2025 Bookish Adventskalender & 12 Days of Bookmas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ir111

Re: 2025 Bookish Adventskalender & 12 Days of Bookmas

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:09

Ik meld me als meelezer ook even. Mag ik jullie hartelijk bedanken voor dit topic? Ik heb er heel veel inspiratie uitgehaald, mijn leeslijst is weer flink aangevuld! Ik heb al een paar boeken uit dit topic gelezen, 40 herfsten van Nina Wilnner (mooi), 'How to kill man and get away with it' (niet mijn ding) en nu bezig met Libri di Luca (tot nu toe heel tof!). Dus dank, hopelijk volgend jaar weer, dan kan ik weer leuke ideeen opdoen!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:40

Dag 1 van de 12:

Eentje van m'n wishlist
Afbeelding
Afbeelding

Dag 2 van de 12: ik ben inmiddels zo benieuwd naar de serie dat ik serieus aan het overwegen ben om het eerste boek uit de serie als e-book aan te schaffen zodat ik hem kan lezen. Ik hoop echt dat ze fijn weglezen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:51

Ik ben wat later begonnen dan de rest met mijn kalenders, dus zal vanaf nu tot en met drie koningen alles uploaden.

Van Dees kreeg ik een prachtige kalender in de vorm van een boek met daarin allemaal prachtige ingepakte cadeautjes. <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn eerste cadeau was een heel leuk advent boek, dat ik inmiddels uit heb.
Afbeelding

Daarna volgden er hele schattige kattenboekenleggers, pumpkin spice latte en een hilarische boekenlegger met een hele duidelijke boodschap. :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:16

Ir111 schreef:
Ik meld me als meelezer ook even. Mag ik jullie hartelijk bedanken voor dit topic? Ik heb er heel veel inspiratie uitgehaald, mijn leeslijst is weer flink aangevuld! Ik heb al een paar boeken uit dit topic gelezen, 40 herfsten van Nina Wilnner (mooi), 'How to kill man and get away with it' (niet mijn ding) en nu bezig met Libri di Luca (tot nu toe heel tof!). Dus dank, hopelijk volgend jaar weer, dan kan ik weer leuke ideeen opdoen!

Doe mee volgend jaar O:) <<)

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:14

Nee, ik heb de afgelopen jaren juist afscheid genomen van mijn 5 ramvolle boekenkasten. Ik lees alleen nog maar uit de bieb. :D

Keldeo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:55

Ir111 schreef:

Hier wil ik me graag bij aansluiten! Ik vond het zo’n leuk en gezellig topic om mee te lezen. En ik heb ook een aantal hele leuke boeken gelezen dankzij jullie. En me ook aangemeld bij Goodreads en ook nog eens al m’n fysieke boeken toegevoegd 8-) Vond het ook erg leuk om op Goodreads bij jullie een kijkje te kunnen nemen in jullie digitale boekenkast.

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:50

Dag 10:
Afbeelding
Afbeelding
Elke omschrijving die begint met Kate Quinn klinkt altijd goed in mijn oren en uit het papier kwam weer een prachtige editie!
Afbeelding
Afbeelding

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:40

Dag 1/12 Vorig jaar zat er ook een boek van Kate Quinn in mijn pakket en die was erg goed bevallen dus ik ben heel erg benieuwd naar deze!
Afbeelding
Afbeelding

Dag 2/12 Ik heb nog niets van Lisa Kleypas gelezen, maar als het inderdaad vergelijkbaar is met Julia Quinn dan moet deze ook een succes zijn.
Afbeelding
Afbeelding

Dag 3/12 Dit lijkt mij een heel erg ontroerend en hartverscheurend verhaal. Ik ben heel benieuwd!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding