Dag 23, een boek van mijn wishlist. Een verhaal waar ik erg nieuwsgierig naar ben!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Maar probeer in ieder geval de boeken even bij elkaar te zetten

Dorus schreef:Dag 24 het laatste boek van de 24 dagen advent. Vandaag kreeg ik deze prachtige The Crimson Moth in mijn advent. Ik ben heel erg benieuwd naar dit verhaal!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Een samenvatting komt aankomend weekend. Maar ben Jennefer zo dankbaar voor dit mooie pakket!

Deze serie al vaker in t vizier gehad dus blij dat ik er nu aan kan beginnen!
Heel blij mee! Ontzettend nieuwsgierig naar. Dank je wel!

Leest makkelijk weg en begrijp dat zij het ook erg vermakelijk vind!
Ik ben niet zo crea en voel me echt vereerd dat er zoveel moeite is gedaan!

Dat inpakpapier alleen al is prachtig en overal zat nog een extra kaartje bij. De cadeautjes per dag zijn in het topic al te vinden, hierbij een verzamelfoto van alles wat ik kreeg: 

: 

De titels zijn echt supergoed uitgekozen en een mooie mix tussen mijn verlanglijst en titels waar ik nog nooit van heb gehoord.
Ik ben er écht heel blij mee! 

Marjo schreef:12 Days of Christmas
Dit jaar kreeg ik van Cynthia de 12-dagen kalender om uit te pakken. Beginnend op 1 december, en op de 12e had ik de laatste al geopend!
*knip*
Cyn, duizendmaal dank voor deze verwennerijIk ben er écht heel blij mee!
Cynn schreef:[ Afbeelding ]
Mijn aanwinsten uit de 12 daagse kalender op een rij!
Er zat nog een extra boek die ik voor dag 1 mocht openmaken. The Cat Who Caught A Killer. Die heb ik inmiddels gelezen en mijn buurvrouw is ook van zulke cosy crime boeken dus die heb daarna weer doorgegeven. Ze wilde ook graag Engels gaan proberen, normaal leest ze alleen Nederlands dus ik vond deze echt perfect daarvoor.Leest makkelijk weg en begrijp dat zij het ook erg vermakelijk vind!
Ook had ik als extra een drinkmok, daar ben ik as we speak, uit aan het drinken
Ik ben echt ongelooflijk verwend door Jennefer. Overal zat een handgemaakte boekenlegger bij, echt onwijs creatief en waanzinnig mooi gemaakt.Ik ben niet zo crea en voel me echt vereerd dat er zoveel moeite is gedaan!
Ook zitten er veel stand-alone boeken in, ook onwijs blij mee want ik krijg error als ik teveel series door elkaar lees. Heerlijk om dan tussendoor wat meer losstaande boeken te kunnen pakken.
Maar daarentegen ben ik natuurlijk ontzettend blij dat er ook 2 eerste delen van serie tussen zitten (The Bone Ships & A Natural History of Dragons) waar ik nieuwsgierig naar ben. Én dat Jennefer haar favoriete trilogie er voor mij in heeft gestopt van Scott Lynch. Hier hoopte ik al op en ga ik zeker binnenkort mee beginnen!
Naast het extra boek heb ik al 2 boeken uit, Nettle & Bone als eerste. Was mijn eerste T. Kingfisher boek en wauw, dat is zo goed bevallen!
En ook The Invisible Life of Addie LaRue, ook een 5 sterren topper. Jennefer kent mij gewoon onwijs goed
Ik kan niet blijer zijn met mijn 12 daagse kalender, het was echt PERFECT.![]()
Duizendmaal dank Jennefer!!!

wat een top combinatie. Ben zo blij met al jouw keuzes, werk en liefde wat erin zit. Dank je wel nogmaals

Er missen wat dingetjes die al op zijn of in gebruik, maar de foto is bijna compleet
Nogmaals heel erg bedankt DWitzel, heel erg blij mee! Het eerste boek is al uit en het tweede bijna. 
Zo leuk om door het jaar heen al bezig te zijn met wat iemand leuk zou vinden.