foxy80 schreef:LW Daisy ik las het in de krant, hopelijk wat respons en meer duidelijkheid. Ongelooflijk dat zo´ n stom ongeluk daar kan. Ik vind het echt megatriest!
Hier mogen katten en paard alles. Magen op pootjes. Onze zwartwitte Panache komt letterlijk de borden inspecteren! Staat er iemand op gaat ze doodleuk op diens stoel zitten en van bord eten. Nog nooit zo een kat geweten.
Aub geen glitter! Zoon heeft tijdje geleden een kuif op zijn hoofd gemaakt met glitter en ik heb weken glitter gevonden in huis...
Oja jij bent ook van die kanten! Ja, het wordt wel massaal gedeeld op het nieuws he..
Ik heb getuigen gesproken dus ik "weet" wat er gebeurd is, maar het is bizar he.
Triest is het zeker. Ik zit ook ontzettend in met de automobilist, die heeft dit ook niet gewillen..
We hopen op gerechtigheid. Maar dat zal wel niet, minderjarige enzo. En de politie heeft ook absurd gehandeld - die hebben niét verwittigd. Toen mijn tante niet thuis kwam en niemand wat van haar gehoord had, zijn we ziekenhuizen beginnen afbellen. Uiteindelijk was het raak. Triest..
En ik heb net een nieuwe stofzuiger, laten we die nog maar niet afbeulen.
Pretty Poland!