Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 09:15

Waar word jouw hond echt gelukkig van? Of wat zijn dingen die jullie samen doen waar jullie echt van genieten

Hoax : water *\o/* zwemmen en het allerleukste is een tuinslang die je achterna kan zitten. Water is tha bomb.
En slopen . Alles kan kapot en confetti maken is briljant. Ik vind 't wat minder :')
En alles is oké als ie maar mee mag met mij, hij is ook zelden alleen thuis als assistentiehond en laat ook echt merken dat hij het er niet mee eens ism

Fiet : Eten: alles en allemaal voor haar :'). Ze kan ook echt rustig een uur naar een bakje met koekjes oid staren, geheel gefixeerd denkend dat het magisch naar d'r toe vliegt ofzo... :9

Oh en het liefst samen in bed snurken. Warm in m'n armen of knieholte. Zolang er maar punt van contact is. Geld ook voor thuis als ik in de rolstoel zit.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 12:01

Naast snacks en eten in het algemeen;
Jarv is dol op samen dingen ondernemen. Sporten, trainen, maakt niet uit, zolang we het maar samen doen. Echter, zodra ik "flirt pole" of "go get it" laat vallen, staat ie aan en bij de deur. Want dat moet NU :):)

Voor Parker zijn dat twee uiteenlopende dingen. Parker is dol op samen bankhangen, daar geniet ie zo van <3 En tegenwoordig ook schapendrijven. Hij ging AAN toen ik hem voor het eerst bij schapen zette :wow:

Bo_Y

Re: Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 12:18

Waar wordt je hond gelukkig van?

Mijn honden worden blij met mij zijn en samen trainen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 20:05

Waar wordt jouw hond echt gelukkig van? Of wat zijn dingen die jullie samen doen waar jullie echt van genieten?

Ronja: wordt gelukkig van aandacht en eten... :Y)

Cinna: wordt gelukkig van mij, maar ook van bepaalde eetbare dingen... of van onder de dekens kruipen als we slapen <3

We genieten vooral van het samen zijn, van het knuffelen, wandelen... gewoon... bij elkaar zijn <3

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 20:45

Citaat:
Waar wordt jouw hond echt gelukkig van? Of wat zijn dingen die jullie samen doen waar jullie echt van genieten?

Fitz is een echte samen-werker. Alles wat we samen doen is genieten. Of dat een lange wandeling in de natuur is, samen de paarden verzorgen, kamperen, hersenwerken, gewoon spelen, samen chillen op de bank... als het maar samen is en hij daar een actieve rol in kan vervullen.

Ook één van onze favoriete hobby's samen:

Afbeelding
<3

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 20:58

Marlo kun je absoluut niet blijer maken dan met rennen. Of dat nu in de vorm van loslopen in het bos, voor de step, in een survival of canicrossend is; je kunt hem niet blijer maken. Hij geniet ook van samen spelen of frisbeeen. Maar het woord hardlopen hoeft maar te vallen of hij staat aan.

Gelukkig kan hij ook heel erg en steeds beter genieten van lekker slapen of zijn favoriete plekken; bij mijn vriend op schoot of op zijn kussen.

Afbeelding
Afbeelding

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 21:51

Olivia: busreis. Als ze zelf mag kiezen waar ze heen mag dan is het naar de eerste bus _O-

Gintora: mensen begroeten. Als ik haar de keus geef tussen het lekkerste koekje of iemand een likje kunnen geven… dan is het het laatste.

Dan mij normale honden _O-

Jasper: in de maas springen of zwemmen

Rinoka: eten. Mevrouw is mijn vuilnisbak. Springt gerust op het aanrecht. Favoriet is witbrood.

Maar allemaal vinden ze lekker op bed tutten, lange wandelingen door de Ardennen of gewoon dom mee met de auto leuk zat.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 21:58

Struikeltje wordt gelukkig van eten, knuffelen en spelen met haar beste vriend.

Ik moet echt opletten dat ze niet tonnetje rond wordt omdat ze natuurlijk heel klein is, en echt gek op eten.

Ze is ontzettend knuffelig, ze vind het heerlijk om geaaid te worden, eigenlijk overal, maar vooral bij haar oren en onder haar kin.

En gelukkig is ze echt gek op de hond van mijn ouders (een Tibetaanse terriër) en daar speelt ze echt heel veel mee.
Echt heel fijn, want door mijn gezondheid heb ik vaak heel weinig energie, en dan kan ze lekker bij mijn ouders ravotten of mee naar het bos.
Dit zijn ze samen;
Afbeelding

Afbeelding

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 00:02

Citaat:
Waar word jouw hond echt gelukkig van? Of wat zijn dingen die jullie samen doen waar jullie echt van genieten?

Door het bos struinen! :) en met d'r vrienden over het losloopveld scheuren.
Als ik oppas op stal is "paardjes voeren" d'r favoriet. Als ik dat zeg springt ze gelijk op en moeten we nú erheen. :))
En ze vindt het fijn om zegmaar in je knieholtes te liggen, of als ik op m'n zij op de bank lig wil ze dan voor m'n buik komen liggen. Heel gezellig. <3

Bij m'n nieuwe baan mag ze mee naar kantoor, ik geloof dat ik dat ook wel op dit lijstje kan zetten (voor mezelf ook O:) ), ze vindt het zo leuk daar. Gaat met mag10 vanaf de auto naar de ingang 's morgens. :))

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 08:06

Citaat:
Waar slaapt je hond? Overdag en 's nachts dezelfde plek?

Altijd in de woonkamer of keuken.
Ze kunnen zelf kiezen waar ze liggen. Ze hebben vaak een voorkeur voor de bank, hun kussens of een simpel vetbedje.

Als we met de caravan wegzijn is het de bedoeling dat ze in de voortent slapen, maar ze zijn verwend en slapen vaak in de caravan (treinzit omgebouwd tot bedje met lekkere kleedjes erop voor hun). :')

KimD schreef:
Citaat:
Een treurige huishoudelijke mededeling.

Lieve mensen, helaas is dit een mededeling die ik liever niet gedaan had maar toch noodzakelijk is. Bokker TheJokerr heeft contact met mij opgenomen met het verschrikkelijke nieuws dat een van haar honden, Eve, aanstaande vrijdag ingeslapen zal worden.

......

Lieve Eve, en TheJokerr, ik wens jullie heel veel sterkte en kracht! Dat Eve een rustige reis over de regenboog mag maken.

:knuffel: :knuffel:

Och wat vreselijk verdrietig. Heel veel sterkte gewenst TheJokerr :knuffel:

Citaat:
Waar word jouw hond echt gelukkig van? Of wat zijn dingen die jullie samen doen waar jullie echt van genieten?

Fudge: Knuffelen, kriebeltjes, heerlijk samen op de bank liggen, vooral heel dicht bij mij zijn.

Ginger:
Kuilen graven in de tuin _-:(
Afbeelding

Spelen met broertje Archie (die zien we elke 4 weken en als ik zeg 'waar is Archie, gaan we naar Archie?', dan wordt ze helemaal wild.
Afbeelding

Water/Zwemmen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Totaal ontspannen slapen:
Afbeelding
Afbeelding

En uiteraard zijn ze dol op snacks en worden ze heeeeel blij van knuffels (slopen. Al heb ik begrepen dat knuffels kapot maken niet valt onder slopen, maar onder spelen :') )

Damon26

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 13:01

Citaat:
Waar word jouw hond echt gelukkig van? Of wat zijn dingen die jullie samen doen waar jullie echt van genieten

Als je het aan Novi vraagt weet ik zeker dat hij zal zeggen: samen trainen. Op het moment dat we samen het veld opkomen staat hij aan, krijgt hij een big smile op zijn gezicht en heeft hij geen oog meer voor de rest van de wereld. Hij wordt ook blij van samen wandelen, zwemmen, in de golven rennen en spelen met zijn moeder en zusje maar toch is hij dan minder voldaan daarna dan na een training.

Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-24 08:26

Ik zal ook nog het een en ander beantwoorden! *\o/*

Citaat:

Ons huis is zo ingericht dat ze overal mogen komen, en liggen. Niet iedereen vind dat even smakelijk, maar wij vinden het wel gezellig. <3

Een gedeelte van onze honden slaapt eigenlijk standaard op bed. Dana, Vixem en Nil liggen er altijd, zonder een minuut te missen. Die zijn ook masters in het niet in de weg liggen, anders weten ze dat ze moeten vertrekken. Nu is ook weer de tijd aangebroken dat Dana onder de deken bij me kruipt, geen kruik nodig. :Y) Boven mijn hoofdkussen (ik lig dus lager in bed) liggen meestal Maze en Spicy, maar dat wisselt wel eens, dan ligt er Dutch (bij), en in de ochtend ligt er meestal Puk.

De rest ligt eigenlijk zelden tot nooit op bed, maar op de slaapkamer staan ook vier hondenstretchers.

In het 'kantoor' ligt een matras waar ze op stapelen als ik boven werk, als Kay boven werkt, doen ze dat niet. :') Overdag liggen ze dus meestal bij mij beneden, daar hebben we ook stretchers staan, een bench met 'bak' op de bovenkant, en de bank. Achter de bank ligt een foamblok (zo'n kinderopvang speelfoamblok-ding), daar ligt Harvey altijd, en geregeld Dutch.

Citaat:
Wat staat er op jouw bucketlist om ooit te gaan doen met jouw hond(en)?

Ik zou graag flink gaan hiken in Schotland, Noorwegen, of Oostenrijk. Maar dat plan zit er voorlopig niet in, met tien is dat gewoonweg niet haalbaar vanwege de leeftijden. Misschien ga ik wel met een vriendin nog richting die kant, maar dan met een gedeelte van de honden.

Citaat:
Wat hebben jullie je hond onbedoeld aangeleerd

Als we gamen, en iemand zegt 's avonds 'Doeeeei', dan springt alles op. :+ Dus we hebben heel veel variaties nu op dat woord, maar ze beginnen mijn afleiding ook te snappen. :7 Is hetzelfde met meetings voor het werk, als ik begin met 'Hoi', of 'Haaaaai', of 'Goedemiddag', dan vliegen ze als debielen naar buiten. Dus nu open ik altijd nep de meeting, begroet iedereen en dan ga ik in de meeting en begroet iedereen. :')

Citaat:

Op de bank liggen onder een dekentje, en lekker hollen door de velden. Verder vinden ze het altijd prachtig als we de camper gaan inladen, dan zitten ze op een rijtje op de vensterbank, bang dat we ze vergeten. Dus zodra ze erin mogen dan schieten ze die camper in en Harvey begint dan met zijn fluitconcert. Ik ga er dus vanuit dat ze dat ook oprecht leuk vinden.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 23:05

Mijn welgemeende excuus!!!
Door oa een ziekenhuisopname en wat gedoe daarna, ben ik wel op bokt geweest maar dit topic eventjes uit het oog verloren....

Bericht aan mijn SS *\o/*

Ik zit al een tijdje te broeden op mijn "verlanglijstje" maar ik vind het zo rete moeilijk.

Maarrrrrr, laat je hierdoor niet ontmoedigen.
Ik ben gek op verassingen, maar ook snel tevreden. Dus in deze kun je het gewoon niet verkeerd doen ;)

Ik zag ook vragen voorbij komen, dus gooi nu alles op 1 hoop :)

Citaat:
Wat hebben jullie je hond onbedoeld aangeleerd

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik hier eigenlijk geen antwoord op kan geven.
Tenzij het feit dat Lykke inmiddels doorheeft dat als je met een knuffel in je bek aan komt lopen, al is het tijdens het eten (van ons) je sowieso aandacht krijgt omdat je dan uber schattig bent, ook geldt als antwoord :')

Citaat:
Wat staat er hoog op jouw hondenverlanglijstje? Mag ALLES zijn, dus ook buiten het SS budget.

Onze hondjes zijn echt toe aan nieuwe kussens. Maar dat moeten natuurlijk wel het beste van het beste zijn, ofwel orthopedische kussens. Maar ik ben gewoon nog niet de juiste kussens tegen gekomen. En onze "jongste" teckels (die wordt in januari ook al 12 jaar oud whaha) ligt graag in een bench of ergens in of onder (zoals het bureau) en zou dan graag een kast met ingebouwde bench willen (ik heb maar een klein huis, dus als het 2 in 1 kan, why not)

Citaat:
Wat is jouw meest dierbare honden foto?

Afbeelding

Deze foto is niet mijn meest dierbare foto, want die heb ik gewoon niet perse.
Maar deze foto is mij wel heel dierbaar, de flatcoated en de wit met bruine hond leven inmiddels niet meer. Het was echt een super leuk clubje bij elkaar. De wit bruine hond heb ik met 15 jaar uit het asiel gehaald, en heeft nog 2 mooie jaren bij ons gehad. De flatcoated is degene waar onze liefde voor dit ras mee begonnen is, en plots weg viel omdat ze een doorgebroken baarmoeder ontsteking had. dit is nu 2 jaar geleden en ben er nog kapot van, echt mijn schaduw, mijn meisje Fleur.

Citaat:
Wat staat er op jouw bucketlist om ooit te gaan doen met jouw hond(en)?

Ik zou heel graag een goede wandelvakantie willen doen in het buitenland. Bijv in bergachtig gebied, bosrijk, of juist met veel water.
Helaas is mijn gezondheid echt super ruk, ik lig veel in het ziekenhuis vanwege ernstig astma, dus ben blij als ik een half uur kan lopen op de zeebodem waar wij wonen....

Citaat:

2 van de 3 slapen gewoon in de huiskamer snachts. (en overdag haha)
Woezel slaapt boven in een kamer naast onze slaapkamer. Dit is er jaren geleden ingeslopen omdat hij niet beneden kon blijven vanwege een loopse teef, en hij bleek daar heel rustig van te worden, zn eigen plekje (deze hond is nogal waaks en slaat aan als de buurman om 6 uur sochtends naar zn werk gaat bij wijze van, we werden elke keer heel vroeg wakker gemaakt) Hij heeft in mijn kledingkamertje een mand met allemaal kleden staan, en daar slaapt hij prinsheerlijk in.
Onze honden mogen (helaas voor hun..... :') ) ook niet op de bank, tenzij ze uitgenodigd worden. Dat zelfde geldt voor ons bed, maar eigenlijk heeft alleen woezel die privileges haha, want de andere 2 komen de trap niet op uit hunzelf.

Nou ik ben weer een beetje bij hahaha

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 16:10

Afbeelding
Afbeelding

De auto is er hier in ieder geval weer klaar voor :D :D {:)

(En wij ook, haha)
Afbeelding

Afbeelding

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 18:42

Hier zijn Hoax en Fiet in de lappenmand beland. |(
Hoax had al wat last van z'n darmen. Bleek een lintworm te hebben en na 2 keer ontwormen waren z'n darmen van slag. Ik besloot de honden weer op kvv te zetten in plaats van brok. En toen was Hoax begin deze week helemaal aan 't kwakkelen met z'n ontlasting. Kwam er ook nog spugen bij dus donderdag bij de dierenarts geweest en bleek er ook nog een virus over heen te zijn gekomen. :7 Het heerst blijkbaar want de dierenarts had er al een hele rits gehad de afgelopen dagen. Dus injectie en Cerenia pillen voor spugen, diaree en buikpijn en toen besloot Fiet vrijdagochtend ook ziek te worden.
Eigenlijk moest ik gisteravond uit eten met familie omdat m'n ma 70 werd maar ik kan niet zonder Hoax op pad dus heb ik dat afgezegd.
Fiet zit als klittenband aan mij vast geplakt. En Hoax? Die is echt strontvervelend. Mijn hemel. Een zieke Hollandse herder is echt het meest frustrerende ooit. Hij wil oliebol doen maar voelt zich belabberd dus doet ie alles wat niet mag. Valt Fiet lastig, valt de kat lastig. Bananen in de oren en ik ben bekaf van alles heel houden -O-

Kortom: wij gaan komende dagen nergens heen maar zo kan ik wel voorbereidingen treffen voor onder andere het pakket van deze SS en andere projecten die al te lang liggen.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 20:14

Nala schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

De auto is er hier in ieder geval weer klaar voor :D :D {:)

(En wij ook, haha)
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Zo leuk jouw auto weer! :D <|-
En de foto's van jullie natuurlijk ook.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 20:15

VillaNeusjes schreef:
Hier zijn Hoax en Fiet in de lappenmand beland. |(
Hoax had al wat last van z'n darmen. Bleek een lintworm te hebben en na 2 keer ontwormen waren z'n darmen van slag. Ik besloot de honden weer op kvv te zetten in plaats van brok. En toen was Hoax begin deze week helemaal aan 't kwakkelen met z'n ontlasting. Kwam er ook nog spugen bij dus donderdag bij de dierenarts geweest en bleek er ook nog een virus over heen te zijn gekomen. :7 Het heerst blijkbaar want de dierenarts had er al een hele rits gehad de afgelopen dagen. Dus injectie en Cerenia pillen voor spugen, diaree en buikpijn en toen besloot Fiet vrijdagochtend ook ziek te worden.
Eigenlijk moest ik gisteravond uit eten met familie omdat m'n ma 70 werd maar ik kan niet zonder Hoax op pad dus heb ik dat afgezegd.
Fiet zit als klittenband aan mij vast geplakt. En Hoax? Die is echt strontvervelend. Mijn hemel. Een zieke Hollandse herder is echt het meest frustrerende ooit. Hij wil oliebol doen maar voelt zich belabberd dus doet ie alles wat niet mag. Valt Fiet lastig, valt de kat lastig. Bananen in de oren en ik ben bekaf van alles heel houden -O-

Kortom: wij gaan komende dagen nergens heen maar zo kan ik wel voorbereidingen treffen voor onder andere het pakket van deze SS en andere projecten die al te lang liggen.

Ach wat sneu! Hopelijk knappen ze snel weer op. :knuffel:

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 20:22

Vorig weekend was Bailey mee naar de dierentuin. Ze had het naar d'r zin, wilde alleen ook een kusje geven aan een gier die haar volgens mij stiekem als lunch zag. := :+
Afbeelding

Samen naar de ezeltjes gekeken. <3
Afbeelding

En nog even toevoegen aan "waar wordt jouw hond gelukkig van": oma knuffelen! Bailey is zo gek op mijn oma :+: neem haar zoveel mogelijk mee als ik langs ga. Als ik "Wil je naar oma?" zeg staat ze al bij de deur. :))
Afbeelding
Afbeelding

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 20:39

Super leuk, zo'n versierde auto! En 2 zieke hondjes bij VillaNeusje, hopelijk zijn ze beiden snel weer op de been, dan kun jij ook weer op pad!

En een hond welke gek op oma is! Dat is Lena ook, zo leuk om te zien!

Wij hebben gisteren onze nieuwe robotstofzuiger met actieve dweil binnen gekregen, zó blij mee!
Een week zonder gezet, maar was vergeten hoeveel werk zelf stofzuigen en dweilen kost haha

Heb hier alles voor mij SS bij elkaar, alles zit in een doos, van de week ff alles inpakken en dan hints uitwerken en erbij stoppen.

Wij zijn er dus bijna klaar voor!

Hier trouwens nogniks Kerstachtig, eerst de sint! Vandaag bij de intocht geweest en nu dus 3 weken sint gekte, daarna gaan wij aan de kerst beginnen, al denk ik erover om de kerstboom dit jaar toch wat eerder neer te zetten...

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 21:15

Wat een toffe auto zo!!

Sterkte villa met de zieke hondjes, hopelijk zijn ze er snel weer boven op.

Hier zit Odin ook in de lappenmand. Hij heeft waarschijnlijk een blaasontsteking dus hij mag aankomende maandag voor een echo en er gaat waarschijnlijk dan ook urine op kweek.

Waar hij het gelukkigst van word:
Lekker samen op pad, wandelen, hardlopen alles is leuk. Hij word ook heel blij van een bal met een touwtje, die hij dan lekker rond kan slingeren en tegen zijn eigen hoofd kan slaan _O-

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 21:57

Oh Odin ook al niet lekker, hopelijk knapt hij ook snel weer op. :knuffel:

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 12:07

Bijlees post komt later...

Wij hebben ook kaartje ontvangen *\o/*

Afbeelding

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 12:32

StonedRomy, gefeliciteerd met de mooie resultaten in Duitsland!

MarijeR , Kan geen verwarmingsdeken op tegen die drie hondjes bij jou op bed!

Geweldige kerstauto Nala! Hopelijk de pony ook weer in orde na alle DA bezoekjes?

Hopelijk zijn Hoax en Fietje er snel weer bovenop VillaNeusjes!

Mandarijn, wel spannend zo'n gier zo dicht bij zeg!

Citaat:

Oeps vraag maar half gelezen van de week door alle drukte... Maar ze slapen dus 's nachts in de hal (onze slaapkamer zit hier ook, wij slapen beneden). Tenzij mijn bonuszoon er is dan slaapt Dex bij hem op de kamer boven. Overdag ligt Dex het liefste op de bank, Wolf op een kussen of op de stenen vloer. Als wij TV kijken dan liggen ze het liefste beide op schoot. We hebben dan ook een grotere bank moeten aanschaffen van de zomer want het pastte echt niet meer met 3 volwassen formaat mensen en 3 honden die languit liggen.

Citaat:

Wolf wordt enorm gelukkig van spelen met een Frisbee. Hij is wel kieskeurig..alleen de wedstrijdfrisbee's vind ie geschikt om te vangen en mee te spelen. Samen trainen (gehoorzaamheid, behendigheid) vind ie ook geweldig, hij weet precies hoe laat het is en staat dan al klaar om naar de hondenschool te gaan.

Dex vind samen spelen zonder speelgoed of iets, als in elkaar uitdagen en achterna rennen geweldig. Net als dat ik zijn rug masseer het mooiste van de wereld.
Tja en koekjes eten of iets lekkers krijgen natuurlijk.... daar kan je ze beide altijd voor wakker maken :9 Ze hebben nu de Edgar&Cooper Banana peanutbutter biscuits ontdekt. Zijn natuurlijk niet graanvrij maar deze gaan tot nu toe goed dus voor af en toe bij de koffie hebben ze dan ook een koekje. :9

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 12:39

Dwyne schreef:
StonedRomy, gefeliciteerd met de mooie resultaten in Duitsland!

MarijeR , Kan geen verwarmingsdeken op tegen die drie hondjes bij jou op bed!

Geweldige kerstauto Nala! Hopelijk de pony ook weer in orde na alle DA bezoekjes?

Hopelijk zijn Hoax en Fietje er snel weer bovenop VillaNeusjes!

Mandarijn, wel spannend zo'n gier zo dicht bij zeg!

Citaat:

Oeps vraag maar half gelezen van de week door alle drukte... Maar ze slapen dus 's nachts in de hal (onze slaapkamer zit hier ook, wij slapen beneden). Tenzij mijn bonuszoon er is dan slaapt Dex bij hem op de kamer boven. Overdag ligt Dex het liefste op de bank, Wolf op een kussen of op de stenen vloer. Als wij TV kijken dan liggen ze het liefste beide op schoot. We hebben dan ook een grotere bank moeten aanschaffen van de zomer want het pastte echt niet meer met 3 volwassen formaat mensen en 3 honden die languit liggen.

Citaat:

Wolf wordt enorm gelukkig van spelen met een Frisbee. Hij is wel kieskeurig..alleen de wedstrijdfrisbee's vind ie geschikt om te vangen en mee te spelen. Samen trainen (gehoorzaamheid, behendigheid) vind ie ook geweldig, hij weet precies hoe laat het is en staat dan al klaar om naar de hondenschool te gaan.

Dex vind samen spelen zonder speelgoed of iets, als in elkaar uitdagen en achterna rennen geweldig. Net als dat ik zijn rug masseer het mooiste van de wereld.
Tja en koekjes eten of iets lekkers krijgen natuurlijk.... daar kan je ze beide altijd voor wakker maken :9 Ze hebben nu de Edgar&Cooper Banana peanutbutter biscuits ontdekt. Zijn natuurlijk niet graanvrij maar deze gaan tot nu toe goed dus voor af en toe bij de koffie hebben ze dan ook een koekje. :9

Dankjewel! En nee helaas nog niet helemaal, maar hopelijk geeft de osteopaat volgende week groen licht om weer voorzichtig op te bouwen. Of om meer duidelijkheid te geven in ieder geval.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 14:06

Heel veel beterschap voor Hoax en Fietje!

Hier heb ik al heel lang best al heel veel in huis, kan niet wachten om het straks op te kunnen gaan sturen :D Zo leuk!
De hints vind ik wel oprecht heel lastig, daar ben ik nog niet aan begonnen.