Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 21:14

Ik heb een meisje dat graag knutselt met glitters, ik vind ze sowieso overal :+

_AB_

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 21:22

Hier ook geen glitter aub!

Laatst een disneyfeestje gehad met een glitter strooiend elfje, we vinden nu nog glitters in huis :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 21:30

foxy80 schreef:
LW Daisy ik las het in de krant, hopelijk wat respons en meer duidelijkheid. Ongelooflijk dat zo´ n stom ongeluk daar kan. Ik vind het echt megatriest!

Hier mogen katten en paard alles. Magen op pootjes. Onze zwartwitte Panache komt letterlijk de borden inspecteren! Staat er iemand op gaat ze doodleuk op diens stoel zitten en van bord eten. Nog nooit zo een kat geweten.

Aub geen glitter! Zoon heeft tijdje geleden een kuif op zijn hoofd gemaakt met glitter en ik heb weken glitter gevonden in huis...

Oja jij bent ook van die kanten! Ja, het wordt wel massaal gedeeld op het nieuws he..
Ik heb getuigen gesproken dus ik "weet" wat er gebeurd is, maar het is bizar he.
Triest is het zeker. Ik zit ook ontzettend in met de automobilist, die heeft dit ook niet gewillen..
We hopen op gerechtigheid. Maar dat zal wel niet, minderjarige enzo. En de politie heeft ook absurd gehandeld - die hebben niét verwittigd. Toen mijn tante niet thuis kwam en niemand wat van haar gehoord had, zijn we ziekenhuizen beginnen afbellen. Uiteindelijk was het raak. Triest..

Hier ook wandelende maagjes, de katten lusten zowat alles. Alleen met nat voer doen ze moeilijk, maar qua snoepjes vreten ze alles. En ook uit onze borden, als we het ze toelaten.
De kippen lusten tot nu toe zowat alles wat we ze geven.

Glitters liever niet dit jaar, ik ben niet in de stemming :( En ik heb net een nieuwe stofzuiger, laten we die nog maar niet afbeulen.

Pretty Poland!
Afbeelding

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 22:06

Glitter is wat mij betreft prima, ik heb een stofzuiger en geen dieren of kinderen die het op eten. Wel fijn als er even een waarschuwing op de doos staat :j
Het lukt me niet om alle pagina’s helemaal mee te lezen dus mocht iemand specifiek een vraag voor mij hebben, kan het handig zijn om een privé bericht door iemand te laten sturen

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 22:32

Ik vind glitter prima, wel graag een waarschuwing. Dan houd ik de katten uit de buurt, open ik hem in de veranda en zet ik de stofzuiger klaar. :')

Wat vinden jullie van nep/kunstsneeuw in het pakket?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 22:49

Nep-/kunstsneeuw is hier geen succes Y;(

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 23:07

Glitter en andere rotzooi is hier ook een nee. Heb een man die daar absoluut niet vrolijk van wordt. :=

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 23:10

Ik heb ook geen voorkeur voor glitter, sneeuw of ander soort priegel vulling :=

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 07:22

Er mag bij mij wel echt sneeuw in. Dan ben ik de gelukkigste vrouw op aarde. :')

Liefst geen vulling wat ik volgend jaar nog tegen ga komen. Verder maakt het me niet uit. :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 07:40

Geen glitterfan, maar mocht je het wel willen doen, dan graag een waarschuwing. Ik heb in die tijd namelijk weinig ruimte, de badkamer en wc worden verbouwd. En dan wil ik graag de woonkamer en mijn slaapkamer wel schoon en stofvrij houden ;)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 07:56

Favo vakantie land is Californië of zuid Frankrijk. Die laatste ga ik iedere winter heen met alle honden.

De honden doen mee met hun eigen secret Santa. Verder heb ik nog twee paarden rond huppelen.

Gepersonaliseerde cadeaus vind ik altijd heel leuk, maar ik ben blij met veel!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 08:01

Nep sneeuw valt bij mij in dezelfde categorie als glitter en ander klein spul :x niet veilig in de buurt van m'n kinderen :x

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 08:48

Hier ook graag geen glitters of iets wat een bende geeft dat ik een jaar later nog vind. M'n katten lopen overal en ik wil niet dat zij ergens ziek van worden en ik heb al een hekel aan schoonmaken :')

Wat grotere confetti of van die serpentine ofzo is wel leuk natuurlijk. Als het maar makkelijk op te ruimen is :D

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 08:50

Liever geen glitters en anders graag een waarschuwing maak ik het buiten open.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 09:31

Liever geen vulling wat in de vacht van een halflangharige kat blijft hangen.
Maandenlang een glitterpoes is wel feestelijk maar heb ik liever niet.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 10:33

Zo dan, ik was jullie even kwijt. Excusus!

Ik heb weer lekker veel voorbij zien komen, dus ik zal proberen om op wat dingen te reageren.

Wij gebruiken wel kaarsen, maar geen geurkaarsen. De accentkleur in huis is roze.
Make-up gebruik ik nauwelijks. Nagellakjes vind ik wel leuk. Ivm een gevoelige huid bij voorkeur ook geen douchegel oid. We hebben wel een bad en zout gaat vaak wel goed gek genoeg.
Geen bezwaar tegen tweedehands, temu of ali, zelfgemaakt etc. Kleding hoeft niet perse. Mijn kast puilt uit :o
Ik ben een echte theeleut en drink voornamelijk groene, rooibos en kruidenthee. Eigenlijk geen zwart. En een stukje chocolade erbij is erg lekker. Bij voorkeur puur <3
Verder zijn we hier gek op lego en (denk)spelletjes. Die smartgames bijvoorbeeld. We hebben nu 2 van die bakjes (de bolletjes en pijltjes), maar er zijn er vast meer van. En iedereen is dol op lego, maar ja, dat is iets minder haalbaar natuurlijk.
Hier ook fan van (moes)tuin en planten. Leuke zaadjes/stekjes zijn welkom.
Voetmaat 37 hier.
Geen megalezer hier, maar soms is een boek wel fijn. Ben dan wel van de chicklits. Nu Bridgerton aan het lezen. Heerlijk! Het mag niet te spannend zijn. Ik lees graag voor het slapen gaan :+
Hier wordt eigenlijk geen alcohol gedronken. Ik kan er niet meer tegen helaas.
Favoriete land: waar je mooi kunt wandelen. Luxemburg (Muhlertal) is lekker toegankelijk wat dat betreft.

Haha, die inpakkunsten komen ook elk jaar weer terug he. Het is super leuk om mooie cadeatjes te ontvangen, maar al zit het in een krant, het zou me niks uitmaken. Beter voor het milieu ook nog.
Neonlight schreef:
Glitter en andere rotzooi is hier ook een nee. Heb een man die daar absoluut niet vrolijk van wordt. :=
Even deze lijn gepikt. Mooi verwoord.

gecondoleerd LWDaisy en Cheytjuh!

Zo, het is een hele opsomming geworden, maar ik ben weer bij. Ik zal er vanaf nu beter bijblijven. Nogmaals excuses voor de afwezigheid.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 10:37

Hier ook liever niks wat onze katten per ongeluk kunnen opeten op de doos na. Onze katten hebben pica zo ongeveer met dozen en ander papier. Ik heb liever niet weer een dierenarts bezoek omdat ze iets volledig hadden opgegeten wat niet eetbaar is. :o

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 10:45

Snoepjes worden mijn paarden en kat ook altijd blij van. Speeltjes dan weer niet. Ze is inmiddels 16 dus ze slaapt en eet liever dan spelen O:) .
Glitter hoeft van mij ook niet echt.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 11:42

I loooove glitter <3
Heb alleen wel een kleine man rondlopen van 1,5 die in de ik-stop-alles-in-mijn-mond-fase zit. Laatst had hij al een huisjesslak tussen de kiezen, inclusief welbekende "krak". Dus of losse glitters/nepsneeuw o.i.d. zo verstandig is weet ik niet zo goed.

Kleding hoeft voor mij niet zo, uitzondering sokken. Hoe gekker hoe leuker. :D Heb maat 41.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 12:01

Fransje, om jouw glitterpoes moest ik toch stiekem gniffelen. O:)

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 12:24

Haha, veel bijna ‘standaard’ dingen komen er weer voorbij, zoals huisdieren, al dan niet handige vulling etc. ;) zal ook even meedoen.
Mijn paard kan slecht tegen veel suikers, maar een keer een appeltje, wortels etc. kan prima. Ze lust wel vrij veel, vooral dingen als bleekselderij en peren zijn absoluut favoriet.
Glitters etc. als vulling is prima, wel graag even waarschuwen dat ik een handige plek kan zoeken om open te maken. Vind glitters niet per se mooi trouwens, maar dat is een ander verhaal.
Kaarsen word ik wel blij van, bijvoorbeeld mooie dinerkaarsen. Vorig jaar zei ik een keer tegen mijn vader dat ik nog mooie kandelaars zocht en toen kreeg ik spontaan twee antieke zilveren die zij blijkbaar over hadden, zo lief!
Geurkaarsen vind ik trouwens ook leuk, voorkeur voor zachte geuren als ‘linnen’, ‘fluffy towels’ of ‘warm wool’, al heb ik er stiekem ook nog wel wat in de kast liggen.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-24 12:26

Bij een waarschuwing van te voren is bij mij alle vulling mogelijk! }:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 12:29

Over mooie kaarsen gesproken, van deze ga ik kwijlen:

https://www.instagram.com/soisbellecand ... B1dTBodA==

Buiten budget voor de santa en ik hoef helemaal geen kaarsen maar kijk hoe mooi. <3

Qua vulling; ik heb een kat die een bepaalde kronkel in z'n hoofd heeft en met alles qua plastic etc aan de haal gaat. Voor je het weet heeft ie het tussen z'n kiezen, trekt een sprint en gaat het ergens opeten. Graag een veilig soort opvulmiddel als het kan. Ik moet anders achter hem aan sprinten en op deze leeftijd trek je dat nou eenmaal wat minder.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 12:45

D_akota schreef:
Snoepjes worden mijn paarden en kat ook altijd blij van. Speeltjes dan weer niet. Ze is inmiddels 16 dus ze slaapt en eet liever dan spelen O:) .
Glitter hoeft van mij ook niet echt.

Idd snoepjes worden mijn paarden ook heel blij van!

Zal nog even een foto plaatsen van mijn stel <3

Afbeelding

Afbeelding

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 12:54

Hier mag alle soorten verpakkingsmateriaal gebruikt worden hoor!! *\o/* *\o/*