichten klinken veelbelovend.

Hier ook weeeeekend! Morgen gezellig naar Jolien, haar twee kindjes bewonderen en gezellig bijkletsen. <3

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 19:09

Esmee veel plezier! Leuk zulke uitjes.
Lachen ook van die roast gedichten :D

Neonlight klinkt als heerlijke gerechten!

Marleen oh mag jij baby knuffelen, wat heerlijk! ♡

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 20:24

Voor volgende week zijn het lunch maaltijden, we hebben avonddienst en eten dan een warme maaltijd tussen de middag. Moeten dan vooral simpele snelle maaltijden zijn.

Net naar de Sligro geweest, koffie voorraad ingeslagen en kroketten. Meteen leuke tapas schaaltjes gescoord die mooi onder de kerstboom kunnen voor mijn moeder en schoonzus. En vlees gehaald, ik denk dat ik volgende week een grote pan goulash soep maak, lekkere maaltijd soep die goed in de diepvries kan.

En nu kan ik nog net een half uurtje liggen voor het koffietijd is. Als Kiko me erbij laat, ze heeft de bank ingepikt.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 20:53

mriek1990 schreef:
Marleen oh mag jij baby knuffelen, wat heerlijk! ♡

Dat laat ik aan Jolien en haar partner, die ukkies van hand tot hand lijkt mij niet fijn. :=

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 22:25

Welkom mriek1990. *\o/* En ja hier ook het probleem van de hele snelle weekenden haha.

Neonlight, fantastisch zo'n man. Al vind ik zelf stallen mesten echt super leuk, maar ik hoef het niet elke dag te doen dus dan zal het anders zijn haha. _O- En super samenwerking inderdaad met de buurman. <3

Roosch, is het nog goed gekomen met je cursus? :))

Esmee_RS, dat klinkt goed die roast, ik hou daar ook echt heel erg van haha. Veel plezier morgen! :D

marleen_88, veel plezier bij Jolien! <3

Hier ook weekend. Net de stad in geweest en een hint gekocht voor mijn lootje. :)) Morgen staat de action op de planning voor mezelf. Helemaal zin in. Hoe erg is dat. :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 22:36

Bedankt, komt vast en zeker goed. <3

Action is altijd een leuk uitje én je komt met meer thuis dan je lief is. _O-

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 22:41

Action, altijd leuk om te snuffelen. En kom er ook nooit met lege handen uit.

Ik moet nog een paar kerstkado's zien te scoren, een deel is makkelijk, allemaal iets van Rituals. Alleen moet ik nog iets erbij voor mijn vader, en het probleem is dat hij de 20ste ook jarig is. Maar heb nog even om wat te bedenken.

Zo, nu eerst het boodschappen.nl boek van de Sligro bekijken, eens zien of daar nog wat inspiratie aan gerechten in staat.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 22:47

Oh het is hier nog best druk, wat leuk!

Neonlight wat een lieve man heb jij,; stallen mesten, hond wandelen en koken! <3 en je samenwerking met de buurman klinkt fijn, zo elkaar helpen.

En die van mriek mest de kat, ook lief :))
Lekker gereden vanavond?

Ik hoop dat ik binnenkort ook weer kan rijden! 5 oktober was m'n laatste rit, daarna ziek geworden. En durf nu nog niet een rit aan met m'n huidige conditie en m'n pijnlijke knieën. Dus ben druk aan het trainen en opbouwen, en dan hopelijk januari weer ofzo!

Esmee veel plezier met sinterklaas vieren morgen.
En de rest ook fijn weekend :)

Roosch cursus overleefd en nu ook weekend?

Morgen ga ik naar Utrecht bijkletsen met een vriendin. Verder lekker rommelen op stal. En zondagavond naar de bioscoop voor de extended editie van de Lord of the Rings en daar word ik helemaal hyper van, is het al zondag???

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 23:17

Neonlight, oh hier ook dat probleem. Kerstcadeaus voor mijn moeder, maar ze is ook jarig op de 20e, en ik heb haar met lootjes. _O-

Ohhh LOTR. <3 <3 Have fun!!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 09:36

Neonlight leuk naar de Sligro! Ga daar wel eens heen voor school, vind dat altijd een soort uitje haha. Heeft Kiko je er nog bij gelaten? ;)
Rituals altijd goed!

Marleen, ja goed punt. Niet iedereen vind dat fijn. Maar baby kijken is ook al zo leuk, die kleine handjes, voetjes, neusje.... <3

Nevica dank je wel. :D
Action is ook zo heerlijk om doorheen te struinen.

Tancreda heerlijke rit gehad! Ik duim voor je dat jij ook snel weer kan rijden. Wat kan je dat missen hé?
Leuk weekend heb je voor de boeg. Lord of the Rings in de bios wat gaaf! <3

Gister dus een heerlijk ritje gehad op de GVR Tobias. ♡ Ging weer beter dan vorige week.

Afbeelding

Vandaag zouden we naar Apeldoorn, maar die vrienden hebben net afgezegd wegens ziekte. Dus een dagje in huis rommelen.
Morgen met vrienden van mijn vriend naar Wildlands, gelukkig voorspellen ze droog weer! :D
Fijn weekend allemaal! ♡

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 09:44

Aaah doe de groetjes aan Jolien van haar ex-Santa als je wil Marleen! :D

Sorry Neonlight. Ik ben ook niet zo creatief met eten verzinnen. Gisteren wel heerlijk een broodje pulled pork op. Dat was al lang geleden!

Een fijn weekend allemaal! Ik zie dat sommige leuke dingen gaan doen dus veel plezier! *\o/* Ik begin vandaag weer met werken dus mijn weekend zit er juist op haha.

Kerstkado's moet ik ook nog en ik heb geen flauw idee wat ik allemaal moet halen. Hopelijk komt dat nog. :=

Gisteren heb ik ook echt super fijn gereden. Heerlijk in de zon en ze deed echt heel erg goed haar best. Je merkt gewoon dat ze sommige dingen moeilijk vind en dan raakt ze heel snel over de flos. Daar had ze gisteren ook last van maar ik kon daarna wel snel weer lekker rijden en daar had ze eerst wel eens moeite mee. Hopelijk zet het door en krijgt ze er minder moeite mee! Al zitten we pas op het begin van het traject dus we gaan nog veel dingen tegen komen. :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 10:32

Veel plezier bij Jolien, Marleen! Doe je haar de groetjes?

Neon, zo te horen is meneer Neon inderdaad een lieverd. <3

Lvb lekker aan het trainen!

Mijn cursus was heel interessant maar echt een megalange dag gehad. Zat tien voor 7 in de ochtend in de trein en was rond 12en in de avond thuis. Na de cursus gaan uit eten met collega, daarna naar mijn vriend die in Amersfoort met vrienden wat aan het drinken was en toen samen naar huis. Ik had niet superveel gedronken maar m'n lijf was door de drukke dag vannacht helemaal van de leg. Dus voel me onwijs brak. :')

Maar. M'n badkamer is besteld!!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 11:26

Poeh dat is wel een lange dag ja Roosch. Ik snap wel dat je brak bent. :') Fijn dat je badkamer besteld is! Wanneer komt deze binnen?

Ja heerlijk getraind! Bij ons gaat het met best wel grote ups en downs. Ook door mezelf dat ik snel angstig ben door mijn vorige paard. Ze is echt heel braaf voor een 4 jarige maar soms loopt ze 10x langs iets en dan de 11x schrikt ze waar ik dan weer niet op voorbereid ben. Laatst lag ik er op die manier een keer naast en dat gaf wel echt een flinke deuk. Nog steeds trouwens. Als ik aan de hand het terrein af loop gaat het ook wel prima na een paar keer oefenen. Als ik erop zit is het alleen maar steigeren en kom ik het terrein nog niet eens af. Dan denk ik wel eens, had ik maar een ervaren paard.. Maar ze is zelf gefokt en van mijn overleden merrie dus ze is de moeite/geduld/tijd waard. Alleen zegt mijn hoofd soms anders. *D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 12:13

Tobias ziet er echt uit als een GVR. Hoe groot is hij?

Lange dag Roosch! Maar de badkamer is besteld dus. *\o/*

Kiko heeft me warempel zonder morren op de bank gelaten. :))

Ik mag nu aan de hobby, poetsen. -O-

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 13:37

Wij hebben vanmorgen sinterklaasfeest gehad van het werk, ik ben er zelf overprikkeld van :+

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 13:41

Was je lief geweest? :Y)