Matje
Kop thee drinken en nog even bankhangen
Warmtedeken aanzetten en in bed ploffen
Heb je wel een goed matras?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

).
Mijn oudere broer heeft na dat jaar nog een aantal jaar trompet gespeeld, ik denk niet dat ze zoiets erbij in huis wilden.

benieuwd of dat wat wordt maar het proberen waard.
" ), ik weet het nog zo goed maar volgens mij is het twintig jaar geleden.
ook in het Sportpaleis. Man. Twintig jaar. Ik word oud. 
hij is een aantal jaar geleden overleden. Maar mwohh dat was mooi he met al die lichtjes. 
we moeten eigenlijk echt een nieuwe oven, deze is en al oud en versleten en de temperatuur en tijd is niet heel betrouwbaar. Iemand stukje zwarte cake?

morgen en overmorgen ben ik op pad voor werk, moet dan 2 dagen achter elkaar in het midden van het land zijn dus heb een geniale aanbieding van Fletcher geboekt om te voorkomen dat ik maandagavond rond 8en 2 uur terug naar huis moet en de dag erna een uur en drie kwartier dezelfde kant op in de ochtend.

Ik weet niet welke maat deken ik moet bestellen voor mijn paard. Wil eigenlijk geen 2 dekens bestellen want dat vind ik sund met terug sturen. 190 komen haar billetjes onderuit en 195 net iets te lang bij de staart.. ze zeggen dat kleiner minder erg is maar vind die billen eronder uit geen pretje eigenlijk. Neig nu toch naar de 195 maar dit is wel weer een ander model van Bucas. Ze heeft nu een 195 Freedom op en dit word een Atlantic. Keuzessss.