Adventskalenders 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 12:24

Ik maak in de avond alles open . Dan zet ik meteen thee met een chocolaatje. Overdag doe ik nog 3 online adventkalenders. Als ik vandaag wel hetzelfde krijg van de Notenshop als wat ik op de foto zie, word ik daar wel blij van. :z

De online kalenders die ik doe zijn:

NS

Van der Valk

Clubpathe

Ik probeerde ook de Lidle, maar ik snap die app niet. Kan steeds de kalender niet vinden. Ik heb nu wel een kortingsvoucher maar zie niet waar ik dat kan scannen. Ik zie sowieso nergens waar ik iets kan scannen. Als ik zo moet zoeken ben ik er snel klaar mee! Ook vind ik het belachelijk en discriminatie dat je alleen korting krijgt met een app. Niet iedereen heeft een slimme telefoon of snapt apps.

Was eerst bij de AH ook, alleen korting met bonuskaart maar die is toen op de vingers getikt en kan je nu aan de medewerkers vragen of zij de bonuskaart willen scannen.

Dan maar geen Lidl hoor. :wave:

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 12:41

Ik heb Pickwick (van vorig jaar ofzo), Wurstbaron (salamikalender), Waterdrop, Celebrations, Yankee Candle en 2x Rocco voor de honden:
Spoiler:
Afbeelding

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 15:53

Spoiler:
Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 19:09

Spoiler:
Afbeelding

Chocolaatje van lindt al op want die kwam er meteen uitgevallen, goed excuus vond ik :Y)

Nickeltje

Re: Adventskalenders 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 21:32

Wat zit er bij anderen in de Happy Soap? Ik heb het filmpje bekeken, maar daar wordt geur of kleur niet expliciet beschreven... Dus voordat ik dit voor een verkeerd doeleinde inzet ben ik benieuwd wat anderen hebben...

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 00:11

Nickeltje schreef:
Wat zit er bij anderen in de Happy Soap? Ik heb het filmpje bekeken, maar daar wordt geur of kleur niet expliciet beschreven... Dus voordat ik dit voor een verkeerd doeleinde inzet ben ik benieuwd wat anderen hebben...

Als het goed is zag je op het filmpje voor vandaag ook een wit blokje.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 13:13

Spoiler:
Afbeelding

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 13:19

Momo94 schreef:
Nickeltje schreef:

Als het goed is zag je op het filmpje voor vandaag ook een wit blokje.

Ja... dat zie ik ook. De mijne van gisteren is ook wittig, iets richting beige en ruikt naar kokos...

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 14:17

Dag 3

gepersonaliseerde postcrossing
Hier had ik 2 hele leuke kaartjes met nog een hint opengemaakt vandaag
Afbeelding

Pickwick Advent 2024 editie
Spoiler:
Afbeelding

Waterdrop
Spoiler:
Afbeelding

Wasgij? puzzel advent
Spoiler:
Afbeelding

Ik vind de Notenshop die m’n man heeft ook echt heel erg leuk so far zeg! Die van vandaag heb ik gelijk als favoriet opgeslagen in m’n account en ga ik de volgende keer met een bestelling mee bestellen. De Rittersport chocolade Advent heeft tot nu toe ook leuke afwisselende smaken :j

Mijn zoon had vandaag in de gepersonaliseerde kalender die ik maakte voor hem een Ajax sleutelhanger in het doosje. Gisteren had hij Fortnite sokken (gele van Peely)
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 03-12-24 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 14:18

Ik ben vandaag vergeten een foto te maken. :o
Maar de inhoud was:
Spoiler:
Celebrations mars
Pickwick Ginger Goodness blueberry
2 zakjes Rocco kiphapjes (of kalkoen, staat niet op het zakje zelf)
Pittig salamisterretje :9
Waterdrop cola
Yankee Candle theelichtje <3 (iets met bessen)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 17:31

Ik geniet van de twee notenkalenders (Notenshop en een Duitse). Kwam net bij de Penny markt nog een hele grote notenkalender tegen. Maar qua inhoud is de Notenshop wel een topper.

Ook leuk: bij de Müller (Kranenburg) zijn de adventskalenders nu met 50% korting, dus heb er nog twee van Lindt meegenomen. :o

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 18:53

Tot nu toe erg blij ook met de notenshop en bier kalender! Eerste jaar dat ik ze heb :D

Spoiler:
Afbeelding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 19:02

Hey, jij hebt wat anders van de notenshop vandaag dan ik had :)

Afbeelding

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 19:09

Van wat ik hier voorbij zie komen vd notenshop kalender heeft me doen besluiten om die voor volgend jaar te noteren. :)

De Waterdrop is leuk om te proberen en smaakt op zich prima, maar het is tot nu toe niet iets waar ik super enthousiast van word. :o
Maar smaken verschillen natuurlijk en ik ben gewoon een nauwneus zoals mijn moeder altijd zegt. :')
Wel denk ik dat ik de smaak van dag 2 vd zomer ga drinken, lekker in mijn Sodastream fles bijvoorbeeld ter afwisseling van water/spa rood en cola.

De Rocco is een dikke hit hier, heb 2 super enthousiaste honden die letterlijk flikflakkend en stuiterend meerennen wanneer ik in de ochtend naar de woonkamer loop om de vakjes te openen en er wordt getippetapt en gejengeld dat ik moet opschieten wanneer ik de verpakking vd lekkertjes aan het openen ben. *\%/*

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 20:00

Tancreda4 schreef:

[ Afbeelding ]

Ik heb ook dit in de notenshop kalender :j

Verder had ik ook een hele leuke inhoud bij zalando, look fantastic, asos, Bijenkorf en parfumerie <3
Veel dubbele producten :))
Spoiler:
Afbeelding

Lizenlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 20:03

Ik had ook chocopretzels in een zakje net als Tancreda en pradadaan, wat gek dat Zertab iets anders heeft?

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 20:07

Lizenlotte schreef:
Ik had ook chocopretzels in een zakje net als Tancreda en pradadaan, wat gek dat Zertab iets anders heeft?

Ik heb ook de pretzels in de Notenshop

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 20:08

Ik denk dat de Notenshop de volgorde anders heeft doordat ze verschillende batches hebben uitgestuurd. Gok ik. Aangezien die later zijn samengesteld, dus kan zijn dat die gewoon daardoor anders zijn qua inhoud/andere volgorde hebben. Wij hadden datgeen erin bv wat Tancreda4 ook erin had haha.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 20:21

Tancreda4 schreef:

[ Afbeelding ]

Oh ja, grappig!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 20:26

Zullen we het in een spoiler zetten wat er in zit?

Ik had op dag 1 wat anders, gister wel hetzelfde en vandaag weet ik over een half uur. :D

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 21:30

Edit: alleen vakje 1 was anders bij mij. Ik kan helaas de filmpjes van Lindt niet zien. Mijn handen trillen te erg om te qr code goed te scannen. 8-) dan moet je ook nog de kalender scannen en dat gaat nog moeizamer. Of zijn er nog handige tips?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 21:51

Ik weet niet hoe hoog de code staat maar is de kalender rechtop op de eettafel zetten (evt ergens tegenaan) met de code naar jou gericht een optie?
Zo ja, dan de hand met telefoon op de tafel ervoor laten rusten en de telefoon zo nodig een beetje kantelen tot de code goed in beeld is.

Die truc gebruik ik wanneer mijn bibberhanden teveel bibberen. :)

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 22:15

Dag 3

*\o/*

Spoiler:
Zit weer een heerlijke parfum in. Handig zakje voor de bars en heerlijke chocolaatjes. {:)
Afbeelding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 00:44

fohadie schreef:
Zullen we het in een spoiler zetten wat er in zit?

Ik had op dag 1 wat anders, gister wel hetzelfde en vandaag weet ik over een half uur. :D

Zal t voortaan doen. Vind t zelf persoonlijk irritant alle spoilers en het apart moeten aanklikken :o Ik open het topic pas als ik zelf mn kalenders open heb gemaakt :=

Maar zal t voortaan in spoiler weer doen.

Oh zitten er filmpjes in jullie lindt kalender?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 11:09

De inhoud vandaag:
Spoiler:
Afbeelding

Ben zeer enthousiast over de Yankee Candle en de Wurstbaron, die staan inmiddels genoteerd voor volgend jaar. :))