Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gelukkig is ze wel koliek vrij nu. Gisteren ging het ook al een stuk beter maar ik had gisteren een afspraak gemaakt om sowieso een foto van haar buik te maken, kijken of de koliek door zand kwam. Gelukkig niet het geval. Maar wat nu dan wel zorgde voor die heftige aanvallen? Ik mag nu meer gaan voeren en als het dan terug komt moet ik meteen weer terug.
Deze nacht nog maar een paar keer de wekker zetten voor de zekerheid. Ik ben toch nog wel wat voorzichtig.
Tina deed het op de kliniek ook heel knap dus ik ben wel trots op mijn knappies.
Later werd ik rustiger en dag erna heerlijke dag in m'n up gedaan. Toch wat vaker oefenen! En dan misschien ooit naar t buitenland. 
Voel me nu best schuldig dat hij vanmiddag een pizza had en nu zielig alleen zijn broodtrommel zat leeg te eten.

Had alles dit weekend willen verven met de air brush, maar denk niet dat alles verfklaar is dit weekend. En denk niet dat ik komende week in de avond ga verven.
Morgenochtend gaan we even naar het zwembad op het vakantiepark hier in het dorp. Ik hou er altijd van om wel lekker bezig te zijn, ik kan niet zo goed gewoon thuis zitten

marleen_88 schreef:Verfprojectje dus Neonlight.
Lekker bezig Kim.
Bij welk Noord Hollands strand zijn jullie Roos?
Ik heb Hitster en Hitster Guilty pleasure gekocht op de Spelletjesbeurs. Nu vanavond poging 2 cocktail avond. Nu wél kokosmelk in huis voor mijn Piña Colada.

Roosch schreef:marleen_88 schreef:Verfprojectje dus Neonlight.
Lekker bezig Kim.
Bij welk Noord Hollands strand zijn jullie Roos?
Ik heb Hitster en Hitster Guilty pleasure gekocht op de Spelletjesbeurs. Nu vanavond poging 2 cocktail avond. Nu wél kokosmelk in huis voor mijn Piña Colada.
Is het gelukt?
Wij zitten bij Petten en Callantsoog in een leuk chalet op een boerderij.
nu weer lekker thuis en schaatsen kijken, dat is iets wat ik echt tof vind: langebaanschaatsen. Ik ga ook regelmatig naar Thialf.
Die wil mij zo snel mogelijk uit de schuur hebben.