Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn santa hoeft zich niet uit te sloven qua inpakwerk! Ik vind de overvloed van inpakpapier rond de feestdagen altijd stiekem ontzettend jammer. Mocht je het toch graag willen doen omdat je bijvoorbeeld al iets speciaals in gedachten had: no problem! Maar mocht het, net als bij mij, niet je sterkste kant zijn: het hoeft van mij dus niet
Nala schreef:Heel veel sterkte! Dat is het treurige aan huisdieren, we moeten ze altijd langer missen dan we ze bij ons hadden![]()
Helemaal offtopic en hopelijk komt het niet knullig over maar ik dacht, ik post het voor ik het weer vergeetmijn santa hoeft zich niet uit te sloven qua inpakwerk! Ik vind de overvloed van inpakpapier rond de feestdagen altijd stiekem ontzettend jammer. Mocht je het toch graag willen doen omdat je bijvoorbeeld al iets speciaals in gedachten had: no problem! Maar mocht het, net als bij mij, niet je sterkste kant zijn: het hoeft van mij dus niet
Citaat:Waar slaapt je hond? Overdag en 's nachts dezelfde plek?

)
Ik val regelmatig voor de tv in slaap... dan gaat mijn man de meisjes uitlaten, brengt ze weer bij me op de bank, dekt me doe met een dekentje, lichten uit, tv uit... en dan gaat hij naar bed... hij weet dat ik er heel veel waarde aan hecht dat de meisjes bij mij slapen... en hij weet ook dat mij wakker maken geen veilig idee voor hem is
)
Ik ga super mijn best doen om weer bij te blijven! Hier dan ook even een inhaalpost!

Oh! En we zijn haar balletje buiten kwijt geraakt.
Ik heb ze altijd van Dog Comets, de stardust. Die vind ze helemaal leuk maar helaas kon ze mij niet zover krijgen dat ik haar balletje uit een sloot ging halen die vol staat met bramen. Slecht baasje ben ik, ik heb het al gehoord inderdaad

Oorkriebels, lange wandelingen, lekkere kauwsnacks
en baasjes pesten met stokken vooral niet loslaten
waarvan 2 in het weekend…
en een set nieuwe hoefschoenen à 600 euro verder
maar dat betekent niet dat ik stil zit hoor lief lootje!