De kerstboom opzetten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 12:17

Wow :wow: echt!
Wij hadden, per ongeluk, ook zo’n grote in ons oude huis :')
Tuincentrum was toch veel hoger dan de huiskamer maar hij was prachtig en onze dochter heeft hem nu.

MyWishMax

Re: De kerstboom opzetten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 12:34

Ik vind dat ook zo gaaf!

Hier staat de boom, van de week verder met versieren. Mijn huidige bank is groter en kon dus aantal takken niet gebruiken of niet uitspreiden :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 16:36

Ik heb er nu ook een van 3 meter en 1,70 breed :P mijn plafond is 8 meter hoog in de woonkamer en hal :D hij staat...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 16:39

Ook al zo super gaaf!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 07:42

Prachtig die grote bomen <3.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 08:10

Ik ben begonnen gisteren, nu nog verder met de ballen clusters maken en in de uitverkoop of voor verjaardag nieuwe cluster lampjes. Ga dit jaar boom anders maken, die clusters met ballen dus, strikken erbij en ipv slingers lint. Maar door gezondheid doe ik er langer over :') hoop hem in het weekend af te hebben
Afbeelding

Zo was die andere jaren, alleen tegenwoordig roze met champagne en wit. (Die veren slingers heb ik al 10 jaar ofzo)
Afbeelding

Opzich geen kleine boom, 240 hoog dacht ik.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 08:24

Oh tof, die clusters! Met m'n glazen ballen durf ik dat niet goed :=.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 08:28

Nee zou ik ook niet durven! Mijn glazen zijn afgelopen jaren allemaal gesneuveld door mezelf en de honden. Heb nu dus ook allemaal onbreekbare en alsnog ga ik de bovenkantjes vastlijmen nog :=

De inspiratie, zowel qua ballen, strikken en lint enzo:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 20-11-24 08:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 08:29

Het heeft wel wat ja! Misschien volgend jaar...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 09:10

MyWishMax schreef:
Nee zou ik ook niet durven! Mijn glazen zijn afgelopen jaren allemaal gesneuveld door mezelf en de honden. Heb nu dus ook allemaal onbreekbare en alsnog ga ik de bovenkantjes vastlijmen nog :=

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Oh, zwarte ballen heeft ook wel wat...

Strikken en linten e.d. houd ik niet zo van, maar clusters zijn wel echt tof. Misschien volgend jaar toch wat kunstballen scoren.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 09:14

Ja, dat zwart vond ik verrassend gaaf. Had ik niet verwacht, helaas kon ik geen mooie onbreekbare vinden. De mooie zijn allemaal glas haha. Hele mooie velvet achtige, maar ook gewoon 'normale'. En is echt een domme uitgave voor mij, heb zat ballen haha.

Ik ben wel van de wat aparte dingen, zoals die veren al jaren. Weet ook niet hoe ik het ga vinden als die af is, de clusters is wel een succes vind ik. De rest is afwachten, maar slingers kn de kleuren dke ik heb vond ik afgrijselijk...

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 09:15

_San87_ schreef:
MyWishMax schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Strikken en linten e.d. houd ik niet zo van, maar clusters zijn wel echt tof. Misschien volgend jaar toch wat kunstballen scoren.

Ipv volgend jaar kan je beter 24-12 naar het tuincentrum, dan zijn de kerstspullen in de aanbieding.
Zo heb ik een paar jaar geleden de zwarte kerstballen voor het jaar erna gescoord met 70% korting.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 09:16

Ja, ik ga altijd na kerst als ik nog wat nodig heb idd. Maar dan echr na kerst, dan begint hier de opruiming met soms zelfs 70%

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 09:50

Petpa schreef:
_San87_ schreef:

Ipv volgend jaar kan je beter 24-12 naar het tuincentrum, dan zijn de kerstspullen in de aanbieding.
Zo heb ik een paar jaar geleden de zwarte kerstballen voor het jaar erna gescoord met 70% korting.

Ha, nog betere tip inderdaad :D.

Ik heb de weken rond kerst en oud en nieuw vrij, mooi moment om kerstspulletjes te kopen, haha.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 14:04

Prachtige bomen komen er voorbij! Kan ik leuke inspiratie voor op doen voor komende jaren aangezien ik wat wil gaan veranderen. Voor nu hebben we in basis champagne kleur en een bruinige kleur, aangevuld met ijspegels, hertjes en vogeltjes en de unieke/specialere ornamenten.

Hier staan ze nu ook sinds vorige week- de grotere boom heb ik wel pas vandaag afgemaakt. Mijn zoon heeft altijd een eigen boom, al sinds hij klein is- nu met 11 jaar vind hij het nog steeds fantastisch- en daar mag hij zich lekker op uitleven. Dit jaar kochten we een nieuwe voor hem en hij zocht eentje uit met sneeuw en die vind ik zo mooi in de basis, dat ik hem eigenlijk ook voor onszelf in het groot wil volgend jaar haha. Voor nu hebben we dit nog:

Afbeelding

Paar details

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Die van m’n zoon zoals hij uit de doos kwam - dus takken enz zitten nog niet helemaal goed.
Afbeelding

En zoals hij hem momenteel ‘aangekleed’ heeft - we moeten de kabel nog even omleggen, die is normaal uit zicht.
Afbeelding

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 20:14

Wat een mooie bomen komen hier voorbij zeg wow!

@cursebreaker wat leuk dat je zoontje een eigen boom heeft :)

Ik heb vandaag m’n boom ook afgemaakt! Weet dat ik een…. Iets andere keuze qua decoratie heb dan de meeste haha :') moet eigenlijk nog een kerstmuts voor m’n rode velvet schedel maar hij heeft een moeilijke maat {:)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ik doe altijd de vensterbank en slaapkamerraam ook versieren, die is nu in transitie van herfst/halloween naar kerst haha.

Afbeelding

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 22:43

Mijn boompje staat ook sinds vanmiddag, gelijk vanavond 2 uur weg geweest maar alles hing nog op zijn plek bij thuiskomst.. 2 brave poezekindjes heb ik toch.. <3

Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 08:57

Wat een liefie!

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 19:03

Hier staat sinds zondag de kerstboom ook al. Alleen nog niet helemaal tevreden maar ook de energie niet om opnieuw te beginnen.

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 19:19

Afbeelding

Nog steeds mega blij met de mijne <3. Lang en slank, en hij lijkt net echt. Heb al visite gehad die zich afvroegen hoe onze boom nog zo mooi is :=.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 19:26

Onze boom staat sinds 1 december. Noh niet eerder zo vroeg geweest maar ik k9n niet langer wachten :D . Wij zijn weer voor een echte boom gegaan, met kluit. Hopelijk wil die zijn naaldjes een beetje vasthouden.

Alle decoratie is nieuw, ik heb 4 katten, waaronder 1 jong exemplaar dus ik dacht dat het wel slim zou zijn om onbreekbaar spul in de boom te hangen _O- . De plantenspuit staat klaar, maar tot nu toe gaat het goed.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En met lampjes aan:Afbeelding

maximosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 09:30

Afgelopen tijd de kerstbomen hier gevolgd. Nu na 5 december mag hier de kerstboom erin. Dit jaar voor 2 gegaan. Even wat anders, normaal 1 grote. Wel kunstboom sinds ik aantal jaar geleden een echte had die omviel. Manlief had hem niet goed in de pot geplaatst. Wat een drama..
Maar goed hier mijn kerstbomen dit jaar.

Afbeelding

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 10:31

Wat komen er mooie gezellige dingen voorbij! Nog een tip voor goedkope kerstspullen is de kringloopwinkel, ik wou twee jaar terug eens een andere kleur in de boom, heb toen alles bij de kringloop gekocht :D er was enorm veel keus

D_akota

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 16:54

Afbeelding

De mijne staat ook.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 17:38

Mooie bomen komen voorbij :))
Ik vind die twee naast dat haardje wel erg leuk <3